{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Pi
Pi
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 9 Svar: 34

Er vores bil færdig? :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Vores lille fiat punto fra 1998 har to huller i bunden(et forrest til højre og et midt til venstre) på 5 centimeter. Vi har fået at vide at den ikke holder vinteren igennem hvis ikke det bliver lavet pga. saltning. En anden mekaniker har før rådet os til at begrave den, men vi postede lidt flere penge i den i håb om at have to år mere med den.

Herhjemme kan vi bare ikke blive enige om en ting: Nemlig om hvorvidt hele bunden er ligemeget tæret når der er kommet to så store huller, to forskellige steder i bunden. Jeg argumentere for at hele bunden nok er tæret, da de to specifikke punkter jo ikke er blevet udsat for mere end resten af bunden. Min kæreste er uenig og mener kun at det er de to steder den er gal.

Hvad mener I? Vi ringer til en mekaniker i morgen for også at få hans mening.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er vores bil færdig? :(
  • #1   19. nov 2015 Hvis det bare er 2 små huller i bunden , skal der da bare lige nogen lapper i og så er den da kørende igen smiley

• #4   19. nov 2015 Vi postede en del penge i den i sommers så en kunne gå igennem syn - hvilket den så også gjorde, betinget af nogle ting som vi så næsten har fået ordnet alt af nu. Vi har skiftet udstødning, køler, bremserør og alverdens andet indenfor et halvt år. Den skal først synes om halvandet år igen. smiley

• #5   19. nov 2015 Kør i bilen til den bryder sammen, og skrot det næste gang den skal synes.

• #6   19. nov 2015 Jeg snakkede med en synsmand for 1-2 måneder siden og han sagde at alle de punto'er han havde til syn stortset var bundrådden og man skulle ikke tænke på at skaffe en.

Hvis det var det eneste synsmanden fandt, så er det nok det eneste rust.
    Få det svejst og bagefter undervognsbehandlet.

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.412
    #7   19. nov 2015 det er svært at udtale sig om en bil er færdig uden man har set bilen men hvis din mekker siger det og det er en mekker man kan stole på er der nok noget om snakken men få lavet de små huller og kør synet færdigt så er alle pengene da ikke spildte

• #9   19. nov 2015 vi fik en punto i byt ude på arbejdet den havde også to huller og da den var kommet på på liften havde den så syv huller smiley

• #10   19. nov 2015 Har synet en del puntoer. Ville mene udfra det i diger det godt kan gå og lave den.

• #11   20. nov 2015 Det koster lidt plade og 1 times arbejde, lav det og rustbeskyt, så kan i sælge den som nysynet om 2 år.

• #12   21. nov 2015 Havde en punto fra 1995 inde på liften der bare skulle skrottes. vidste den havde et par huller. Det havde den ganske vidst også, men da jeg så fandt skruetrækkeren frem var der næsten hul fra forhjul til baghjul.

havde det været mig så ville jeg lade det være. der skal nok komme mere inden for 1,5 år og så kan det slet ikke betale sig mere.

• #13   22. nov 2015 Jeg kan godt lappe de huller for jer og og se om der evt er flere steder den er gal;).. Smid mig en pm.

Kommentér på:
Er vores bil færdig? :(

Annonce