{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.424 visninger | Oprettet:

BMW e61 går i nødprogram/ tør for strøm? {{forumTopicSubject}}

Hej had denne dejlige bil, men en uge efter jeg smed led tågelys i så begyndte alt at lyse og den viser os batteri kampen samt navigation går ud og tænder og det samme med speedometer.
Tågelysene var sprunget og jeg sætter original i igen.
Når jeg standser og starter bilen to gange så går alle lamper væk indtil næste dag hvor jeg starter bilen og kører lidt så begynder alt og lyse og bilen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW e61 går i nødprogram/ tør for strøm?
  • #1   4. sep 2015 fordi du har lavet en Canbus fejl, eller noget i den dur.

• #2   4. sep 2015 Jep det skal nok passe, hvad kan jeg gøre ?

• #3   4. sep 2015 få slettet fejlene med tester

• #4   4. sep 2015 tror du har en fejl tilslutning, eller noget prøv at gå tilbage og gør tingene alm. igen

fejlen burde forvsinde uden tester så snart canbus nettet køre igen.

• #6   4. sep 2015 Stelkabel? Går stærkt ud fra du mener et pluskabel smiley
    Hvis navi går ud, er bilen MEGET tæt på også at lukke motorstyringen ned. Alt i displayet flimrer få sekunder før det sker - så pas på - den dør fuldstændig. Din gearvælger kan også blive låst i position P, da du ikke kan udløse låsepalen - der skal du løfte gearmanchetten og påvirke den røde lås derunder

• #7   4. sep 2015 Jeg har lavet det helt almindeligt med original tågelys.
    Og ja navi flimre og går ud og tænder igen, det samme gør gear hvor den tager mange omdr

• #8   4. sep 2015 Har du tjekket om der er vand i hjulbrønden??
    Der sidder flere moduler, som drukner og skaber problemer, hvis det sker!!
    Det skete på min

• #9   4. sep 2015 Hej der ikke noget vand. Problemet er opstået efter jeg sat led tågelys i, de brændte alle sammen af og gik i nødprogram, så alt lyser og der står fault i gearkasse og servostyring er væk, men når jeg standser og starter og kør lidt går de ud. Så starter jeg igen også er servo styringen væk. Så standser jeg en gang mere også starter så virker alt normalt igen.

• #11   4. sep 2015 Nej det var de ik defor brændte de af. Nu har jeg sat de gamle originale pærer i men den gør det stadig ind i mellem hvor alle lamper lyser

• #12   4. sep 2015 Prøv muligvis at tjekke det ledningsnet som går til bagklappen på bilen, det er et kendt problem, som min fars e61 også havde.
    Hans visker holdt først op med at virke, og lyset begyndte derefter at drille, både foran og bagpå...
    Hvis du har problemer med bagrudeviskeren kan det være en årsag...

• #13   4. sep 2015 Som sagt er det ikke problemet. Det efter jeg monterede de led tågelys

• #14   5. sep 2015 Du kan jo ikke være sikker på at de tågelygte pærer har skabt problemet. Det kan jo være opstået tilfældigvis på samme tidspunkt.
    Hvis du ikke vil høre på andre folks gode ideer og mulige løsningsforslag forstår jeg ikke hvorfor du beder om andres hjælp

• #15   5. sep 2015 Men jeg har ik problemer med vindues viskerne? Eller med lyset? Har jeg skrevet det nogle steder smiley men tak for hjælpen

• #16   5. sep 2015 Min fik problemer med alt muligt lige pludselig (lys, instrument osv) og det skyldtes problemer i bagagerummet.
    Har du tjekket at alt er ok i hjulbrønden og ledninger til bagklappen?? Det kan give alverdens problemer overalt i bilen

• Lennon B
    Lennon B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 2 Svar: 44
    #17   8. sep 2015 Har du prøvet at lade batteriet helt op. Strøm mangel er den største fjende for sådan en E61 ' er.

• #18   8. sep 2015 Jep har ladet det fuldt op

• Lennon B
    Lennon B Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 2 Svar: 44
    #19   10. sep 2015 Hvis du ikke har fået styr på det endnu, kender jeg en guru indenfor Bmw. Men det kræver en tur til Randers.

Kommentér på:
BMW e61 går i nødprogram/ tør for strøm?

Annonce