{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.673 visninger | Oprettet:

Tvungen begrundelse ved afvisning..?? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle bilintereserede..:-)

Jeg er lige nu i gang med at prøve og få oprettet min "nye" bil herinde, prøvede også i går, men den blev afvist.. Sidste gang jeg ville oprette en bil, og også forrige gang for den sags skyld, der var det nøjagtigt samme problem...
Men kan bare ikke se hvorfor at det er den ikke skulle kunne blive oprettet, og folk som afviser skriver jo ikke hvorfor de afviser.. Og så er det sku svært at få rettet op de fejl der nu måtte være i oprettelsen.. Men har nu også på fornemmelsen at mange af afvisningerne bare er folk som har ondt i røven over et eller andet, hvilket jeg kunne forestille mig i mit tilfælde var at jeg havde fjernet nummerpladen.. For lur mig om ikke det er de samme typer som afviser uden grund, som det er der bare har en gal trang til at skulle slå nummerplader op, bare for at se om ikke de kunne finde en fejl eller lignende..Og så er det jo ret irreterende hvis de ikke kan se dem.. Men nok brok, her er så mit forslag..

Hvad med at for at kunne afvise, så skulle det være sådan at man skulle skrive en begrundelse i kommentarfeltet, eller i det mindste at Bilgalleri automatisk gjorde til kende hvem som trykkede afvist, lige som der automatisk bliver skrevet "velkommen" hvis man trykker på velkommen.. Så blev bare nogen af dem som bare synes at det var irreterende din bil var federe deres da ihvertfald sorteret fra..
Kan jeg være alene om at synes det er en god ide..??

Mvh J. Lindkvist

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tvungen begrundelse ved afvisning..??
  • #1   16. dec 2015 Har budt den velkommen.

Men jeg tror faktisk du kunne have skrevet dit indlæg på den halve plads, hvis du ikke brugte tid på at gisne om hvorfor folk afviser.

Det er højst sandsynligt IKKE misundelse...

Problemet med et automatisk "afvist"-indlæg, er at man jo bare kan slette det igen.

• #2   16. dec 2015 Det kunne jeg sagtens.. Den første del var vist også mest for at komme af med lidt vrede, og så håbede jeg samtidig at nogen ville sidde hjemme foran skærmen og føle sig lidt ramt fordi de netop var den type..:-)
    Der er absolut heller ingen grund til at misunde en 20år gammel Bmw..:-)
    Og tak for velkomsten

• #5   16. dec 2015 Mange af dine billeder er meget mørke <- det er oftest grunde i de mørke måneder, for der er intet med fokus eller at billedet er taget forkert.

Hvis du i weekenden alligevel skal tage nogle billeder, hvor lyset er lidt bedre så brug de 2 min. det tager at få taget et af motorrummet.

• #6   16. dec 2015 Det med at få oprette ind her inde er sku svært har prøvet 3 gange at få min ford ind hvor til sidst spurgte hvad der var galt da de sjovt nok ikke skrev det, og fik af vide jeg skulle tage nogen et pænt sted og kørte så i en skov tæt på og den blev stadig afvist så for min side har jeg opgivet, man skal næsten være prof fotograf og ellers skal bilen være udstillings klar det vil sige total rengjort ikke en glat må der være på den, og så husk at slukke tågelysen da det er et No go her inde selv om jeg bruger dem som køres om dagen hehe

• #7   16. dec 2015 Ja jeg har faktisk hyret en prof. fotograf til at tage mine billeder. Det er faktisk ENE OG ALENE derfor mine biler er blevet optaget...

eller noget..

• #8   16. dec 2015 Sjovt smiley jeg har ladrig haft problemmer smiley første gang med alle 3 wagoner smiley

• #9   16. dec 2015 Hellcat<< Jeg kan næsten se dig for mig hvordan du sidder og slår dig selv på lårene over din egen kommentar.. Håber det reddede din dag.. Men prøv så lige at være et helt seriøst og voksent menneske i 2 minutter, og så forklar mig lige hvad hvad det var du lige fik ud af det..? Er det bare fordi du tænder på at være dum, eller hvad er det..?

