{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Adis C
Adis C
Følger: 2 Emner: 4 Svar: 7

VW PASSAT 1.9 TDi 90HK 1998 GEAR PROBLEM {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har en Vw Passat 1.9 TDi fra 1998 som jeg har et problem med, så jeg tænkte at der var nogen her inde der vidste hvad det kunne være.
Jeg var ude og køre i den her for nogle dage siden og da jeg så stoppede ved rødt lys og skulle til at køre igen så gad den ikke at gå i gear, jeg fik den trukket hjem. Der hjemme prøvede jeg at få den ind i gear imens bilen var slukket og det kunne den godt, men da jeg så snart jeg startede bilen kunne den ikke. Såå er der nogen her inde der ved hvorfor min bil ikke gider at gå i gear???

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW PASSAT 1.9 TDi 90HK 1998 GEAR PROBLEM
  • #1   19. dec 2015 Muligvis din kobling, eller nærmere dit udrykkerleje. Prøv og sluk den, sæt den i gear, træd koblingen ned og start den. Begynder bilen at køre frem, så er kobling/udrykkerleje defekt.

• Adis C
    Adis C Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 7
    #2   19. dec 2015 Altså når bilen er slukket og jeg sætter den i gear og starter den og jeg stadigvæk holder kobling nede så køre den ikke men jeg når jeg så slip den så køre den som er normalt nok.

• #3   19. dec 2015 det kunne måske godt være din slavecylinder til koblingen.. hvis den er utæt.. min driller lidt. min mekaniker mener den skal luftes ud.. jeg mener den skal skiftes. der må jo være en grund til den skal luftes ud og der en utæthed.. nogen gange bliver min pedal hængende et stykke nede/helt nede.. skal bare løfte den op igen og så virker den..

Kommentér på:
VW PASSAT 1.9 TDi 90HK 1998 GEAR PROBLEM

Annonce