{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Service af UP + nulstille service?
  • #1   13. aug 2015 Olie + olie filter, pollenfilter, luftfilter, opsmøring af bremser hele vejen rundt.
    Siger ikke det konkret er det der skal ske ved 50.000 km - men det kan være nogle af de ting. Kan ikke mindes om den kan nulstilles på den måde, men du kan jo prøve efter du har skiftet olie og olie filter smiley

• #2   13. aug 2015 Ja til den med knappen. 45000 service er olieskift.
    60000 er olieskift, luft, pollen, tændrør,,
    Bremsevæske ved 3 år.
    Personligt ville jeg skifte gearolien ved max 60000

• #3   13. aug 2015 Jesper, du arbejder vist ikke med vw til dagligt...pollenfilter er for hver 30.000, luftfilter og tændrør for hver 60.000. bremser skal aldrig smøres op, kun visuelt kontrolleres.

Spørgsmålet er hvad den fik lavet sidst, for du er kommet skævt ind i tabellen. 45.000 er blot et olieskift ligesom ved 15.000.

• #4   13. aug 2015 Og bremser er en god ting og rense HVER gang.

• #5   13. aug 2015 Casper - jamen i er da gode ved jeres kunder hvis i end ikke kan finde ud af at smøre bremser op, når de vel og mærket er til service på et autoriseret værksted smiley

• #6   13. aug 2015 Det er ikke en del af service, der er ikke ret mange mærker der gør brug af bremserens

• #7   13. aug 2015 Bremser smørs.. Haha det fanme ikke tit jeg ser et værksted der har tid og lyst til det.. Nej de skal bare virke til de ikke kan mere også skifter vi det til nyt da det giver flere penge i kasse... Og nej jeg vil og gør selv service på mine bremser min en gang i året op til vinter, hvor rust og skidt er værst...
    Undskyld oft

• #9   14. aug 2015 Vi tager599 for et bremseservice i forb med serviceeftersyn, tager typisk 1/2 time, hvis glidere eller ander sidder fast, kører timerælleren oveni. Men ja, det er en god ide

• #10   14. aug 2015 Synes det er direkte frækt at nogen værksteder tager 800 +moms for rens og justering(hvad justering indebære er mig en gåde) af bremser, det tager vel ca ½-1 time at få renset det hele af og smurt de få ting der skal smøres.
    Men når det er sagt ville jeg få det gjort alligevel, ellers ender du med en ret stor regning på et senere tidspunkt.
    Jeg sku glad for jag kan lave 99% af alle ting på mine egne biler.

• #12   14. aug 2015 Rens, siger sig selv, justering, er hvis bakker og kabler ikk står rigtigt, de såkaldte selvjusteringsanordninger, gror fast .
    At vi tager 599 for det, dækker jo lige den løn det ville koste, hvis man alligevel tog en times arbejde for det, plus brug af bremsevasker og sæbevand.

Kommentér på:
Service af UP + nulstille service?

Annonce