{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.542 visninger | Oprettet:

Konfiskering af Nissan 200sx s14 {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt ny gryde.. En Nissan 200 sx fra 1999.. Det er bare kongebilen, men har desværre ikke haft kasse til afgiften på den endnu.. Har lige en Ford der skal sælges først...

Som I måske ville kunne forestille Jer, er det eddermame svært at lade den stå ude på vejen, når prøvepladerne alligevel er gyldige, så jeg valgte søndag d. 12/6 at tage damen med på en køre tur..

Vi kom op til Furesøbadet, hvor vi gik ned på stranden og hyggede lidt osv...
Da vi så ville køre hjem havde jeg fået en p-bøde.... tænkte fuck det, var jo næsten klar over det alligevel. ( holdt jo ulovligt)
Hvad vi ikke lige vidste var, at politiet var blevet tilkaldt på grund af, at der ikke kunne komme rednings køretøjer ind på området. Så de havde valgt at holde razzia ved den eneste udgang fra stedet... desværre for mig..

Jeg blev selvfølgelig hevet ind til siden, og panseren spurgte hvad det lige var jeg lavede her? Jeg kunne jo ikke svare andet end; tja, det kan sgu ikke undskyldes..
Han bad mig parkere bilen, og sagde at jeg nok ikke skulle regne med at køre videre...
Han skulle selvfølgelig se papirer osv, og sagde at han nu ville kontakte told og skat, for at høre hvad de ville gøre med sagen. De kunne ikke komme i kontakt med dem (søndag, hvad havde de regnet med??? ), derefter besluttede de af tage bilen med ind på politi stationen...

Jeg fik forklaret at det så sort ud, for hvis jeg blev kendt skyldig i det (undragelse af registreringsafgift), ville bøden være lig afgiften, som er på 100.000,- Og seriøst, jeg kunne bare se det hele for mig, og havde lyst til at drukne mig selv..

Der skete så ikke meget mere om søndagen, andet end at Falck hentede bilen, og damen og jeg kunne vade hjem (fedt nok)

Kommer så ned på stationen om tirsdagen hvor jeg talte med den samme betjent.. han forklarede at han havde aftalt et møde med told og skat om torsdagen, som så skulle vurdere bilen, og tage stilling til om der skal føres en sag mod mig..
Det var bare to ret nederen dage at vente, men kunne jo ikke gøre andet...

Torsdag tager jeg igen på stationen, hvor jeg selvfølgelig spørger hvordan det er gået.. Han siger at han har haft en fornuftig snak med vurderingsmanden, og de skulle nu kigge nærmere på sagen.
Panseren siger så samtidig, at fordi jeg havde været så åben, venlig og ærlig, havde det fået ham til at tale til min fordel ( Hvis det havde været omvendt havde told og skat kunne kneppe mig for hårdt),, hvor vurderingsmanden havde sagt, at jeg måske kun ville slippe med afgiften, også fordi det var en første gangs forseelse..

Jeg går nu og venter på at høre fra told og skat, og har krydsede fingre 24 timer i døgnet..

Hvor jeg vil hen med det her. Tjaaa, pas på gryderne derude... Og så KAN det altså godt betale sig at være flink overfor panserne. Jeg sys i hvert fald at min betjent er flink...

Ps. Har også fået lov at få bilen igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Konfiskering af Nissan 200sx s14
  • #1   20. jun 2006 hehe nice historie og smid da lige et link i de indlæg om folk, der tuder over at policen gør deres arbejde og husk at skriv til dem at "de jo nok bare gør deres job!".....den dag, der er indbrug eller brand eller én bliver udsat for vold tuder folk sgu stadigvæk over at de SÅ gør for lidt, godt jeg ik er police smiley

• #2   20. jun 2006 rimlig surt men også temlig dumt,du havde jo ikke nogen forsikring på bilen

• #3   20. jun 2006 Han gjorde jo kun sit arbejde... Og han havde jo ikke behøvet at være flink... Men der er større chance for at få noget godt igen, hvis man selv giver noget også..

Jeg var godt nok jævnt arrig på vej hjem derfra, men det var sgu på mig selv.. Vidste jo godt jeg ikke måtte, men havde heller ikke regnet med at de konfiskerede bilen, og at jeg kunne risikere en så stor bøde..

• #4   20. jun 2006 nå ja ooops det havde jeg ikke lige set,håber da du slipper billigt i bøde smiley

• #5   20. jun 2006 Henrik, der er ansvarsforsikring på prøvepladerne.. smiley

• #6   20. jun 2006 af ren nysgerihed hvad kostede bilen ??? er os selv meget vild med S14 modellen..

• #7   20. jun 2006 Ja røg også igennem den tur da jeg fik lineren på prøveplader... :-S mega sure panserer.... og det værste er at der er en kælling i nærheden af hvor jeg bor der har en mx-6 på tysker plader og bor her i dk. og hun skulle fandme rives igennem afgiftsmøllen så hårdt...

• #8   20. jun 2006 Det håber jeg sandelig også... Men som jeg sagde til panseren: Helt ærligt, hvis jeg får en bøde på 100 k for at køre en søndagstur med damen, hvor er vi så henne? Så havde det været billigere for mig at stjæle en bil...
    Hvor han så også siger, at når sagen er som det er, og jeg er velfungerende i samfundet og bla bla, er det ret usansynligt, at de splitter mit liv med sådan en bøde... Håber sgu han har ret.. smiley

• #9   20. jun 2006 Anders.. Gav 85 k for den... Motor og turbo har kun kørt 10.000 km.. Skiftet af Nissan pga fabriksfejl.

