{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.876 visninger | Oprettet:

Folk's priser på biler {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes sgu godt nok at private folk som sætter deres biler tilsalg er blevet nået dyre med tiden ved ikke om man tror at de er guld belagte ?? Kontra når man køber ved en forhandler ... Ved køb hos en forhandler er der som regel en eller anden form for garanti med så er det måske bedre at betale 5-10 000 mere også få den garanti med ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk's priser på biler
  • #2   16. sep 2015 Så må du bare købe dine biler ved en forhandler smiley

Hvis biler er prissat for dyrt, så bliver de bare ikke solgt. Det er da simpelt smiley

• #3   16. sep 2015 Det er jo nok fordi at uanset hvor man sætter den til salg og uanset hvor fin prisen er så byder folk det halve

Eller foreslår byttehandel med en skampulet gennemrustet slæde + 5K

• #4   16. sep 2015 man er desværre nød til at starte højt for at ende på en fornuftig pris da 9/10 køber skambyder langt under den gennemsnitlige markedspris og derfor ser marked ud som det gør med for høje priser sætter man sin bil til salg til en fair pris så bliver der stadig skambudt

det er bare min tanke men der ser sikker også andre grunde

• #5   16. sep 2015 Bare rolig, Alberto køber det!

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #8   16. sep 2015 Moffe og Erik det var da nogen tynde undskyldninger for at sætte sin pris højt.
    Kommer der et skambud kræver det fire tryk på tastaturet N E J og Enter.

Vil hellere skrive nej et par gange fremfor at skræmme de oprigtig interesserede købere væk med en alt for højt sat pris på den tynde undskyldning at der skambydes af andre.

• #9   16. sep 2015 El perfecto, gemmer der sig et spørgsmål i dit indlæg eller ville du bare ytre din utilfredshed omkring emnet ?

Ja du har muligvis ret at nogle biler er mere dyre hos den private ejer end hos forhandleren, men hvad så..? smiley

• #10   16. sep 2015 Casper k

Der er jo ikke mig der laver reglerne det er bare en tendens der vokser

Jeg svare sjældent på et skambud

Og er der noget af mit der står for dyrt ja så bliver det jo bare ikke solgt

Men efter flere annoncer med fair priser og bud på under det halve ja så må man sku ligge noget til prisen

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#11   16. sep 2015 Moffe det bliver vi nok aldrig enige om.
    Jeg ved blot hvis jeg f.eks skal købe en bil guder jeg ikke engang henvende mig på en annonce hvor prisen er sat alt for højt (fordi folk som dig ikke kan ignorere eller takke nej til bud)
    Så at tro det hjælper dit salg at sætte priserne højere er blot en skøn hjælp til os der sætter dem realistiske i første omgang.
    Måske derfor du har 7 annoncer endnu og jeg ingen har smiley
    Men jeg takker hver gang gør mine egne salg så meget nemmere når de fleste andre skyder priserne i vejret. Ofte ser man jo alligevel de sænker dem. Desværre er de fleste så allerede hoppet fra og handlet andre steder og så sidder folk stadig og ikke kan komme af med deres sager.

• #12   16. sep 2015 Jeg har bare mange ting derfor har jeg mange annoncer

Og jeg kan fint takke nej vis prisen ikke behager mig

Men lad os da prøve noget du vælger prisen på min corolla ud fra den gennemsnitlige markeds værdi og så giver jeg den 1 uge med den pris

Lad os ny sige at jeg

• #13   16. sep 2015 Prisen skal ikke vælges fra den gennemsnitlige markedspris på billige biler, den skal være billigst..

Her er der en Corolla som din, i pænere farve, og med færre km på klokken til 15.000kr og den er ikke solgt endnu, så du skal måske ned på 12-13k for at sælge hurtigt

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota/corolla/16-terra/2604949

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#14   16. sep 2015 Moffe hvis jeg skal sælge din bil for dig bliver det da ikke på dine krav men mine.
    Du har da ikke mere til salg end jeg har haft førhen. Mine annoncer forsvinder bare fordi tingene prissættes så de bliver solgt åbenbart.

• #15   16. sep 2015 Kasper kan det være det der er til salg der er lidt tricky

En rød corolla selv om den køre godt og er funktionel så falmer de som en i helvede hvilket nok skræmmer mange væk

Dele til en scirocco 2 en bil som stort set ingen har det trækker også ud med de dele når jeg har hugget nogle op så har stort set 2-3-4 ting af alt

Originale 3delt Bbs fælge i den stand koster bare kassen at lave

Men ja prisen er en ting men det er efterspørgsel så sandelig også

• #16   16. sep 2015 jeg har sat min bil til ca 21.500, jeg regner med at få en 14-15000 for den. Jeg har fået 2 bud, et på 11.000 og et på bytte med G4 1,6 med anden motor, og ukendt km for karosse samt manglende papire på skiftet -.-

• #17   16. sep 2015 Kurik hvis du regner med at få 14k så er det bedre at sætte den til 15k og annoncere med fast pris, og så evt slå 1000kr fra hvis det er lige det sidste der skiller dig ad, nå skræmmer du måske de seriøse købere væk, og de useriøse vil jo byde laaangt under

• #18   16. sep 2015 Jeg har skrevet kontant eller bytte med golf 1 golf 2 eller jetta

Har fået 2 bud en på en Citroën C5 og en med en Hyundai matrix

• #19   16. sep 2015 Mirza ....
    Nej det er ikke nogen direkte jeg hentyder til ??? Men jo jeg søger da en billig vinter bil og ind imellem dukker der da en bil op og man tænker den må da være fejlfri til den pris også siger næsten alle at deres bil er iorden ...men men men der er så liiiigggeee en enkel plet eller 10 ????