K9<< Rart med lidt seriøst feedback..:-) Mine billeder er med vilje gjort lidt mørkere, vidste godt det var en chance at tage når den skulle oprettes her inde.. Mørkere billeder fjerner lige de værste småfejl, rustpletter osv.. og så synes jeg bare de er federe at se på sådan.. Og er vi her ikke for at se på fede bil billeder, få gode ideer til ens eget projekt og sådan nogle ting ..? Motorrummet var en ren forglemmelse, havde taget billedet, havde bare glemt at ligge det ind, det er rettet nu..:-)

Brian Årets bruger bla bla<<< Du er lige præcis et rigtig fint eksempel på hvad det er som er gået galt herinde.. Problemet er jo at det Bilgalleri som i starten var for bilfolket, det er blevet overtaget at af jer som tænder på at sidde og spille dumme hjemme foran tastaturet, jer som den nærmest går i bukserne på hvis i opnår den magt som det giver at være adminstrator på en side som denne.. Det viser du jo så ganske tydeligt med både dit brugernavn, og tallene på indlæg osv.. Men det er tydeligvis ikke i garagen du bruger din fritid, så om du er bilnørd, eller en hel anden slags nørd, det ville vi kunne diskutere meget længe er jeg sikker på..

• #10   17. dec 2015 Det kan være op ad bakke, fatter ikke at man afvise uden grund.
    Der ud over virker det som at visse bilmærker har det nemmere end andre.

• #11   17. dec 2015 lindkvist
    selv nærmest perfekte oprettelser er blevet afvist, er ikke så længe siden der var en tråd om det samme hvor der blev nævnt flere gange at bg ikke er det samme mere som det var i starten og at udstemmer blandt andet er pga kedsomhed eller ren og skær dumhed det kommer af.
    dine billeder er ja til den mørke side men man kan da se hvad det drejer sig om og resten af oprettelsen fejler ikke noget som sådan og det er da det vigtigste, så den opfylder de gængse krav som der er på bg.

• #13   17. dec 2015 Så blev man fornærmet, havde da ellers budt den velkommen som sagt. Men bliv du bare personlig alt det du vil.

Min kommentar var rettet mod dem der hele tiden skal nævne "prof. fotograf" og "bare fordi man ikke har et spejlreflekskamera". Det er jo lodret løgn, og emmer så kraftigt af selvmedlidenhed, at det er svært ikke at få kvalme.

Men du har ret. Der var engang hvor man kunne få afvist sin bil, uden straks at oprette et tudeindlæg.

Der var engang hvor folk ikke skrev "HJÆLP" som overskrift konstant.

Der var engang hvor folk kunne finde ud af at bruge google.

Der var også en gang, folk brugte tid på deres oprettelser, istedet for at pive over at de blev afvist med deres 5 billeder og ingen tekst. "de opfylder jo minimumskravene...piv piv".(din er iøvrigt fin nok, som nævnt)

Dengang var jeg egentlig flink. Men så blev BG oversvømmet af curling-børn, og jeg blev en gnaven gammel mand.

• #14   17. dec 2015 Brian:
    Nu har vi begge været med mere eller mindre fra starten, men tror du har sprunget et par sæsoner over, for i starten var det da ENDNU værre, med både tude indlæg og "hjææælp" overskrifter og salgs/købsannoncer i forum osv., samt da jeg oprettede mine første biler var der HØJEST plads til 5 billeder smiley

• #15   17. dec 2015 Endnu et tudeindlæg smiley

Løsningen er måske TVUNGEN info og billeder.

• #16   17. dec 2015 Cawdy> kan være du har ret. Måske har jeg glemt hvor slemt det var. Men tudeindlæg over udfordringerne er da væk. smiley

Er iøvrigt enig i, at der burde være tvungen begrundelse på afvisninger, for selvfølgelig sidder der altid nogle klaphatte. Men det er jo ikke kun dem, og ingen andre, der afviser.

• #17   17. dec 2015 Problemet er man kan fjerne sin afvise grund, og det har BG endnu ikke fået rettet op på smiley

Kan da huske i gamle dage da vi sad og grinede af de scooter-princesser på scootergalleri, som tiden gik landede de så her, og mentaliteten med, og højstsansynligt disse typer der sidder afviser, fordi de kan.

Men overall burde BG bare stramme op og få fixet det system så det virker ordenligt.

Er man voksen nok til at afvise er man også stor nok til at sige hvorfor.

• #18   17. dec 2015 #17
    Det er dem der opretter små intetsigende lortebiler der intet har at gøre på en side for bilentusiaster.

• #19   17. dec 2015 Pind
    Hvem skal så bestemme hvad er en intetsigende bil og en lortebil og ikke lorte bil ?
    Alternativt er man bare fjerner det system så alle kan oprette, ligesom i gamle dage.

• #20   17. dec 2015 Pind.

Hvad laver du så herinde.?

• #21   17. dec 2015 Up, Mii, og de andre tilsvarende er bare elendige transportmidler uden form for køreglæde, det lort hører sgu ikke til her. Det samme der afgør at en atv heller ikke er en bil, vi gider ikke se den slags her, det kan vi gøre på sg eller mc.

