{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.022 visninger | Oprettet:

Guidance ang. Ford Mondeo Titanium X {{forumTopicSubject}}

Jeg har sgu brug for lidt hjælp.
Jeg er ikke den store fagmand inden for biler, så jeg er lidt på bar bund.

I takt med at vi har fået hus, og der formentlig også snart vil komme børn til verdenen, har jeg forelsket mig lidt i en Mondeo Titanium X.
Virkelig lækker bil, som er spækket med udstyr. Men prisen ligger også lidt i den høje ende, i forhold til andre Mondeo'er af samme årgang. (Trend, Titanium etc.)

Jeg kan muligvis lige presse økonomien sammen til at jeg kan få sådan en udstyrsmodel.

Problematikken opstår omkring alt det udstyr. Min værste frygt er, hvis noget af alt det mekanik går i stykker, som formenlig koster spidsen af et jetfly at få lavet.

Hvor holdbart er alt det udstyr den har?
Jeg kan læse mig frem til at motoren (2,0 Diesel - 143hk) er en fin og stabil motor.

Det drejer sig om en 2008 med ca. 150.000 på klokken.

Kan i fortælle noget jeg bør vide omkring denne model, eller Mondeo generelt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guidance ang. Ford Mondeo Titanium X
  • #1   30. dec 2015 Den holder ikke prisen, om 4 - 5 år får du 10 -. 15.000 for den

• #3   30. dec 2015 Når der er mere udstyr, er der os flere ting der kan gå i stykker. Men generelt en lækker vogn. Se efter rust i hb skærm og bagklap. Samt de bagerste bøsninger kan være ringe.

Evt tjek siden ford-mondeo.dk , der er delt mange erfaringer med dem smiley

• #4   31. dec 2015 Det er min første større og dyrene bil, så selvfølgelig er jeg lidt nervøs og spændt, med det hele faktisk smiley
    Hvis bilen var kendt med problemer på den pågældende udstyrsliste, ville jeg kigge efter noget andet nemlig - deraf mit spørgsmål. Det kunne være rigtig lækkert med sådan en udstyrs model, men det skal dælme også virke og være holdbart smiley
    Ellers tak for jeres input.
    Hører meget gerne fra flere.

• #5   31. dec 2015 Har du brug for alt det udstyr? Har haft mange biler med masser af udstyr, men sædevarme, elruder og fartpilot er de eneste jeg faktisk bruger..

• #6   31. dec 2015 Well. En masser af det udstyr, er jo bare luksus. Så i princippet nej.
    Køl i handskerummet, xenon kurvelys, dæktryksmåling, automatisk nedblænding af lys, og hvad har vi alt, er jo noget alle kan undvære I guess.

• #7   31. dec 2015 Jeg havde købt en mindre model, med samme motor, og så sparet mig selv både for ekstra prisen ved indkøb, og så det ekstra slag ved gensalg.. Det er ikke sjovt at købe over evne, og så være bange for tingene går i stykker..

• #8   31. dec 2015 God pointe Søren.
    Det er virkelig en svær beslutning for mig, så det er sgu fint at der er nogen her på boardet, der kan give mig deres point of view smiley

• #9   31. dec 2015 Hvor km køre du om året? Har du brug for diesel? Mange små ture kan blive dyrt i en diesel smiley

• #10   31. dec 2015 Jeg kører vel en 20-25k.
    Jeg ville sagtens kunne nøjes med en benziner, men jeg kunne godt tænke mig at prøve en diesel.
    Desuden synes jeg ikke jeg finder mange udstyrs modeller i benziner, når der gælder mondeo. Uden at de nærmest er helt nye smiley

• #11   31. dec 2015 Hvad ligger dit max budget på?

• #12   31. dec 2015 Jeg har umiddelbart ca. 70k og så det hvad min ST150 kan blive solgt til. 120-140.000,-

Kommentér på:
Guidance ang. Ford Mondeo Titanium X

Annonce