{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
15.891 visninger | Oprettet:

Eftermontere soltag? {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi har en bil vi meget gerne vil have soltag i. Først og fremmest, har ingen anelse om hvad det koster, men det skal bare være et vippe/skyde soltag med manuel betjening(håndsving osv) smiley

Har ringet til et par stykker, og de skal bestille 6 stk hjem før de kan få leveret, forstår jeg godt det ikke har lyst til. Det noget der hedder " Webasto " som siger det. - Processen er vel nem nok, man tager mål og sætter noget beskyttelses tape på og skære hul? smiley

Kan man finde et soltag hos en hugger og regner med det virker, så længe det er manuelt? En pladesmed/ karosseri mekaniker kan vel klare monteringen smiley

Tror ikke der så mange der ligger inde med et soltag.

Bilen er på Fyn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eftermontere soltag?
  • #2   7. sep 2015 Hej
    Var det ikke noget man lavede i 80 erne?
    MVH KP

• #3   7. sep 2015 gad jeg godt have i min slæde

• #4   7. sep 2015 Jo det var en ret stor dille i 80erne og mange biler blev "skamferet" på den konto smiley
    Det kan lade sig gøre, men er et forholdsvist stort indgreb som man skal vide hvad man laver.
    Det er set før at der er blevet savet "for stort" så soltaget faldt igennem hullet smiley

• #5   7. sep 2015 Går ud fra hvis man tager de rigtige mål, så falder det vel ingen steder. smiley

Går ud fra prisen er til at have med at gøre, når det er manuelt.

Tror det er rigtig dyrt hvis det skal være elektrisk.

Tror ikke der er så mange der ligger inde med et glassoltag med håndsving mere, desværre.

• #6   7. sep 2015 et smut til huggeren, så kan du vel næsten selv vælge smiley

• #7   7. sep 2015 Altså jeg købte mit "open air" webasto "soltag" eller nærmere "kaleche" for 2500 fuldt elektrisk og spritnyt i kasse smiley
    Så prøv evt. på ebay om der er noget?

• #8   7. sep 2015 søg efter "hebe scheibe dach" mener jeg det hedder på tysk "Hæve skyde tag" smiley

• #9   7. sep 2015 Jeg har også engang ønsket et soltag fordi jeg troede det ville være dejligt og køligt om sommeren
    derfor var der soltag i min nye Audi

I 1995 købte vi en Audi A4 med soltag.
    Det var vi glad for jeg lå og kikkede ind i himlen, men konen kørte til Vesterhavet til vores sommerhus
    Vi kunne høre fuglene i skoven, nyde det idet hele taget når vi ikke kørte mindre end 50 km.
    Vi var i Spanien og da var det ikke nogen fornøjelse, det var alt for varmt, så vi fik sat Aircondition på
    Formedels 14.000.- det er noget der virker så vi skal ikke have soltag på mere det andet er bedre.
    Klimaanlæg er der nu på vores bil Peugeot fra 2004 og Honda 2012

• #10   8. sep 2015 Det netop derfor vi gerne have soltag, vi har et Sommerhus nede på syd langeland. Vores naboer har en Peugeot 306, og de har få lavet vippe/skyde soltag i den, for 5000 - Syntes det er en ok pris, de priser jeg har fået var mellem 6 og 8

De fandt det hus en hugger, og fandt en der kunne sætte det i. Har ikke fået hans nummer endnu, men han gør det sort. De siger et håndsvings soltag skal smøres engang i mellem, ellers for man dårlig håndled.

• #11   8. sep 2015 Til 5000 må du gerne komme til Randers og få det monteret soltag et inkluderet!
    Har et ubrugt hæve/skyde tag med håndsving jeg ville ha haft i min 4x4 liggende udover et webasto open air, som dog er lidt dyrere.

Arbejder som pladesmed til dagligt. Så ved hvad jeg har med at gøre smiley

Kommentér på:
Eftermontere soltag?

Annonce