{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Fejltænding. Det kig af hurtigt... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

For 1 og et halv måned siden skiftede jeg tændspole, tændrør og kabler. Fordi jeg have akkurat det samme fejl som vist på billedet. Sjovt nok skete det efter frisøren på Istedgade København.

Det endnu sjovere er jeg fik helt det samme fejl Idag efter frisøren og sammen sted jeg parkerer bilen. Som sidste gang.

Intet er noget galt med min bil eller også er der noget på Istedgade der ødelægger min bil.

Men mit spørgsmål er mere. Er det sandt at tændspole futter af efter 1 og halv måned?

Jeg ved godt tændspole er en kendt svaghed hos folkevogn.

Men den jeg monterede i er købt fra. Eraspares.com af en kammerat.

Men kan se, det noget italiensk.

Jeg har garanti. Men jeg føler jeg kan købe en bedre og mere holdbart.

Tusind tak på forhånd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fejltænding. Det kig af hurtigt...
  • #1   7. nov 2015 Skift "frisør" og byt tændspolen til en bedre model og tilbud at betale differencen.

  • #2   7. nov 2015 køb en trimmer og klar det selv?.

  • #3   8. nov 2015 Slet fejlen og se om den kommer igen, istedet for at skifte ting og sager...

    Det kan jo være andre ting der gør det...

    Havde det været en franske bil, så havde der været masser af svar... i den retning...

    Fejlprut, elfejl, lortebil, tændrør, tændspole, signalgiver, osv. osv. osv.

    Det kan jo også bare være fordi din bil bliver lidt fugtig i trussen af at holde i istedgade..


  • #4   8. nov 2015 Hahahaha. Den køre stadigvæk på 3 cylinder.

    Men tror sku jeg bare må købe hos VW. Og betale de 2100 som det nu koster og håbe at den holder. Selvom jeg godt klar over VW er kendt for dårlige tændspole bla.


  • #5   8. nov 2015 Der må jo være en grund til at den futter den af, det kunne jo være at din signalgiver, der bøvler.
    Dårlige tændrør...

    Det må jo være din lambda det kommer med den melding,(med mindre du fysisk har haft pløkkerne ude for at se om de faktist ikke tænder hver gang., for kan ikke lige se hvad der skulle fortælle motorstyringen at den ikke kører optimalt, man skal ikke altid sætte sin lid til diverse testere...


  • #6   8. nov 2015 Har haft en C5 inde på et tidspunkt, og det viste sig at være et dårligt tændrør i to af tilfældene, men det afviste ejeren jo da han selv havde købt spritnye rør.

  • #7   8. nov 2015 Det også det jeg undre mig over. Om der noget der gør at det futter af. Men den gamle der sad. Kunne man godt på standen at den har siddet på bilen i flere år.

    Jeg hørte at man kunne købe en slags relæ til tændspolen. Så fik strøm for sig helt selv uden problemer?


Kommentér på:
Fejltænding. Det kig af hurtigt...

Annonce