{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Oprettelse af Galleri {{forumTopicSubject}}

Hej BG, nu har jeg prøvet at oprette et galleri.. men hver gang er der nogen der afviser min bil og ved at være godt træt af det.. har kun fået pæne og rosene kommentarer på den. Ville hører om der var nogen af jer der ville checke om der er noget galt eller jeg har brudt en regel eller lignende smiley http://www.bilgalleri.dk/galleri/336881-toyota_carina_e_corona

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af Galleri
  • #1   9. aug 2015 Bemærkninger ALT ER TILSALG FOR DEN RETTE PRIS

Derfor bliver den afvist,

• #2   9. aug 2015 årh smiley thanks smiley

• #3   9. aug 2015 ja og så måske nogle flere billeder af hele bilen og ikke mindst hvor den golf ikke er med den skal jo ikke tage fokus fra din toyota

• #4   10. aug 2015 Nu har du jo ikke et problem længere, ser det ud til....

Men man behøver nu ikke oprette indlæg, om dette, når man selv kan søge herinde på de utrolig mange indlæg om nøjagtig samme emne..

Du ligge for meget focus på om du kommer ind eller ej, eller hvad folk mener, det er jo den enkelte der selv afgør om de vil byde velkommen, eller afvise.

Det kan du ikke gøre noget ved, og hvis en har afvist bilen, kan man jo ikke lave det om, før du oprette den på ny, så det har ingen betydning at du laver et indlæg, ud over at du fremmer din bil, ved at lave et indlæg, så du får flere til at gå ind stemme.

Persomligt mener jeg af folk jo bare kan skrive det i deres egen oprettelse og debatere med folk der. smiley

• #5   10. aug 2015 Havde jeg gjort og jeg havde jo også lavet en fejl og derfor den blev afvist smiley

• #6   10. aug 2015 Ja det aner du jo ikke noget om, da en der har udstedt dig ikke kan ændre det eller stemme igen.
    Så det er ikke på denne rettelse du en blevet stemt ind.
    personligt er jeg ligeglad med hvad jeg stemmer ind.
    da jeg syntes det er fuldstændigt unødvendigt.

Kommentér på:
Oprettelse af Galleri

Annonce