{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

BMW E36 abs lys , lyser nu igen ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ikk længe siden været på værksted med abs fordi abs lampen lyste det blev så lavet der blev skiftet en føler men nu opstår det igen allerede , hva skal jeg gøre for at det ikk bliver ved på den måde , det skulle gerne forblive iorden i noget tid efter ville jeg mene , nogle forslag på hva jeg evt kan gøre ?

Har BMW normalt ABS problemer ? som en slags sygdom ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E36 abs lys , lyser nu igen ??
  • #1   16. nov 2015 Det kan jo sagtens værre en ny fejl...

    Jeg ved ikke om jeg vil sige de har en sygdom.. Det er jo bare en meget gammel bil du har... Og som alle andre biler, så går tingene i stykker i ny og næ..

    Men på med en tester og se om det er det samme som det tidligere fejl, eller en ny.


  • #2   16. nov 2015 Det er ikk alderen men hvordan man passer på sin bil smiley men ja forstår godt men bilen er synet for 2 mrd siden så regnede ikk med alle fejl kom så hurtigt efter .
    Ville bare undersøge om der var nogen form for sygdom for det er der jo desværre nogle bilmodeller der har , men tak for svaret det må jeg da lige få prøvet smiley


  • #3   16. nov 2015 Lyder mystisk smiley Prøv med noget stik/ kontakt rens det plejer at virke

  • #4   19. nov 2015 Okay tak må jeg prøve smiley

  • #5   19. nov 2015 Da jeg havde sådan en spand var der tit lidt med dem, følerne er ikke de bedste og kan også reagere hvis der er skidt omkring dem. Check også hvordan takkerne er på den anden side af føleren serud.
    Tag følerne ud, hvis du kan og rens dem, rens alle stik og giv den en hard boot på stikket i motorrummet, kan ikke huske om det er pind 5 og pind 12 der skal krydses, det må du hellere slå op på google, for er overhoved ikke sikker.
    Men ja alderen er ikke med de gamle drift spande længre heller.


  • #6   20. nov 2015 Okay mange tak , det må jeg heller få kigget på også , for bliver sku urolig når det er bremser det handler om . Ja min er desværre ved at være gammel men det er virkelig ikk at se på den smiley Men må jo bare sørge for at følge med i tiden med de andre biler med tiden , som sagt har jeg først lige fået bilen så er kun lige begyndt at finde alle fejl og mangler og renovering smiley For den køre sku godt smiley

Kommentér på:
BMW E36 abs lys , lyser nu igen ??

Annonce