{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.425 visninger | Oprettet:

Skade i vaskehal {{forumTopicSubject}}

Jeg var så uheldig at jeg fik lavet en skade i en vaskehal. Ca 1 cm bred ridse hen af siden på min bagkofanger + div riser samme sted.

Ejeren af tanken nægter blankt det kunne være sket i hans vaskehal selv om jeg personligt stod og vaskede bilen 2min før jeg kørte den ind og ville have set det. På 30 meters afstand var det det første jeg lagde mærke til.

Jeg snakkede med hydro texaco's hovedet kontor som sagde jeg skulle snakke med ejeren IGEN. Så jeg kørte tilbage, han var så kørt i mellemtiden.

Derefter snakkede jeg med det firma der har bygget hallen. Efter 10mins søforklaringer om andre som troede de havde skader osv osv. blev jeg træt af ham og sagde jeg bare ville ha nogen fagfolk til at kigge på, f.esk FDM, men han sagde de typisk ikke vidste hvad de snakkede om på det område.

Så nu ved jeg ikke hvad jeg skal stille op. Har allermest lyst til at flække næsen på ham ejeren og sige det kunne umuligt være mig hvis politiet kommer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade i vaskehal
  • #1   23. jun 2006 arbejder selv ved shell.. og ved at ved os der er det på eget ansvar.. det jeg næsten sikker på det er de fleste andre steder.. selvom det er noget svineri..

  • #2   23. jun 2006 Sikke noget lort! Den er svær at gøre noget ved...

    Det er bare en af grundende til at jeg håndvasker bilen!


  • #3   23. jun 2006 nede ved nogle af vaskerhallerne her i billund står der uden for at vaskning er på eget ansvar ... så hvis han også har sådan en skilt oppe så tror jeg ikke der er så meget og gøre .... desværre ....

  • #4   23. jun 2006 Der står også nogle steder at de ikke dækker ekstraudstyr osv. Men ville da selv snakke med ejeren...men tror desværre ikke du kan gøre noget ved det...

  • #5   23. jun 2006 De fleste vaskehaller har et skilt hvor der står eftermontaget ting som skørter og vinger ovs er på eget ansvar.

    Men kan sgu da ikke sige det hele er på eget ansvar, det står INGEN steder at det er på eget ansvar.


  • #6   23. jun 2006 jeg fik revet mit ene sidespejl af i en vaskehal. og der var ingen problemer med at det var stationene der betalte et nyt et. og hvis der ikke står et skilt udenfor vaskehallen .så er det dem der skal betale for skaden.!

  • #7   23. jun 2006 med mindre maskinen direkte ramme din bil, altså hvor det kun er bøsterne som rammer og laver skade.. Så dækker de ikke.. Men hvis maskinen rammer din bil med eks tørren ska de dække.. Min bliver personligt aldrig vasket i en bilvask da jeg ved skørter ikke bliver dækket.. Det eneste er dog om vinteren hvor metaxs vaskehal er så genial at man kan fravælge alt, så der vælger jeg kun at få vasket undervogen..

  • #8   23. jun 2006 ring til et tv selskab så skal de sgu nok punge op... det er kun extra spoilere og antenner og andet vildt gejl de ikke dækker... en kofanger er jo ikke just en spioler på taget

  • #9   23. jun 2006 Der står ikke engang noget om gejl er på eget ansvar. ikke et eneste skilt om sådan noget på hele tanken, har kigget

  • #10   23. jun 2006 Brand lortet ned. Ægte filmklassisk... sprøjt alting til med benzin, og træk en lang benzinpøl efter dig indtil du er i sikkerhed, og smid en tændstik smiley Så ridser han lortevask ikk flere biler... Men den med næsen er måske lidt mere fornuftig:)


