{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Ebay søgning/køb på hhv. app/sider. {{forumTopicSubject}}

Nu går jeg og søger dels en hel bil fra Sverige som Donor til en dansk skadet bil og en masse dele fra england til mine racerbiler og tyske dele til motoren osv. men på appen har jeg svært ved at begrænse søgningen til eks. kun Tyskland/Europa osv., men det kan jeg jo på eks. Ebay.de osv.
Men jeg synes ofte at når jeg søger på appen, så finder den sommetider ikke noget overhovedet, men med samme søgeord, på eks. Ebay.com og .de/.co.uk kan jeg finde noget/andre annoncer.?
Er der nogle der har oplevet noget lignende, og om man evt. kan lave det om, uden at sku bruge browseren hver gang?

Er der evt. en "støttegruppe" på facebook for auto interesserede Ebay (mis)brugere? smiley
For kan umiddelbart kun finde ebay grupper for fede norske kvinder og så små grupper med "tips" på et par hundrede folk i, som sædvanligvis sjældent er brugbare.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay søgning/køb på hhv. app/sider.
  • Johnny L
    Johnny L Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 101
    #1   5. nov 2015 Vil da godt støtte hvis du har behov, jeg bruger kun app'en til opfølgning på auktioner, da jeg synes søgefunktionen ikke er til meget hjælp

Kommentér på:
Ebay søgning/køb på hhv. app/sider.

Annonce