{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Ford focus årg 2015 {{forumTopicSubject}}

Min søster har lige fortalt at hende og hendes kæreste står og får sig en fin ford focus trend, som skulle være udstyret så meget, at det næsten er som en titanium model, med stor 8'' skærm og hvad der ellers er i sådan en lorte bil. De skal af med ca 250.000 kroner for lortet, og så ville jeg forhøre mig om eventuelle skrækscenarier.

Bilen sku være udstyret med en motor som yder 125 hestekræfter, så derfor formoder jeg at det er en lignende model som denne, og at det er en benziner som de køber.

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/ford/focus/10-scti-125-edition-stcar/2610667


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford focus årg 2015
  • #1   21. okt 2015 det er nemlig den lille 1,0 turbo, og det er ganske enkelt en fremragende kværn.

  • #2   21. okt 2015 Der er ingen skræk scenarier ved sådan en min gamle far har haft sin i 2,5 år nu og kørt 60.000 uden den har slået en forkert skid nogensinde.. Og servicere dem som ford tekniker hver dag og der er aldrig noget at komme efter andet end sliddele

  • #3   21. okt 2015 Prøv at køre en tur i den, så ændrer du nok mening ang det er en lorte bil.. 250k for en bil, der ikke engang er et år, med alt i udstyr, det kan nok ikke gøres bedre..

    Motoren er nok deres 1,0 3 cylindrede ecoboost, så den får de ikke problemer med.. og generelt er Ford en fornuftig bil..


  • #4   21. okt 2015 Lyt til Søren han lyder som en fornuftig og rar mand smiley

  • #5   21. okt 2015 De kører lækkert , vi har selv haft kig på den.
    Det er en Trend udgave med Buisness pakke (som ikke normalt er en del af deres sortiment) , der er rigtig mange af dem til salg lige nu, da det er leasing biler.

    mvh


  • #6   21. okt 2015 Det er den bedste 3cyl. motor overhovedet.

    .......... Men forstår nu ikke, at man ikke vælger en "Titanium". Gensalgsprisen hedder jo "Trend", uanset alt det udstyr.


  • #7   21. okt 2015 De giver deres kia picanto i bytte som udgør 18.000 af udbetalingen. Den har de været eneste ejer på, og kommer nok heller ikke til og skaffe sig af med denne her. De sparer 60.000 på bilen siger de, og de får den efter at den har kørt 10.000 km som leasingbil de første 4-5 måneder eller sådan noget, så tror de er ligeglade med hvad den kaldes, så længe de får det udstyr som de bliver lovet, så er de glade nok smiley

  • #8   21. okt 2015 Henrik, gensalgs prisen er nemlig ikke "Trend" når det er en BUISNESS Model.

  • #9   21. okt 2015 #8 ......... Nå , ok , vidste ikke at dette over-rulede den originale betegnelse. Man fint nok, hvis det er tilfældet smiley

Kommentér på:
Ford focus årg 2015

Annonce