{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Kort eller lang kødben efter sænkning? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om stabilisator-stængerne (kødben) skal være længere efter man har sænket sin bil.
Jeg skal have sænket min VW Polo BlueGT 1,4 TSI på 35/55 H&R fjedre, men hvilke kødben skal jeg bruge?

I min verden burde de skulle være kortere - men nogle mener de skal være længere.

Hvad tror i derude?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kort eller lang kødben efter sænkning?
  • dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 95
    #1   12. jul 2015 samme længde, det ændre sig ikke når du sænker bilen, din krængnings stabilisator (den dine kødben sidder på) er jo et separat system, de er kun sat fast på fjederbenet så du skal bare bruge orginale.

• dennis j
    dennis j Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 95
    #3   12. jul 2015 så skal den også sænkes ekstremt meget, hvis det bare er en normal sænkning er det ikke nødvendigt, men jo hvis du sænker den rigtigt meget så skal den være kortere for at få krængnings stabilisatoren længere op.

• #4   12. jul 2015 Så ved en sænkning på 35/55 H&R fjedre skal jeg bare bruge de originale, men hvis jeg havde gevindundervogn skulle jeg bruge nogle kortere?

• #6   12. jul 2015 Noget andet er at en Polo BlueGT er sænket 15 mm. fra fabrikken, men bliver den så 35 mm. lavere foran fra de 15 mm. eller bliver den 35 mm. lavere i forhold til en standard "ikke BlueGT Polo"...???

• #8   13. jul 2015 Er du sikker på det Morten? Fordi så ville det betyde at min BlueGT ville være 40mm. lavere foran og 55mm. lavere bagi, (i forhold til en normal VW Polo 6R) hvis jeg "nøjes" med at købe et 25/40 sænkningssæt. Netop fordi den jo er sænket 15 mm. fra fabrikken i forhold til standard modellen. Altså en normal VW Polo 6R.

Kommentér på:
Kort eller lang kødben efter sænkning?

Annonce