{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.245 visninger | Oprettet:

Porsche Cayenne turbo "sygedomme" {{forumTopicSubject}}

Hej overvejer sådan en vogn.

Men er der noget der skal holdes øje med ang. sådan en bil? Den jeg har kigget på er en 2004 kørt 174.000.

I annoncen står der den er ny serviceret og forkæder er indstillet og den køre perfekt.

Synes bare at have hørt noget med deres gearkasser ikke er af bedste kvalitet på den store model?

Og ja ved den er dyr i service i bremser og alt muligt andet!!! Men der er alle store luksus biler jo. smiley så det skrammer mig ikke.

Håber nogle kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Porsche Cayenne turbo "sygedomme"
  • Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 61
    #1   10. dec 2015 Min gamle chef havde sådan en. Pas meget på, kan blive et utrolig utrolig dyrt bekendskab.....men kørte glimragende ; )

• #2   10. dec 2015 Luksus biler? så har du sku ikke kørt sådan en cayenne smiley

- Er forkammer kæden indstillet eller udskiftet? indstillet kan du ikke bruge til noget, - ellers har de ikke de vilde sygdomme, den har snart kørt 200.000 så at den sikkert blive dyr i bremser, kalibere og lidt med tiden må du være indstillet på. og så den høje vægtafgift,

nu har jeg selv ejet en magen til, og kan kun sige, alle har råd til at købe den, men det koster flere penge at holde den kørende! smiley

• #3   10. dec 2015 Martin C
    Okay var der meget der gik i stykker på hans?

• #4   10. dec 2015 Og desuden er det jo ikke alle "luksus biler " der er dyre, mercedes koster f.eks ingen penge i dele,

• Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 61
    #5   10. dec 2015 Det var omkring år 2008 så en del år siden. Men kan stadig huske hans udstødning skulle skiftes....pris 50 kilo. Stort service 20.000....

• #6   10. dec 2015 KaspR

Nej har ikke kørt i en endnu, kun kigget på billeder.
    Dyr grøn afgift ved jeg nu ikke, den er billigere end mine audi'er. smiley

• #7   10. dec 2015 Martin C

Ja det er selvf noget af en udskrift lige at skulle op med så mange penge.

• #8   10. dec 2015 jeg arbejder hos SMC, og vi har så selvfølgelig også porsche, at det koster 20.000 at få lavet service, det sku helt normalt, for satan nogen regninger de porsche ejere får smiley

• #9   10. dec 2015 Toureq, q7 og cayenne = meget meget dyre reprationer og mange Elfejl.
    Min ven har haft en holdene på liften i langtid
    2 autoelektrikere har givet op og man skiftet ikke bare en stump på formodning. Og med de canbus fejl den har er det mega bøvlet at måle ud.

• #10   10. dec 2015 Er heldigvis uddannet mekanikker i tidernes morgen. Så alm service kan jeg da selv lave. Det mere hvis man skal hen og skaffe en gearkasse eller andet stort dyrt, jeg synes det sjove forsvinder.
    De fleste stumper fåes jo "billigt" i Tyskland og England til sådan en vogn.

• #11   10. dec 2015 Sø-Propel.

Hvilke fejl laver den da? Er det noget med lyset eller selve noget el i motoren?

• #13   10. dec 2015 Christian:)

Ja dem kender jeg godt har en kammeret der har haft en. Synes bare den er lidt kedelig inden i.

• #15   10. dec 2015 Nej for det er mig der skal sidde inden i den. smiley så vil jeg også sidde et sted jeg finder lækkert.

• #18   10. dec 2015 Jo men en 2012 er nok også lidt dyr smiley

Ja han var glad for den indtil han skulle sælge den, han kunne næsten ikke sælge den.

• #19   10. dec 2015 Den kan intet. Kan ikke læse fart. Bremsekontaktne så den kan ikke selv skifte gear i automatgearkassen. Og den skal tvinges i gear med er stort klink fordi gearkassen ikke ved den holder stille og at du tryller på bremsen.
    Samt et hav af andre fejl. Og der er 4-5boxe til 5-7000kr der kan være skyld i balladen

• #21   10. dec 2015 Sø-propel.

