396 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "plasma skiver"
plasma skiver
hey bg jeg skal sætte skiver i for en kami og ville lige høre om noget. Der er en plus og en minus og en stabilisator. hvor skal stabilisatoren sættes henne????? på forhånd tak for hjælpen kennet...
hey bg jeg skal sætte skiver i for en kami og ville lige høre om noget. Der er en plus og en minus og en stabilisator. hvor skal stabilisatoren sættes henne????? på forhånd tak for hjælpen kennet...
Skrevet af: kenneth j - 18. okt 2014
Plasma skiver
jeg kunne godt tænke mig at få plasma skiver i min peugeot 406, men synes de er lidt halv dyre på astina, og de andre sider.... kender i evt. en side hvor de er lidt billigere? jeg har kun kunne find...
jeg kunne godt tænke mig at få plasma skiver i min peugeot 406, men synes de er lidt halv dyre på astina, og de andre sider.... kender i evt. en side hvor de er lidt billigere? jeg har kun kunne find...
Skrevet af: Peter T - 7. jul 2012
plasma-skiver.
Hey bg,, er det nemt nok at sætte plasma skiver i en golf 3? eller er det en støre operation?
Hey bg,, er det nemt nok at sætte plasma skiver i en golf 3? eller er det en støre operation?
Skrevet af: Thomas P - 21. dec 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
jul 2005
Følger: 38 Følgere: 37 Biler: 1 Emner: 54 Svar: 1.462
plasma skiver