Ortega, giver dig ret... De sigter mig for unddragelse, men jeg sys nu kun det er lystkørsel ( bøde på en plov ), og så kører folk rundt med stjålne plader og tyske plader, og de slipper bare igennem.. Belastende ikk.. smiley

• #10   20. jun 2006 Jannik, Jo, til og fra værksted osv.. Lystkørsel er ikke tilladt...

• #11   20. jun 2006 Ortega, hvad endte det med for dig?

• #12   20. jun 2006 Når man bliver sigtet for "undragelse af registreringsafgift" kan man så ikke komme til at betale dobbelt afgift, det syntes jeg nemlig at jeg har læst et sted??

Men håber da bare du slipper med afgiften på den og det lyder det da også som om du gør

• #13   20. jun 2006 Kan godt forstå at du er nervøs hehe

Men det er sku en fed bil sådan en nissan smiley

• #14   20. jun 2006 Carsten, jo... Registering + en bøde der er lige så stor som den... Og det er jo dobbelt op sådan set..

Jeg krydser også fingre, men fuck jeg har haft nogle svede ture.. *G*

• #15   20. jun 2006 Hold da kæft Ayhan.

Jeg krydser fingre for dig. smiley

GIv lige lyd når du har fået afklaret det.

<b>AJay

• #16   20. jun 2006 Ajay.. Takker.. Skal nok lægge afgørelsen herind... Og på msn også.. smiley

• #17   20. jun 2006 MAX lamt ja...
    Min bøde lød på løskørsel, føring af en uindregistreret personbil, med kun en prøveplade... :-S

Bahh siger jeg bare. og det værste var at jeg havde kun kørt ca 1km til et værksted for at få målt camber på forhjul så den kunne blive rettet lidt op, samt kigget på dæk.

Og var ved at få tolsyns dok. så jeg kunne få betalt afgiften og få mine plader, men den ene mente bestemt han havde set mig mindst 20 gange den dag hvor jeg bare lå og fyrede rundt?????? Kæft jeg blev tosset....

Samt var 200 meter fra min garage og så ville de beslaglægge bilen, samt jeg røg med på stationen... fik dog lov til at beholde den, men skulle dog ringe efter et fejeblad for at få den DE SIDSTE F**KING 200 METER til garagen :-S samt den var så lav at den ikke kunne komme op på vognen..

• #18   20. jun 2006 Ortega, det er fandme også nedgang...

Min falck mand havde også probs med højden foran.. smiley

Hvad måtte du egentlig slippe i afgift?

• #19   20. jun 2006 Msv... Takker.. Og ja, ingen tvivl om det... Det er jo lige meget hvor man er, og hvorfor.. taler man grimt til folk, kommer der sgu ikke noget godt ud af det..

• #20   20. jun 2006 postkassen: Netop. det sucks de skal være sådan nogle røvhuller. ham den ene panser fyrede så meget pis af, den anden kunne godt mærke på mig at det måske ikke passede alt hvad hans makker stod og beskyldte mig for... så blev kun afhørt af "den gode strømer"

• #21   20. jun 2006 Ortega... Føler virkelig med dig... Er glad for mine betjente ikke var sådan.. Han stod næsten og beroligede mig, og sagde at det var da noget lort, men det skal jo nok gå alligevel.. De var konsekvente, men fair.. Jeg havde jo ikke noget at gøre på en strand...

• #22   20. jun 2006 nej, det lyder godt nok som om de har været flinke... og jeg prøvede også at forklare ham den ene spasser at jeg havde været på værksted og han kunne ringe derud. men det havde intet at sige... det var løskørsel sagde han? WTF.

Nå ... skulle lige af med lidt damp. er stadig mega pissed over det....

Men held og lykke med din nissan også....
    Og kig da lige forbi www.team200sx. nu når du har fået sådan en ordenlig vogn smiley

• #23   20. jun 2006 www.team200sx.dk even smiley

• #24   20. jun 2006 Ortega... De var rigtig flinke.. heldigvis da.. smiley

Jeg kigger da lige forbi.. Men venter lige med det, til der er plader på dyret, også grunden til den ikke er herinde endnu...

Har dog et billede på profilen af den.. smiley

• #25   20. jun 2006 ser sgu godt ud smiley

• #26   20. jun 2006 Ortega... Tak... Er også som et lille barn, hver gang jeg sætter mig ind i den.. Din nye er også rigtig lækker.. Håber også at få den form for heste på et tidspunkt...

Men damn, man kan bruge mange penge på én Nissan... smiley

• #27   20. jun 2006 Fuck nogle spader...problemet er at de er pisse misundelige, og skal tøffe hjem fra arbejdet i deres Kia stationcar alt imens de tænker tilbage til dengang de blev moppet af skolekammeraterne...
    Jeg hader ganske enkelt den type pansere, der ikke viser fleksibilitet på nogen måde...fik selv en bøde fordi jeg kørte uden forreste nummerplade, man kan se den er blevet revet af og holderen er smadret har den inde i bilen...men nej, jeg skulle absolut have en bøde...kørte med kluden nede, tshirt og solbriller på...det kunen han åbenbart ikke li, for han ventede på mig.

• #28   21. jun 2006 For satan Postkasse, jeg vidste det ville gå galt med at køre med de prøveplader hele tiden hehehe, nu må du bare få solgt dit ford skrammel, og få plader på den dyt... så du kan hente mig et par fredage og lørdage smiley ::D

Kommentér på:
Konfiskering af Nissan 200sx s14

Annonce