Må indrømme det er den første jeg har hørt med så mange og store fejle. Man skulle tro den havde være igenne en vaskehal med alle vinduerne nede :-). Håber fejlen bliver fundet.

• #23   10. dec 2015 Det var fordi den var svær at komme af med. De fleste folk i dag vil jo have en 3 cylinders diesel eller benzin øko bil :-/. Så de store V8 biler står til salg længe. Han fik den dog til sidst solgt og hentede en m5 e60 fra Tyskland.

• #24   10. dec 2015 Den var på gule og mener den havde kørt 98.000km da han solgte den. Mener ikke den noget at runde 100.000.

• #26   10. dec 2015 Den kunne da godt komme afsted når man trykket til den jo. Så hurtig var den da. Vildt hurtig ved jeg ikke helt. Men når man tænker på hvad det er for en form af bil SUV så er den da vildt hurtig smiley

• #28   10. dec 2015 Tror aldrig jeg har prøvet den hurtig i sving. Så det kan jeg ikke svare på.

• #31   10. dec 2015 Lyder nu meget godt der. smiley

• #32   10. dec 2015 Ved ikke hvad farven rigtig hedder. Men en blanding af grøn og grå.

• #34   10. dec 2015 Troede det var en Porsche tråd og ikke en Jeep tråd da jeg gik ind i den.

• #35   10. dec 2015 Dyhring

Er det sådan set også. smiley har du nogle råd ang. En porsche?

• #36   10. dec 2015 Ja - hav en solid fed lommedreng der ikke har været i brug siden konfirmationsalderen, aka en god bankkonto. smiley

En bekendt har haft sådan en, i turbo S, 2005 - nøj, hvad den ikke kunne fejle smiley

Var jeg dig havde jeg nøjes med bare V8 versionen, den er lige billigere at skrue på uden turboen smiley

• #37   10. dec 2015 Ja men den kun med V8 giver mig ikke meget mere end det jeg allerede har. Men vil selvfølgelig heller ikke købe en bil der altid skal holde på lift. :-/.

• #39   10. dec 2015 Desuden Christian, så var den i video også boret 0,9L op, og monteret kompressor. Sikkert også en lang række andre ting også - hvilket du aldrig for godkendt herhjemme. smiley

Hvor der handles spildes, de koster en arm og holde kørende med turbo, og de er ikke til at komme af med igen smiley

• #42   10. dec 2015 Christian - nu har du aldrig ejet en, så at udtale sig om driftsikkerhed, på en bil man aldrig har betalt regninger på, ikke engang kørt i den - det er måske meget at sige.

Det er en Jeep, og de er ikke fejlfrie. Vi har haft 4 V8 G. Cherokee, og en V6, alle V8 var med dårligt bagtøj, som eks.

• #44   10. dec 2015 Igen, lad nu være med at lade din forelskelse til den tale dig over evne - du aner intet om den ud over Youtube videoer og andet internet læsning?

De kan også have elektronik problemer, dårligt designet døre som ikke lukker tæt, osv.osv.

Dr. Tarzan ved nok mere om den om du gør når han har haft en kammerat der havde en. Umildbart lyder det heller ikke som om det er bilen for ham.

• #47   10. dec 2015 Har nu ikke sagt der ikke var noget galt med hans smiley bare at han var glad for den. Der var noget med han skulle opgraderet sine bremser da de originale ikke helt var stærke nok til den store bil. De var vidst ret så under dimisoneret. Så han valgte at få fat i nogle større og stærker skiver/klodser foran. Hans første sæt bremser dem der sad på da han købte den. Blev skæve efter ca 2 måneder med ham bag rattet. Det næste sæt var kørt ned på 1 år. Og så voldsomt bremser han altså heller ikke. Så købte han de store nye DYRE bremser og de virket. smiley

• #51   10. dec 2015 Hvis man skal have en 4x4 skal den da kunne bruges. This is Ford F150, and every other truck is history

http://www.youtube.com/watch?v=qk4LJWbEjTI

• #53   10. dec 2015 Forden spiser den slags prinsesse-køretøjer til morgenmad.