  • #11   23. jun 2006 Hmm...
    Temmelig kedelig situation du er havnet i der...håber du/i finder en fornuftig løsning!!
    Her for en måneds tid siden havde jeg også min i vaskehal hos Q8..
    Den fik en Platinvask med "das ganzen molivitten"... det viste sig så at være en pænt dårlig idé...
    Efter vasken var bilen helt skjoldet.. nærmest som om der sad indtørret kalk på alle vegne..
    jeg gik ind og fik fat i forpagteren.. og det kunne han da godt se ikke var så heldigt..
    vi skrev en skadesandmeldelse på stedet hvor skadens omfang blev beskrevet... ca. en uge efter fik jeg en skrivelse fra Q8 hovedkontoret at de påtog sig skylden 100% og jeg skulle kontakte en taksator...det er nu gjort...og deres forsikrings selskab må nu punge op med en heloplakering.. :oP


  • #12   23. jun 2006 Thomas A: Glad for at høre der altså er nogen der kan finde ud af at behandel deres kunder ordenligt

    Synes bare det er ufatteligt han kan sige nej. Og så er den ikke længere, selvfølig siger han da nej, han gider da ikke punge op det dumme svin. Jeg SKAL bare ha ham ned med nakken, problemet er jeg arbejdet 12 timer om dagen flere dage om ugen. så har ikke rigtig tid til at køre rundt og snakke med alle mulige.

    Forbrugerstyrlsen forslog advokatrådet. men i hvidovre er det kun om onsdagen der hvor jeg arbejder. kan ikke være meningen jeg skal tage fri for arbejdet på grundt af den klovn


  • michael j
    michael j Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 1 Svar: 1
    #13   23. jul 2006 har selv prøvet det samme hvor en af mine visker med stang blev revet af.Min mazda 323f 1991 købt på BILGALLERIET 1-8-2005 i rigtig flot stand.Børsten i vaskkehallen har haft fat i vindueviskerstangen så den knækkede helt nede hvor den er monteret .Børsten forsatte med at vaske videre med min visker og stang ,pludselig lød 9-10 brag inde fra vaskehallen,jeg troede lyden kom fra noget vejarbejde i nærheden,men måtte desværre konstantere,da vasken var slut at min køler havde 10 buler nogle gennemhullet.personalet på Hydro-Texaco var ikke særlig flinke(Bernstorffsvej 186 2920 Charlottenlund).Bilen fik jeg købt for 20000kr hvor der fuglte regninger med for 18000kr på rust og lakering.
    Hele seancen blev selvfølig video overvåget og filen hvor man kunne se at jeg sætter bilen med 2 viskere og da vasken er slut er der kun en visker,sendt til CODAN tankens forsikringsselskab.I 23 år har jeg kørt i brugte kontant betalte biler kun med ansvarsforsikringen,så jeg var godt klar over at det ville blive en hård kamp når man ikke har kasko på bilen.Og ganske rigtigt mente CODAN at jeg skulle bevise en defekt på vaskemaskinen den pågælende dag,havde jeg haft kasko var mit forsikringsselskab gået hen og banket Codan oven i hoved og bedt om penge.Har talt og skrevet med Hydro_Texaco,der bar bedt om et skifligt tilbud på reprationen, det koster7000kr plus visker plus arm ,de vil nu pr.kulance give sølle 3000kr. jeg har kørt skadefrit i 25 år,så det er surt man skal have andre til at ødelægge sin bil.Har pøvet at ringe til FDM men de vil først tale med mig når jeg har tegnet et medlemsskab,forbrugerrådet siger jeg kan gå til en advokat og få hjælp over indbo forsikringen til salæret.
    Nej jeg vil prøve at få det spartlet, og lakkeret hele front -klappen,og så håber jeg kan få det lavet for 3000kr. men det bliver meget svært,hvis nogen her på BILGALLERIET har kendskab til et sted på sjælland der kan lave det for de 3000kr vil jeg gerne give 6 gode flasker rødvin
    mvh
    michael


Kommentér på:
Skade i vaskehal

Annonce