{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.364 visninger | Oprettet:

Lodde modstand på airbag hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har skiftet rat i min Passat 3C og i det nye rat er der 2 tændsatser men jeg har kun 1 stik. Jeg har ladet mig fortælle at der kan loddes en modstand på for at fjerne airbag fejlen. Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig, evt. men en guide til præcis hvordan det gøres og hvad der skal bruges til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lodde modstand på airbag hjælp
  • #1   7. dec 2015 Er du fuldstændig sindsyg ??? Vil du gerne dø eller dræbe dine passagerer ..

• #2   7. dec 2015 Forudsat det andet kredslæb er intakt og den kan udløses, så mister du jo dobbel tændsatsen i din airbag, og det kan være til fare ved udløsning. Når det er sagt, skal du bruge en 2.1 ohms modstand, og lodde mellem de to leninger, klip den ene ledning lige før stik, da stikket kortslutter sig selv når det er afmonteret

• #3   7. dec 2015 Og nej du dræber ikke medpassager hvis du kobler fra med modstand, men måske den der sidder ved den frakoblede airbag, systemet tror den er der, og udlæøer de andre airbags.

• #5   7. dec 2015 Det kan godt ske hvis modstanden ikke brænder over ligesom en tændsats gør, da den så vil trække alt strømmen der skulle bruges til at udløse alle de andre airbags, man kan faktisk købe modstande der er beregnet til det formål at koble en airbag fra, men de koster også lidt og det er der jo en meget god grund til.

• #6   7. dec 2015 Hej
    Synes at det der en ME E G E T dårlig ide og også ULOVLIGT at ændre på airbag systemet som er et sikkerheds system og der er givet nedslag i registreringsafgiften fordi det er der med det antal airbags som normalt er tilstede i den pågældende model !!!!!!
    ydermere er det sgu da sølle at ændre på sådan noget og måske være skyld i at dine passager eller måske dig selv bliver kvæstet blot fordi du synes at det andet rat er "smartere" og "ser godt ud"
    men det er selvfølgelig kun MIN mening men den deles sikkert af mange andre !!
    Vi skulle ALDRIG have omtalt hvordan det kan gøres og ej heller have svaret på spørgsmål om modstande og værdier på samme - jeg gør det i hvert tilfælde ALDRIG mere
    polobjørn

• #7   7. dec 2015 måske det er sådan en her smiley

http://www.cartrends.dk/butik/airbag-modstand/

Kommentér på:
Lodde modstand på airbag hjælp

Annonce