• #54   10. dec 2015 Nu det altså en cayenne jeg har i tankerne, ikke en masse andet fra den koloni der hedder USA :-P. Og skulle jeg have en Pick-up blev det en dodge ram srt10. smiley

Og synes en jeep er for meget plastik inden i. Den knirker og føles bare billig. (Min mening)

• #55   10. dec 2015 Cayenne er på min liste over frisør-biler. Jeg vil slet ikke indgå en dialog om den slags soccer-mom køretøjer smiley

Men det er selvfølgelig ikke det du spørger om, så nu skal jeg nok luske af igen.

• #58   10. dec 2015 Brian det jo din mening og den respektere jeg.

Synes nu selv den er ret fed.

Grunden til det ikke bliver en dodge er at det ikke lige skal være en Pick up lige nu.

• #61   11. dec 2015 Kunne man ikke lave en regel om, at "Christian:)" KUN må ytre sin mening og uddele af sine erfaringer, omkring biler han selv har ejet?

Jeg har tidligere arbejdet som værkfører hos en brugtvognsforhandler der handlede en del med den type biler, og generelt var Cayenne Turbo ikke de værste rent driftsikkerhedsmæssigt.
    Jo jo, de er dyre i stumper, men det kan jo ikke komme bag på nogen.

Find et eksemplar der ikke er alt for kneppet, har kørt alt for mange kilometer, og for guds skyld en med fuld servicebog fra enten aut. værksted, eller en brugtvognsforhandler der ved hvad de laver. Sådan en motor SKAL have noget ordentligt olie og originale filtre, og det skal helst ske ofte.

Jeg har selv kørt i en i 14 dage, og det er virkelig en lækker bil. Men som en anden også nævner, så er anskaffelsesprisen den mindste post i et driftsbudget for sådan en bil. smiley

• #65   11. dec 2015 Ja, mere skudsikker end en amerikaner med turbo smiley

• #67   11. dec 2015 Amerikaner er ikke skudsikker på nogen måde - også selvom du gerne påstår noget andet, du har jo følt det på egen krop smiley

• #70   11. dec 2015 De har da ingen andre krav end alle andre bilfabrikanter? Nu sælger US fabrikkerne jo også tonsvis af reservedele, og hjemkalder millioner pga. af fabrikationsfejl (Jeg læser stadig med på de amerikanske RAM grupper på facebook). De kræver lige så stort vedligehold.

Grunden til at man ikke snakker så meget om dele der springer i USA, er at de har et helt reservedelsland, det koster jo ingen ting derovre at få renoveret gearkassen når den springer - kontra herhjemme hvor de lige skal smide den højre arm og venstre testikel i pant hos banken.

De har designfejl på døre, instrumentborde der flækker grunden solskader (ja, i hørte rigtigt), og bla.bla.bla.bla. Du ved selv jeg godt kan lide US Christian, men man for hvad man betaler for. smiley

• #73   11. dec 2015 Ja, nu er der også forskel på en stor V8 motor, og en lille R4 med stor turbo. Større er ikke altid = bedst, for de har problemer med at lave tingene, netop så de holde til de store biler bla.

Du for kun stærk undervogn på en heavy duty truck, fordi den er lavet til at trække 7,5-12 tons over i USA, alt efter model og motor. Det er ikke ligefrem hvad de montere på en SRT Jeep.

Siger ikke VW er bedre, men siger heller ikke US er bedre end VW - hvis du forstår, hvis vi tager det som eks.

Og ja, de bruger lastbilkæder i de store motore, det er korrekt nok. Og det er sjældent de store suge V8 der for problemer - det er resten af bilen.

Kigger vi på deres store diesel maskiner, så koster de også en arm og et ben når der skal renoveres dyser og topstykker - for det skal der også på V8 TD.

