{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Audi a3 8l vs A4 b5 {{forumTopicSubject}}

Godaften bg.

Jeg kikker lidt på brugt bil og er faldet over disse

A4 avant fra 98 1,8t
A3 5 dørs fra 00 1,8t men 01 model.

Nogen der har nogen at sige om den ene af disse to biler frem fra den anden.

Er med på A4 er støre og det er avant.

Men skulle en a3 køre bedre da den ikke har alle se styre arme som sådan en A4 har.

Og hvor meget kan der være i bagerumet i en a3 i forhold til A4 mere hvis fruen ville have klampvorgn med en dag hvis man fik en lille ?

Høre gerne for og i mod,.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 8l vs A4 b5
  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #1   16. dec 2015 Har haft begge dele og vil altid vælge A3 igen frem for A4. Men kan ikke rigtigt begrunde det udover jeg bare synes den er så meget mere behagelig at køre i. smiley
    Men tror det meget individuelt, så du må selv ud og prøve dem begge smiley


  • #2   16. dec 2015 Okay mange tak for din mening.

    Har været ude at prøve dem. Men synes bare der er noget over det støre bagerum. Men kunne bare også rigtig godt lide den a3


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #3   17. dec 2015 En A3 er ikke direkte småbørnsvenlig der ville en A4 klart være at fortrække med 4 døre. Men hvis ikke du har børn endnu så køb ikke på det grundlag. Man kan jo altid skifte bil senere hvis det bliver aktuelt. smiley

  • #4   17. dec 2015 Min mening.

    En A3 !


  • #5   17. dec 2015 Må man spørge hvorfor ?

  • #6   17. dec 2015 Syntes bare at en A3'er er federe at sætte sig ind i, kommer selvfølgelig an på hvor meget udstyr der er i bilen. Fx sportssæder mm.

    Også syntes jeg bare den er meget pænere at kigge på, den har et lidt mere ''moderne look'' i forhold til en b5.

    Jeg syntes en A4 B5, er så kedelig at kigge på, den ser så skide gammel ud i forhold til ex. A3'eren

    Men det er bare min mening. Nu har jeg haft 2 A3'ere og syntes stadig den er pænere og federe at sætte sig ind i i stedet for en A4 B5


  • #7   17. dec 2015 Ja okay synes også en faceliftet model a3 er meget pæn inden i lige som den jeg kikker på og den du har i fohold til en A4 B5 den ser lidt gamel ud men ikke dårlig synes jeg men uden på synes jeg de begge er pæne.

  • #8   17. dec 2015 Jeg syntes også en Audi A3 uden facelift ikke er den pæneste at kigge på, det var egenlig også derfor jeg skiftede den grønne jeg havde.

    Lygter gør en kæmpe forskel på looket på en bil, også er lyslængden også forbedret fordi det er en linselygter på facelift modellerne, og hvis du skulle være i tvivl så starter faceliftet først fra 2001.

    På modellerne på hvert fald A3'erne fra 2000 der har de kun fået andre baglygter og ikke andet.

    Så hvis du skal have en A3 eller A4 ville jeg anbefale at du køber en fra minimum 2001 !


  • D D
    D D Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #9   17. dec 2015 Synes A3'eren kører bedre.
    A4'eren virker meget næsetung.


  • #10   17. dec 2015 Ja motoren sider meget langet fremme i en a4. Den er jo nærmest foran forhjulene og på en a3 er den mere på linje med forhjulene så vidt jeg kan se..

Kommentér på:
Audi a3 8l vs A4 b5

Annonce