{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Led i forlygter
  • #1   6. sep 2015 Led som kort/lang lys? Det kan da umuligt lyse særlig godt op..

    Jeg har en W5W LED med én fremadrettet diode i hver forlygte som positionslys, det udleder i hvert fald ikke kriminelt varme smiley


  • #2   6. sep 2015 Hæng mig ikke op på det: Men umiddelbart burde led/smd vist ikke udlede mærkbar varme såsom halogen pærer

  • #3   6. sep 2015 Det er jo fabriksmonteret på nogle biler.. F.eks. den nye Auris i udstyrmodellen har LED som nær/fjernlys.
    Har engang set en LED forlygte, og der var køleribber osv på bagsiden.. Tror ikke det dur at eftermontere så længe det er komplet ombygning.


  • #4   7. sep 2015 Hej
    Skod lys at møde om natten.
    Tror sku jeg installere noget 2 x 100W at give igen af!
    MVH KP


  • Daniel
    Daniel Tilmeldt:
    nov 2008

    Svar: 99
    #5   7. sep 2015 Jeg har LED som nærlys. Virker udemærket og dem jeg har udleder ikke mærkbar varme. Der er billeder i galleri på min profil.

  • #6   12. sep 2015 High output LED udvikler lige så meget varme som HID, og derfor er der også køleribber og evt. blæser på dem også. Der skal trækkes meget igennem den bette diode, for at de lyser korrekt ordentligt op til at det kan bruges til kørelys på en bil.

    Hvorimod en W5W halogen trækker det samme som 20 i diodeversionen, de bliver sjovt nok ikke varme, da deres output ikke er særlig stort.


Kommentér på:
Led i forlygter

Annonce