{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

René E
René E
Tilmeldt:
2. sep 2005
Følger: 1 Emner: 28 Svar: 57

Fælg hjælp til golf3 {{forumTopicSubject}}

Hey, jeg overvejer at købe et sæt tyskerfælge til min golf 3, nok i en 16´´. Bilen er sænket en del (60/40 tror jeg, købte den sådan). Jeg har et sæt 17´´ et40 nu, men de skraber på. Vil derfor prøve noget andet

Men spørgsmålet er så om et bredt fælg ikke vil skrabe på i yderskærmene og evt. inderskærmene. Eller vil de blot stikke lidt ud fra bilen, uden at skrabe på?? Altså det der er ulovligt, (men det går jo nok)..?
Og hvad skal et-måt + bredde evt være.

Nogen der har nogle erfaringer med fælg til sænkede golf3ér?? Også i evt 17``?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fælg hjælp til golf3
  • René E
    René E Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 57
    #1   21. jun 2006 Har sku godt nok mine problemer med den golf angående fælge. Vil gerne have et sæt 17´´ på den også, men vil ikke købe et sæt mere, som jeg så heller ikke kan bruge..

  • #2   21. jun 2006 hej.

    min er sænket 50 og jeg kører med 9x16 på og et ET på 25. de skraber kun på hvis jeg har nogen siddende bagi. men en 17 kan du sagtens ha på. men det skal nok være 7.5x17 med et ET på 35ca så burde de ku være der. mvh søren


  • #3   21. jun 2006 hade et sæt 17 ´´ på den golf jeg hade det var et 35
    med 205/40r17 dæk og bilen var sænket 60/40 den gik ikke på heller ikke med to på bagsædet. men det svinger meget alt efter hvad det er for nogle fjeder. få fat i en gevin i stædet så er det problem løst.... de koster næsten ingen ting til sadan en vogn......


  • #4   21. jun 2006 køb 14" så har du rigtig tysker stil, og så skraber den ikke imod..

  • René E
    René E Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 57
    #5   21. jun 2006 Hey takker. Kan egentlig godt være det er mine fjedre der også er noget galt med. Gutten før mig havde kørt med klodser i dem, så de er jo måske færdige. Hvad koster sådan en gevind?

  • René E
    René E Tilmeldt:
    sep 2005

    Følger: 1 Emner: 28 Svar: 57
    #6   21. jun 2006 Hey og hvis jeg nu køber 17´´, skal de så evt. ikke kun være 7´´ bredde, eller går 7,5?

  • #7   21. jun 2006 jeg vil godt mene at der er plads til 7.5x17

Kommentér på:
Fælg hjælp til golf3

Annonce