{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Tilmeldt:
12. okt 2005
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6

forsikring {{forumTopicSubject}}

hej allesammen...

jeg er blevet påkørt så hele bagskærmen skal skiftes og lakeres og der modpart i, som bære skylden.
Bilen er rød så det er umuligt at ramme farven 100 % da den er fra 94. Så der bliver en kæmpe nuance forskel i lakken, som bliver rimelig tydligt, så bilens værdi falder ;(

mit spørgsmål er om man ikke kan få forsikringen til at betale en omlakering så værdien ikke falder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsikring
  • #1   12. jun 2006 det tror jeg ikke du kan desværre

  • #3   12. jun 2006 det kan du helt sikkert ikke, nu er jeg selv maler, så jeg kan sige dig at forsikringen ikke engang giver nok penge til malerene til at male hele bagskærmen... de spare alle de steder de kan! desværre

  • #4   12. jun 2006 Hej morten, ked af at hører med din bil men jeg tror desværre ikke de går med til at lakere hele bilen, men der må være nogen malere der kan ramme farven, for rep skal svrer til bilen stand inden påkørelsen, en prøv da det kunne være de var flinkefor en gangs skyld held og lykke med det mvh Dennis

  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    okt 2005

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
    #5   12. jun 2006 tak for alle svarene... så må jeg bare håbe det bliver til at leve med smiley

  • #6   12. jun 2006 Hvis den ikke er lavet tilfredsstillende så klager du bare til FDM, så kan de tage sagen.
    Min kammi faldt i søvn på motorvejen og skrabede hele den ene side af vognen - en NY bil og den blev lakket med farveforskel og der blev den FDM-testet og lakeret om da det farveforskellen var for stor smiley


  • #7   12. jun 2006 bilens stand skal være som før uheldet. Jeg ville få den malet på forsikringens regning, og når den så kommer tilbage til dig, og evt. har en farve forskel, så kan du fremvise den for forsikringsselskabet, og så vil de jo nok kunne give dig ret...

    Dont give up without a fight!


Kommentér på:
forsikring

Annonce