{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Annelise S
Annelise S
Tilmeldt:
19. jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Omkodning af computer i en bil. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg har en Renault Megane st.car, som jeg har købt brugt. Den havde fået ny computer i, da jeg købte den og opdager så en sen aften på motorvejen, at jeg har ikke noget baglys. Faktisk kan baglys slet ikke tænde. Desuden var der ikke noget lys i instrumentbræt. Bilen blev kørt til et autoriseret værksted, hvor jeg fik den besked, at computeren skulle skiftes, da man kun havde en chance for at kode en computer rigtigt i en bil. Hvis man først havde kørt i bilen, efter at computeren var blevet kodet, så var det for sent.
Derfor er mit spørgsmål, når bilen nu mangler kodning mht. lys i instrumentbræt, automatisk kørelys foran og bagpå, kan det så passe, at der skal en helt ny computer i til 3400 kr + arbejdsløn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omkodning af computer i en bil.
  • Annelise S
    Annelise S Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   19. jul 2015 Samtlige sikringer er tjekket og fejler intet. Den er fra 2001

  • Annelise S
    Annelise S Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   19. jul 2015 Der er læst fejlkoder og det viste så, at den skulle være født med automatisk kørelys for og bag, men dette er ikke kodet ind i den nye computer. Den skulle også have lys i instrumentbræt, men dette er heller ikke kodet ind i den nye computer og så fik jeg besked om, at hele computeren skulle skiftes, fordi den ikke var kodet korrekt og ikke kunne omkodes, hvilket undrer mig lidt


  • Annelise S
    Annelise S Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   19. jul 2015 Lygterne bagpå er også set efter for løse forbindelser eller defekte pærer og alt var ok i den henseende. Alt andet lys virker på bilen undtagen altså lys i instrumentbræt og baglys

  • #7   20. jul 2015 hvis der sidder BSI boks i som på peugeot kan værkstedet faktisk godt ha ret i at DE ikke kan gøre det. Du må til at google

Kommentér på:
Omkodning af computer i en bil.

Annonce