{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.486 visninger | Oprettet:

Nano behandling {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne behandle min bils lak med noget lakforsegler/nano og det skal være noget jeg kan købe og gøre selv. Sidst betalte jeg 1200kr for en behandling af hele bilen og holdte kun et par dage. Så nu vil jeg gerne selv smiley

Er den fra Sonax god hvor den kan fås i flere farver?
Så hvad kan i anbefale for har lidt ridser i lakken.

Håber nogen har noget i kan anbefale

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nano behandling
  • #1   3. okt 2015 Lakforsegling / nano tager ikke ridser i lakken. Skal du for alvor ridserne til livs, skal du polere først - enten med maskine eller håndkraft. Sidstnævnte er en lidt håbløs opgave og tager lang tid, såfremt du har mange ridser i lakken. Lakforsegleren bruges normalt først når poleringen er overstået. De produkter som lover at fjerne ridser uden polering er oftest produkter, hvor der er "fyldstoffer" i, som kun ganske kortvarigt fjerne ridserne, nemlig ved at fylde dem ud. Det holder dog normalt ikke ret længe. Der findes forskellige kombinationsprodukter (polish & wax), som gør det hele i et trin, men helt perfekt bliver det bare ikke. Såfremt du ikke forventer mirakler, og ikke vil i gang med at polere i hånden med ren polish først, så er Sonax "blandings"-produkterne vistnok helt OK - og de laves også med farve.

• #2   3. okt 2015 Har ikke mange ridser kun lidt vaske ridser.
    Vil bare gerne have min lak blank og glat igen.
    Men det er mere hvad jeg skal købe.

For det er godt nok forvirrende hvad der er bedst smiley

• #5   3. okt 2015 Jeg har altid brugt Turtlvox som jeg synes er let at bruge, og jeg fik sidst ros for at Audien var så fin da jeg solgte den efter 10års brug med en ny Peugeot, da var jeg gået over til Sonax efter FDMs det virker også ligeså let at bruge. men det var begge sølvfarvede nu har jeg en sort Honda 2012 købt brugt i Fjor.
    I brugsanvisningen står der den skal poleres 1 -2 gange om året, det gjorde jeg så på bedste vis i torsdags
    Og jeg synes det var let, men den stod faktisk ligeså pæn både før og efter poleringen.
    Jeg havde fået den vasket på den dyreste vask hos OK
    (Men i solen kan man skimte små ridser, når man kikker rigtig godt efter)

profilbillede
  • #9   4. okt 2015 Jeg købte turtle wax med sort farve i og det blev godt, dog var der meget sol så kun den ene side fik. Men køre en tur i Ok bilvask og får den vasket også hjem og polere, men er den fra Sonax bedre ? smiley

• #10   4. okt 2015 Jeg tror bestemt ikke at sonax er bedre end turtl
    Det er kun fordi jeg så at FDM synes den er bedre
    men de sælger det jo også,
    Da jeg i går kom hen til bilen i går kunne jeg se at jeg skulle pudse lidt mere
    Der var flere helligdage (steder der ikke var pudset færdig)

• #11   4. okt 2015 Okay bare i orden smiley
    Men FDM plejer også at have ret smiley
    Men tak for dit svar. Skal bare lige finde en god dag hvor jeg kan pudse resten af bilen så den er vinterklar.

Kommentér på:
Nano behandling

Annonce