{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Ford Mondeo køb {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at kigge på ny brugt bil. Jeg har en Mondeo 2011-2012 i tankerne.
De to jeg har i kikkerten er begge 2.0 140 hk med automatgear.
De står begge til lige godt 200.000,-
Men i den ene er der parkeringscensor samt bluetooth hvilket ikke er i den anden. Dog har den gået 140.000 km hvor den anden har gået 90.000. Jeg syntes det er svært at vælge mellem det lave kilometertal, eller det ekstra udstyr. Er der nogen der har noget at tilføje til det?

Derudover vil jeg rigtig gerne høre hvad folk syntes om bilen og motoren - her tænker jeg specielt om automatgearet har nogle sygdomme?

Daniel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford Mondeo køb
  • #1   30. sep 2015 Motoren er bedst I klassen.

    Gearkassen kender jeg ikke.

    P - sensor ville jeg ikke gå uden om. Men 50k km er også en slat.
    Måske være lidt tålmodig og se den næste uge/måned hvad der kommer til salg, hvis du kan. Det er jo en bil der er rigeligt af.


  • #2   30. sep 2015 Rigtig lækkert vogn tøj. Men den smule udstyr du får ekstra her er ikke det værd, så hellere en bil med lavere km tal.

    Jeg tænker at p sensor er skyld i at mangle folk glemmer hvordan man køre bil, der kommer jo en dag hvor de skal bakke med trailer.. smiley Hvad bluetooth angår kan det altid eftermonteres til billige penge. hvis ikke bare man skulle købe en øresnegl.

    Men når det så er sagt så er bluetooth i en Mondeo noget bedre end i Audierne af samme årgang. Det er i hvert fald min erfaring. De bøvler meget med kabinestøj i mic'en syntes jeg.


  • #3   1. okt 2015 Tak for jeres svar. Jeg tror jeg går efter det lave kilometertal. Men ville rigtig gerne høre hvis nogen har noget om gearkassen. Også omkring chipning af denne motor.

Kommentér på:
Ford Mondeo køb

Annonce