• #22   17. dec 2015 Stop lige dig selv og tal for dig selv.
    Du er mere en velkommen til at hopper ind på SG, der er jeg sikker på dine alternative synspunkter vil passe glimrende ind.

Hvad bil man køre i er ikke ens betydningen med om man er bilentusiast eller ej, det er interassen for biler i sig selv.

• #23   17. dec 2015 Mere end dig og din latterlige undskyldning af bil.

• #24   17. dec 2015 pind
    en bilentusiast afhænger da ikke af hvilken bil man lige har, afhænger af at du kan se det fede i alle slags biler og ikke basher en bil pga du ikke lige kan se dig selv i den.
    btw atv er faktisk registreret som bil

• #25   17. dec 2015 #22
    Folk opretter da bare deres lort herinde fordi de kan, folk der kører Up er sgu da ligeglade med biler.

• #27   17. dec 2015 En bil der bare fremstilles som en forbrugsting siger mig bare ikke noget.

• #28   17. dec 2015 pind
    læs lige hvad du skriver og tænk dig lidt om.. alle biler er forbrugsting hvis man skal være helt nøje, så du siger jo egentlig selv at dine biler ikke siger dig noget.

• #29   17. dec 2015 #26
    Hvis den skulle være hurtig havde jeg fundet en med større motor, men hvor meget har du selv lavet ved din bil? absolut intet og jeg gætter på at det er fordi du mangler evnerne og simpelthen bare er for dum.

• #30   17. dec 2015 Pind
    Jamen hvis det ikke siger dig noget er det jo tydeligvis dig der er på den forside side, med de forkerte bilentusiaster.

Her er, og skal, der være plads til alle, uanset om man intrasser sig for den ene eller anden type/mærke bil.

• #31   17. dec 2015 #28
    Jeg har brugt tid på dem af ren interesse, men de er ikke bare transportmidler for mig.

• #32   17. dec 2015 Hvorfor har du så ikke bygget noget pænt.?

• #33   17. dec 2015 En bilentusiast tjekker selv oliepinden, han glor ikke bare ned i instrumentbordet og tænker det er fint.

• #35   17. dec 2015 #32
    Det er jo en smagssag.

• #36   17. dec 2015 Der laves da biler uden fysisk oliepind.

• #37   17. dec 2015 tilbage til trådens omdrejningspunkt.
    problemet er ret klart og meget logisk, hvis man kigger og læser diverse tråde igennem om dette emne, så finder man meget hurtigt ud af at diverse folk laver deres egne regler for hvad der er rigtigt og forkert ift biler der kommer ind.
    mit bud på en mere effektiv bg ville være.
    få et mere klart og tydelig regelsæt.
    ved en afvisning kan man ikke slette sin begrundelse og en begrundelse skal gives.

det ville efter min mening give meget klare forhold og siden bliver mere seriøs og måske komme af med sin stigmatisering af at være en børnehave.

• #38   17. dec 2015 R M

Der er temmelig klare regler, problemet der er ingen straf for dem der laver deres egen fortolkning, og f.eks afviser på forkert grundlag.

Man burde ikke kunne afvise uden at give en grund, om det er en forvalgt grund eller om man skriver en, er ligemeget, bare der er en.

Bryder man så konstant reglerne ved f.eks ved at afvise en bil bare fordi den har 3 døre, eller er en Fiat, så skal man have fjernet sin ret til stemme velkommen eller afvise.
    Bryder man reglerne er der jo ingen straf, få det indføret så kan det være folk tænker over sagerne før de afviser.

• #39   17. dec 2015 R.B
    ved godt reglerne er klare men ikke klare nok kan man jo se, men tror også hvis det bliver lavet store ændringer så kommer siden til at være en bruger betaling som så mange andre sider efterhånden er opbygget. det ville tynde gevaldig meget ud.

• #40   17. dec 2015 Vi skal self. ikke tynde ud i folk, man kunne dog måske lave så kun VIPs kan indstemme/afvise biler.

Men det ændre sig desværre aldrig før der bliver en mindre straf for at bryde reglerne.

Måske ville nogle aktive admins være en god ide, som kan sidde og kick/mute/ban folk.

• #41   17. dec 2015 siger heller ikke man skal tynde ud, men det er en mindre del der automatisk ville være irriteret over ændringer som falder fra..Men ja Din idé er ret god ift straf.

Kommentér på:
Tvungen begrundelse ved afvisning..??

Annonce