Automatgearkasserne er et almindeligt problem ikke holder på US biler med de store motore og stort moment, samme med aksler, og de koster mellem 35-50.000.- at renovere hvis man ikke selv kan. Men nu du er så god til at læse på internettet, så syntes jeg du skal finde diverse tråde med fejl og mangler på US biler, og det er alt fra F150, Dodge RAM, Jeep, Charger, osv.

• #75   11. dec 2015 Nej, der er intet der holder, og det er præcist min pointe - der er intet der er skudsikkert, heller ikke amerikanerne, heller ikke en STI - den har spist julegaver for 15.000 her i december indtil videre.

Vi har haft en S10 i familien også, og det var endda kun en 4,3 V6, den gik i gearkassen også.
    Han kan have været heldig med hans, lige som der er andre der er heldige med deres turbo VW, eller BMW og Audi.

Men blot fordi nogle er heldige, og ikke for et mandags eksemplar, så må man jo tage den generelle kvalitet af bilerne, især når man kigger på at købe en bil. Og den kan du læse alt om i det store internet.

Man kan jo nævne Fords V8 motore lavet i aluminium. De er så dårligt designet, at hvis man ikke jævnligt har tændrørene ude, så irre de fast i blokken, og knækker i stumper og stykker ned i motoren når man vil afmontere dem - så kan man gå igang med at skille hele motoren ad, blot for at skifte tændrør, som jo skal skiftes engang imellem.

Lige som at VW koncernen har designet en 3,0 V6 TDI hvor motoren skal ud af en Tourareg for at skifte en generator.

• #77   11. dec 2015 Med mindre du er pennevenner med tidligere ejer, så kan du ikke vide hvordan bilen har været behandlet - så kan fuld servicebog være mange ting, men bilen kan stadig være brugt som et stykke skrald af ejeren.

Og så er det lige meget om der står Porsche eller Jeep på, high performance biler i det "prisleje" bliver desværre alt for tit ruineret af ejerne. Bare se ham EE biler, han tævede da både Jeep SRT8, 2g C63 AMG og en Mustang fra kold af. For det siger Erling smiley

Og Mustangen havde endda kun kørt 74.000km.

• #79   11. dec 2015 Man lærer da hver dag smiley

• #81   11. dec 2015 FORD F150 Military grade.

Every other truck is history....basta

• #82   11. dec 2015 Nej, men jeg og min kammerat jokede om det hele vejen hjem fordi han mente den bremsede bedre med GT bremser end en GT500 smiley smiley smiley

• #84   11. dec 2015 Han lignede sku lidt en udtjent gråhåret alfons med for mange penge smiley

Han havde ikke noget argument - det var bare, nu skal i lige hører drenge, ja som om vi var 12år til juleaften, har da hørt en V8 før.

• #86   11. dec 2015 Fordi han var jo "ih & oh" så klog jo, det kan man slet ikke snakke med, så det opgav jeg smiley

• #88   12. dec 2015 Cayenne er en bil som få har haft men alle har en mening om. Vi har haft en turbo fra 2003 i husstanden i to år nu og der har ikke været noget som helst andet end nogle bøsninger i bærearme foran og forhjulslejer. Selvfølgelig er reservedele dyrere end til en Picanto. Den kører så til gengæld 30.000 km mellem service. Det trækker jo så lidt den anden vej.

• #89   12. dec 2015 Kent O.

Hvor langt har din kørt hvis jeg må høre? Den jeg har kig på har kørt mellem 160-180.000

• #90   12. dec 2015 135 da vi fik den og 155 nu. Porsche Risskov fortalte ifb med bøsningerne at turboen var den bedste model. De servicerede løbende en, som nu havde kørt over 400 uden, at der havde været større reparationer. Derimod skulle S modellen uden turboer kunne have problemer med legeringen i cylindervæggene.

• #91   12. dec 2015 Der er solstråle historier med alle biler smiley Sidder selv pt. og læser reviews på den "nye" 2007 model Tahoe 5.3 V8 4x4.

Og puhaa, det tror jeg ikke jeg tør med hvad man læser - kun et par positive ud af 50 reviews smiley

• #92   12. dec 2015 Og der er skrækhistorier om alle biler smiley
    De spredes meget hurtigere, da de er mere spændende end de gode. Specielt hvis de vedrører biler, der aktiverer janteloven.

