{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Kasper  P
Kasper P
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 25

Handel på Ebay {{forumTopicSubject}}

Godaften derude.

Jeg overvejer kraftigt og prøve at købe lidt ting og sager til bilen på ebay, da det virker billigere end herhjemme.
Mit problem er bare at jeg aldrig har prøvet det før og kan ikke helt finde ud af om det er sikkert eller ej.
Er det noget med at jeg skal til at oprette en eller anden Paypal bruger eller hvordan fungerer det helt nøjagtigt?

Håber i kan hjælpe smiley

Mvh Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handel på Ebay
  • #1   16. nov 2015 Jeg handler meget derfra.

Lad vær med at købe fra Kina. Medmindre det bliver sendt med USP.

USA for du tingene uden problemer. Men told er der meget. Sørg for at handle fra Tyskland eller England.

• Kasper  P
    Kasper P Tilmeldt:
    apr 2012

#2   16. nov 2015 Tak for svar. Synes bare at mange af tingene er fra Kina, men det er måske bare mig der søger de forkerte steder... (nybegynder jo ;))

• #3   16. nov 2015 Der er mange fra Kina. Det også irriterende. Man kunne sortere det på browser. Men kan ikke finde det funktion.

Du skal bare bladre. Lige pludselig finder du fra. Altså jeg plejer bestille fra USA. Men tolden kan være lige pludselig. Jeg har bestilt fra USA 16 gange. Er ikke blevet taget af told endnu.

Men lige pludselig kan de være der.

• Kasper  P
    Kasper P Tilmeldt:
    apr 2012

#4   16. nov 2015 Okay. Hvordan fungerer det så med selve betalingen? Skal jeg så til at oprette det der "Paypal" og oplyse mit kreditkort og alt muligt eller hvordan? smiley

• #5   16. nov 2015 paypal er din sikkerhed den er god nok, de sørger for at du får dine penge retur hvis dine varer ikke dukker op, mange dele er ubrugelige fra ebay købte hjullejer fra england de holdte 14 dage så røg den ene hjul af bilen,

• #6   16. nov 2015 Sørg for at få dem til at skrive 12$ på pakken, hvis du bestiller uden for EU. Så er der størrere chance for at du slipper for tolden smiley

• Kasper  P
    Kasper P Tilmeldt:
    apr 2012

#7   16. nov 2015 Det lyder godt. Har fået kig på nogle pærer til bilen og synes næsten at prisen lyder for god til at være sand? 2 stk H7 55W 6000K til 68 dkk / 9,78 $. Kan det passe eller er de bare lige til at smide i skraldespanden? smiley

• #8   16. nov 2015 handler enormt meget på ebay og har kun haft gode erfaringer (også fra kina) jo fragten kan tage længere tid men hvis noget virker for godt til at være sandt er det det som regel du får hvad du betaler for (med mindre du kender mærket) s

• Kasper  P
    Kasper P Tilmeldt:
    apr 2012

#9   16. nov 2015 Lyder super. Så må det jo prøves smiley Takker for alle svarene og den hurtige respons. smiley

• #10   17. nov 2015 Køb ikke pærer osv på eBay medmindre det er de alm mærker (som sjovt nok kostet det samme som i dk)

Det Kina skrammel lyser ikke ordenligt

Kommentér på:
Handel på Ebay

Annonce