{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste bilshampoo
  • #1   28. sep 2015 Mindre vigtigt, vigtigere er og skifte vand, så du ikk trækker skidtet med rundt, nogle bruger to spande, shampoo med voks i er ok i farten, men jeg syns det træls hvis man skal polere bagefter, skal man ikk, er det fint

• #4   28. sep 2015 Jeg syntes faktisk at biltemas autoshampo med voks er rigtig god.
    Kender til en del der bruger det.

• #5   28. sep 2015 bruger sekv den der sonax til min touran og er meget tilfreds

• #6   28. sep 2015 Gyeon!!!

• #8   28. sep 2015 Det er næsten bedre at tænke på hvilket vand du bruger... Det gør meget hvis du kan bruge regnvand - Så får du blødt vand uden kalk der sætter pletter.

• #9   28. sep 2015 Det med vandet er fis i mine øjne, hvis man alligevel skal tørre over med skind er kalk intet problem.

• #10   28. sep 2015 Man behøver ikke tørre over hvis man bruger regnvand... Det er hele idéen smiley

• #11   28. sep 2015 Bruger Meguiars den gule med voks til min, den bedste jeg har kunnet finde, start med at vaske alt sand og skidt af, bruger selv en højtryksrenser, bagefter får den med en god vaske hanske, og bliver tørret af med en microfiber håndklæde også fra Meguiars

• #12   28. sep 2015 Udstyret du vasker med er det vigtigste.

En microfiber hanske eller lammeulds hanske er det bedste.
    Og så en spand med gritguard I bunden.
    Og så en masse microfiber klude eller microfiber håndklæde til at tørre af med.

Og det med kalk I vandet. Uhh det savner jeg ikke. I Norge er der nul kalk I vandet. Her kan bilen sgu stå og lufttørre I solen, hvis man gad uden det giver pletter. smiley

Men shampoo, er hip som hap.
    Jeg har brugt meguiars, poorBoys, sonax osv.
    Lige nu er det chemical Guys.
    Hvis du gerne vil vokse bilen, så brug en affedter inden du begynder at gøre bilen våd. Så kommer du helt I bund.
    Men det skal du ikke gøre når bilen er vokset.
    Først lige inden næste gang voks.

Kommentér på:
Bedste bilshampoo

Annonce