• #94   12. dec 2015 #92: Det er der, helt uden tvivl! Derfor foretrækker jeg også "historierne" af folk der selv har ejet dem - eller i det mindste kender en der ejer en smiley

Tanken havde da strejfet mig, man tror bare jeg holder mig væk fra den new age Tahoe efter have læst om den. Tilbage til Cummins som arbejdshest. smiley

• #95   12. dec 2015 Kan bekræfte at Dyhring er en hoe smiley

• #96   12. dec 2015 Ja - jeg er en poweraddict smiley

Cayenne har selv været på tegnebrættet også, og har da også fået en tur i min familiebekendtes Cayenne turbo, men da han begyndte at snakke om hvad det kostede at holde den kørende takkede jeg kun ja til turen, måske han bare har været en af de uheldige smiley

• #98   12. dec 2015 Dashboard flækker grundet solskader i alle modellerne med den type kabine, nogle melder om 3-4" flere steder,
    Motoren er den samme, og både 4.8 og 5,3 er der fejl i motoren så der kommer olie ind i stempel gangen og bliver banket af, så de begynder at bruge meget olie, og det er enten renovering eller ny motor.
    Uden at der kommer advarsel i instrumentbord kører de så tør for olie også hvis man ikke holder øje med pinden.
    Generator er underdimensioneret, så batterierne dør på dem.
    Deres fine interiør skaller malingen af bla. håndtag, knapper osv. så man ikke kan se hvad der er hvad i mørket.
    De har 4 trins automatisk transmission, skulle være virkelig dårlig at kører med, skifter op og ned hele tiden, og er heller ikke for holdbar.

Så er der mange elproblemer, for lang en liste til at nævne dem. Ejerne af dem siger modellen før var meget bedre. Men sådan er det jo når der kommer en ny model på markedet, så er de fyldt med fejl, og det er fejl GM ikke vil tilbagekalde over, selvom det er på stort set alle modellerne.

• #101   12. dec 2015 Kig inde på Edmunds.com, hvis det er US biler du søger erfaringer med.

Cummins er jo en diesel/traktormotor, så det er jo de mest alm. problemer som dyser og lign.

De er dog nemme og billige og skrue på, så det er nu ikke noget jeg ser så galt.

Der er en sølv SRT8 til salg på DBA til 225 hvis du skal slå til Christian.

• #103   12. dec 2015 Byd ham 50 under, det er der de "normalt står", og jeg siger normalt, for det er ikke så tit man ser dem til salg imo smiley

Men nok om andre biler, det er jo en Cayenne tråd smiley

• #106   12. dec 2015 Ja, det ved jeg da nu ikke. Har du læst reviews og ikke bare set stjernerne? Byggekvalitet 2 ud af 5. Oftest så er det byggekvalitet der halter på US bilerne, desværre. Men ja, BMW er ikke bedre end mange andre mærker.

• #108   12. dec 2015 Har set US biler få bedre ratings end den SRT8 Jeep - læste om en der havde 7 brake jobs, på 3 år, primært kørt motorvej?

Det kan kun være en underdimension af bremser, så din qoute med at bilerne er bygget kraftigt og overdimensioneret holder ikke!

profilbillede
  • #112   12. dec 2015 Det burde ikke være nødvendigt at opgradere bremser på en std. bil - just saying.
    Men det er jo igen amerikansk bygget og designet, de burde have monteret større bremser på fra fabrikken af, hvis man skal smide nye bremser på 7 gange på 3 år, og så står der endda Brembo på. smiley

Som eks. er en STI normalt bygget til 265Hk i min version, med Brembo på.
    Den holder fint til 350+HK.

Hvad Jeep har gjort, er at bygge en SRT8, med 420HK, med for små bremser. For de holder da ikke til den % ydelse mere, som Subaruen eks. kan.

Typisk amerikansk, don't you think?