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#20   16. sep 2015 Kurik og alle de mere seriøse købere kontakter dig ikke fordi du har sat din pris så højt. Det kun et selvmål. Du kan jo se du får bud langt imunder alligevel.

• #21   16. sep 2015 casper hvornår har et nej været et nej det hjælper sku ikke altid for så får man et tæppe og deres gamle morfar med oven i hatten

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#22   17. sep 2015 Henrik et nej har alle dage været et nej. Er der nogen der tvinger dig til at sælge til de bud der kommer ?
    Har jeg aldrig selv oplevet at være tvunget til.

• #23   17. sep 2015 Nej den er god nok, men det er ikke kun biler der er blevet dyre, det et alt brugt. Så engang en der solgte en gammel støttefod til 100 kroner. Den grinte jeg længe over.

• #24   17. sep 2015 næ men folk fatter ikke et nej det var det jeg hentydede til hvis du ellers gad læse hvad jeg skrev jeg

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#25   17. sep 2015 Henrik det vist dig der ikke vil læse hvad der bliver skrevet. Du køre i ring nu.
    Igen ; der ingen der tvinger dig til at sælge. Længere er den ikke.

• #26   17. sep 2015 har jeg skrevet det?

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#27   17. sep 2015 Du køre i ring. Gør folk ofte når de løber tør for argumenter. smiley
    Faktum er der altid vil komme dumme bud uanset de satte pris. Så hjælper ikke på salget at sætte prisen 50% for højt med den dumme undskyldning at folk skambyder.

• #28   17. sep 2015 det jo dig der gør det jeg siger hvor har jeg skrevet og det svarer du ikke på det dig der kører rundkørsel her ...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#29   17. sep 2015 Yes Henrik du smed en kommentar om at folk byder tæpper og andet lort. Meget konstruktiv kommentar smiley skal du have en klapsalve for den.

Du skriver folk ikke fatter et nej. Men det må de alligevel gøre siden du bagefter giver mig ret i du ikke er tvunget til at sælge ergo siver nej'et jo ind.

I sidste en er det en ligegyldig diskussion. Jeg glæder mig stadig bare over folk der prissætter deres vare for højt med tynde undskyldninger om skambud osv.
    Det gør mit salg så meget nemmere hver gang smiley

• #30   17. sep 2015 jeg har aldrig sagt jeg er tvunget det jeg mener er at hvis de får et nej begynder de at byde alt muligt andet lort oven i forstår du så???

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#31   17. sep 2015 Du simpelthen for morsom nu. smiley Fortsat god aften.

• #32   18. sep 2015 du ved jeg har ret smiley derfor

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#33   18. sep 2015 Godt argument igen. Nej giver dig ikke ret i noget. Men vælger ikke at synke ned på det niveau du køre den ned på med.
    Enten kan man debattere med saglige udsagn eller man kan kaste om sig med dumme kommentarer som du har gjort i de sidste par indlæg.

God weekend Henrik.

• #34   18. sep 2015 eller også kan man bakke ud du ved jo jeg har ret...

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

#35   18. sep 2015 Fortæl mig hvad du har ret i Henrik ?
    Jeg skrev du ikk var tvunget til at sælge. Så hvad har du ret i. At folk byder.
    Har jeg modsagt det.

Du jo bare på tværs som en 12 årig. "Jeg har ret" hold mu kæft en kegle du er. Der ingen der har modsagt dit eneste saglige argument om der selvfølgelig er folk der byder. Alligevel kæfter du op om at have ret.
    Du ikke den skarpeste kniv i skuffen da.

Slår notifikationer fra i dette emne nu så dette bliver sidste besked i dette emne herfra det jo som at tale til en dør. smiley

Endnu engang god weekend Henrik. Løb du ud og råb til omverden at du fiktivt fik ret i din egen debat med dig selv. Det må være store sager for en som dig smiley

• #36   19. sep 2015 Jeg har lige købt en bmw e39 med det meste el og udstyr 21.000kr kanon flot og velholdt hvis jeg skulle købe den med dansk som min er hedder prisen 45 el mere for en bil der er næsten 20 år gammel. Gav 1000euro og 11.000kr i afgift for en bmw e39 528i.

Står dog standard med noget 60/60 sænkning.

• #38   19. sep 2015 Fik jeg samme dag som jeg hentede den. Kørte til Esbjerg og fik den toldsynet og alt det og betalt afgift. Skat havde vurderet en i august til 11.000kr så det var lækkert at det ikke var mere.

Bilen er tidligere dansk og stod i Danmark hos en forhandler. Ny poleret og skinnende. smiley

Kommentér på:
Folk's priser på biler

Annonce