{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opkøb af fælge
  • #2   8. nov 2015 Primært alu

• #4   8. nov 2015 Haha sælger ikke mine fælg til alu skrot

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   8. nov 2015 De er nok de eneste som gider bruge tiden på alm alu fælge..
    Hvis du har nogen unikke og sjældne fælge, så skal der nok være en til at købe dem..

• #6   8. nov 2015 Lav nogle annoncer med det du har og se om det hjælper på det

Men af hvilken grund har du hamstret vis det ikke var for at bruge dem eller sælge dem videre med den fortjeneste det nu ville kunne give

• #7   8. nov 2015 Jamen fordi jeg har haft en del forskellige biler og også nogle der er gået til skrot og Sys de fleste er for fine til bare at "skrotte"
    Og ikke for at hamstre eller tjene på det over hovedet med så har bilen lige skulle have et nyt sæt fælg og så er de gamle bare blevet lagt på lager

Sys jeg har prøvet med div annoncer men der er nok ikke rigtig gang i salg af sommerhus lige nu smiley

• #8   8. nov 2015 Eller sommerhjul

• #9   8. nov 2015 Og nu skal "lageret" tømmes hurtigst mulig da jeg har en hobby der fylder lidt smiley

• #10   8. nov 2015 altså jeg søger pt nogle 5x112 19 tomme til sommer hjul ?

• #11   8. nov 2015 Har jeg ikke smiley

• #12   8. nov 2015 Hvis de ikke blir solgt, er det fordi de ikke er billige nok.

• #13   8. nov 2015 Hvis de ikke er bilige nok, kan man jo enten aflevere dem til jernmanden.

For har selv samme "problem" og jeg haft dem til salg, meget meget billige, men jo lavere du sætter prisen jo lavere pris vil folk jo give til prisen. og alt deres spørgen osv. er sgu snart ikke bøvlet værd for de småpenge, som folk vil give for fælge.(alu)

Så jeg har på det seneste også rydet op i stakkerne, og planligger at min jernhandler, kan give et bud på dem til kilo prisen, næste gange han kommer for at hente jern.
    Syntes slet ikke det er ulejligheden værd, de fleste køber jo bare nye fælge ved T Hansen, eller brugte med næsten nye dæk på.

Så mit bud vil også være jernmanden, for tror ikke der er nogen der opkøber fælge i størrer mængder uden at give en meget dårlig pris...
    Så ser jeg hellere at tingene bliver genbrugt til andet... smiley

• #14   8. nov 2015 Anders har ret... Brug en eftermiddag på nettet og undersøg priserne for de fælge du har. Sæt dem 20-30% billigere end alle andre, så skal de nok blive solgt.

Hvis det er fordi du ikke vil sælge dem billigt, så vil du heller aldrig få dem solgt til en evt. opkøber.

• #15   8. nov 2015 Ja kan sku også være løsningen
    Men nu ligger der både rimelig fine 15" BBS og aez 17" og rvs 18" og div. Andre ellers rimelig fælg men det er alt med sommer dæk så tror sku jeg lade dem ligge til foråret og vis ik der er nogle der vil ha dem må de jo blive alu skrot

• #16   8. nov 2015 Ja mærker tror jeg heller ikke hjælper noget, jeg har OZ fælge, og Compotive, MB specialfælge, gamle, nyere, osv.
    Nogen der trænger til kærlighed, og andre der bare skal vaskes, men når folk byder under 2000,- for nogle gode fælge med dæk, så kan det jo være lige meget.

Det har jo også stor betydning om der er 14,15,16,,17,18,19" tommer man har til salg, og mange ønsker den med dæk på, og gerne nyere dæk, for tit vil de jo hellere købe alu med dæk ved T hansen, for det er jo billigt, og når de er slidt ned, så køber de nye, og prøver at skyde de gamle af for billige penge, og tit sammenligner de uvidende dette når de kikker på brugte fælge og dæk.... smiley

Og ja sådan er det nok bare....

• #17   8. nov 2015 Ja desværre

Kommentér på:
opkøb af fælge

Annonce