• #114   12. dec 2015 Nu er bremseproblemer på SRT8 jo ualmindeligt normalt - som du endda selv har sagt i en anden tråd. Det har nok ikke noget med en mandagsbil at gøre, hvis det er på stort set alle sammen.

Bilen burde være blevet tilbagekaldt, og fået større bremser monteret. Men så igen, hverken Mopar eller GM har råd til at tilbagekalde alle bilerne, hver gang de monteret noget af for dårlig kvalitet.

Et andet eks. kunne være de mange revnede dash boards smiley

• #116   12. dec 2015 Ja, Subaru er heller ikke fejlfrie. Kan forestille mig, uden at have læst meget på det, så er der mange der snakker om dårlige 2.5 turbo motore (som er grundet mager blanding), rust i toppen af taget grundet dårlig eller mangelfuld vedligehold af listen på ruden, rust under spoiler, 5 trins gearkasser der ikke kan holde til hårde starter, osv. smiley

Der er ingen biler der er fejlfrie, ej heller AMG eller RS modeller.
    Var der en bil der var fejlfri, så ville alle jo nok købe den.
    Derfor må man se generelt på biler, om det er fejl og mangler der bliver nævnt igen og igen, og så gå bilen virkelig efter når man køber den smiley

• #122   12. dec 2015 Hvad mener du med, er ikke bygget ens? Toppakninger er også en generelt problem på Subaru turbo, og der er mange der bliver ramt af det, nogle gør, andre gør ikke.

• #123   12. dec 2015 Ja, lige præcis. Men vi kan vel hurtigt blive enige om, at 7 sæt bremser på 3 år med motorvejskørsel, så er bremserne underdimensioneret fra fabrikken af?

H1 er sikkert en fin bil, men det er en army truck. Stor 6L motor uden turbo, 145HK, nej tak, den er ikke til at komme rundt med nogen steder, det er i forvejen en kamp med en Dodge RAM.

• #127   12. dec 2015 Holgato herinde har en Army Humvee H1 - ud over de koster 400.000 for en gammel bil, så er de ikke det værd med mindre man er fanatiker.

jeg ved ikke hvor du for de HK antal fra. Flere af dem er endda uden turbo, men stadig diesel.

https://www.youtube.com/watch?v=uMsrjeny5pE

• #130   12. dec 2015 Jojo, men stadig:
    1. For dyr i indkøb.
    2. Alt for stor til at komme rundt med.
    3. Bedre alternativer.
    4. Den skal stadig have service.
    5. Held og lykke med at finde reservedele, for de er heller ikke skudsikre - bogstavligt talt smiley

• #132   12. dec 2015 Nu er der heller ikke ret mange der ejer en H1, deres army versioner er først lige blevet tilgængelige for private for ikke særlig lang tid siden.
    Men skal stadig ikke eje en smiley

• #135   12. dec 2015 Christian, du tror måske kun at reservedele bliver lavet til dem hver gang en bliver sprunget i luften af en IED? Nu stopper du smiley

Ja, der var en sølvgrå til salg for 399.999.- på DBA.

• #137   12. dec 2015 Ja, jeg ser flere fejl med ABS på H1'erne. Vi har også haft H1 i hæren herhjemme, hvis de virkelig holdte så godt, hvorfor bliver de skiftet ud? Er det kun fordi bunden er flad så en IED smadre dem fuldstændigt?
    Man ser dem i ny og næ, kunne være fedt at eje en, men til et prisskilt på 400 lapper, nej tak. smiley

Skulle jeg have en ville det blive en ex-army som Holgato også har, der kan man være lidt mere ligeglad interiør mæssigt smiley

• #139   12. dec 2015 H1 har INTET med en Tahoe at gøre. Det har H2 og H3 tilgengæld.

• #141   12. dec 2015 Nej nej nej nej nej. H1 har en 6.5L blok diesel, Tahoe er 5.3 Vortec benzin. H1 er den eneste rigtige Hummer derude, de nyere er derimod bygget over en Tahoe.

Der må du grave længere ned i godnatlæsningen Christian, H1 har intet med de nyere at gøre.

