{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

rasmus H
rasmus H
Tilmeldt:
21. jul 2012
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16

Toyota Start Problem {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Gammel fin Toyota Starlet fra 1992.

Her den anden aften var jeg ud og køre den kørte som en vær anden toyota som en drøm.

men så næste morgen ville den ikke starte overhovedet. stater køre ikke rundt den laver ikke gnist og benzin pumpen køre ikke rundt. nogle der ved hvad der er galt med min starlet?

Der er fyld knald på batteri. og ingen sikringer er defekte.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota Start Problem
  • #1   3. jan 2016
    Hovedsikring.


  • #2   3. jan 2016 ... Og ellers er det tændingslås/nøgle der driller. Men det er næsten også de eneste muligheder når det er de 3 fejl på en gang.

  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #3   3. jan 2016 Hvor sidder hovedsikring henne ?

  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #4   3. jan 2016 Har haft bundstykket af ved tændingen og prøve af starte den med skrue trækker. men uden held.

  • #5   3. jan 2016 Det ved jeg faktisk ikke på sådan en starlet der, og kan ikke lige slå det op hjemmefra. Måske der er en anden herinde med adgang til diverse programmer, ellers kan det helt sikkert googles frem....

    Men som udgangspunkt så sidder den i motorrum ikke så langt fra batteri.

    Er der noget el på bilen der virker, eller er alt dødt?


  • #6   3. jan 2016
    Hvis den har startspærre i nøglen så hjælper det heller ikke med skruetrækkeren.


  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #7   3. jan 2016 Den er uden Startspærre i nøglen.

    Lys o.s.v virker fint på bilen. Det kun de tre nævnte ting der ikke virker.

    Har siddet på google og kigget med uden held. Da den ene Person er klogere en den anden så det ikke nemt af finde svar på desværre.


  • #8   3. jan 2016
    Det lyder godt nok også mærkeligt... Det ville da i hvert fald være rimelig uheldigt hvis både starter og pumpe er defekt samtidig... Men jeg må så også være dig svar skyldig. Evt prøv at hør gutterne ved toyota-extreme.dk hvis de stadig holder liv i forummet derinde....


  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #9   3. jan 2016 Ja det meget underligt af den bare sådan kan ødelægge sig selv.?

  • #10   3. jan 2016 Pumpen på en toyota kører ikke, medmindre motoren kører.
    Mål om starteren får signal på den lille ledning når nøglen vrides


  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #11   3. jan 2016 RSMtuning. Det har jeg prøvet der kommer intet signal..

  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #13   3. jan 2016 Eftermonteret startspærre nej kan jeg ikke se nogle steder.

  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #15   3. jan 2016 skal Prøve af kigge hvor hovdesikringen er i morgen, og kigge på det relæ (main. Hvordan Aflæser man evt blinkkoder?

  • #16   3. jan 2016 Så find startrelæet i sikringsboksen og mål om der kommer signal der. Hvis der gør, og du kan luse de to effektben over og motoren så tørner, så er det et defekt relæ. Jeg har haft ET relæ på en yaris der er gået defekt. Som det eneste toyota relæ nogensinde jeg har set på mine 12 år i arbejdstøjet, gå i stykker

  • rasmus H
    rasmus H Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #17   3. jan 2016 Takker for svarene Kigger på startrelæet i morgen. så efter det giver jeg lige en besked smiley

Kommentér på:
Toyota Start Problem

Annonce