• #145   12. dec 2015 Okay, okay, jeg bøjer mig i støvet.

http://www.automobile-catalog.com/car/1996/1430750/hummer_h1_4-door_wagon_5_7l_v8.html

I 1995-1996 kunne de fåes med den omtalte motor. Det var alligevel en kort periode taget i betragtning af hvor lang tid H1'eren har levet. Der var nok en grund til de skiftede til diesel.

Shit man, 0-100 på 17,5 sekundt.

• #147   12. dec 2015 http://www.bilgalleri.dk/galleri/294479-hummer_hmmwv_m998_oeko_raceren

Det er Holgato, i 86 havde de også diesel.
    Nu er en Hummer 2x større end en Tahoe, så tvivler gearkassen kan holde til det dobbelte, nok har de måske brugt motoren en kort periode.

• #149   12. dec 2015 6.5 turbo diesel lå i flere GM modeller, ikke kun de gamle Tahoe. Kan være Holgato kan svarer dig på hvad der ligger i af gearkasse, han ved ret meget om de H1'ere.H1'eren er dog den eneste Hummer der ikke er bygget over et tahoe stel, som H2 & H3. Det er jo kun udseende til forskel der. smiley

Men som sagt før, nok om det Christian, manden spørger stadig efter en Cayenne. smiley

• #150   13. dec 2015 køb nu bare en subaru STI.. så slipper du for alt det der og får noget der bare spiller smiley

• #151   13. dec 2015 Peter en Subaru STI kan jeg ikke bruge, skal bruge den til at have materialer med på byggepladser også. smiley

• #154   13. dec 2015 Synes ikke helt sådan en Forester er køn smiley

• #155   13. dec 2015 ML55?

Det er svært at have begge dele i en bil. Hvad med en Ford Raptor?

• #157   13. dec 2015 Nej, men hvem kører ud på byggepladsen med en Cayenne, en ML63, X5 el. lign. smiley

Ford Raptor er da hurtig, kan klare byggepladsen, osv.osv. smiley

• #158   13. dec 2015 Jeg køre på byggepladsen i en a8 smiley så en cayenne ville da være mere passende.

• #160   13. dec 2015 Den ML koster også lige lidt meget måske haha

• #162   13. dec 2015 Nope cayenne fås for under 200 smiley

• #164   13. dec 2015 Haha tror nu ikke Mercedes er så billig i stumper, når vi snakker de store AMG vogne.

• #166   13. dec 2015 Det er sku' ikke sikkert. Kører du bygge materialer med en A8? Altså anhænger osv. på? smiley

• #167   13. dec 2015 Pas ved jeg ikke. Det sku ikke alle Mercedeser der er bygget lige godt synes jeg. Min mester havde en slk der var passet og plejet. Den synes jeg ikke kvaliteten var så høj på.

• #168   13. dec 2015 Ingen anhænger på A8 er ikke jyde. Men bagerummet har da været fyldt nogle gange smiley

• #169   13. dec 2015 Kan godt hører der er forskel på byggematerialer - når vi kører materialer, så er det med Hilux og hænger på smiley

Kører du så bare rundt med skruer eller hvad?? smiley

• #170   13. dec 2015 Køre med ventilations dele. Bøjninger osv. Normalt bliver det leveret ud på pladsen men af og til mangler man jo lige lidt.

• #172   13. dec 2015 Okay - ja jeg er vant til at have firmabil, men jeg har enkelte gange haft Subaruen med ud på pladsen, hvis jeg skulle noget efter arbejde.

Ikke at jeg er vild med det, for der kan hurtigt ske noget med ens bil, når der kører maskiner, firmabiler osv. derude. Det gør lige så ondt med skader på en A8, Cayenne, ML eller noget helt andet smiley

• #193   15. dec 2015 Skiftede bagklaps dæmpere på en. Der var 4 i alt... Det var lidt dyrt... 8000 tror jeg det blev. Luft bælge bliver utætte med tiden.

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 22
    #194   15. dec 2015 køb en aygo istedet

Kommentér på:
Porsche Cayenne turbo "sygedomme"

Annonce