{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  I10 eller C3?
  • #1   3. jan 2016 Som at vælge mellem pest eller kolera... smiley Q7 smiley

• #2   3. jan 2016 Hvorfor mener du det? Ifølge Carbuyer kårede i10'eren som årets bil 2014. smiley Og en Q7'er kan man jo på ingen måde sammenligne med disse biler, da de slet ikke er i samme prisklasse. smiley

• #3   3. jan 2016 how how... det var årets pis møgspand.. det har intet med en bil at gøre.. smiley

De kårede årets minibil... ikke årets bil.

Der var ingen der snakkede noget om prisen?

• #4   3. jan 2016 Du må da argumentere for din holdning? Ellers er den ikke meget værd. smiley

• #5   3. jan 2016 To forskellige klasser?

Men, i10 er noget mindre og sikkert billige, plus har hørt godt om den. Den bliver mit valg. Nu når i har en C3 i sigte (Går udfra det er nye biler vi snakker om...) ville jeg da helle kigge efter en Skoda Fabia!

• #6   3. jan 2016 en fiat multipla har også været årets bil, de anmeldere har ikke styr på en skid ? smiley

• #7   3. jan 2016 Hvordan kan det være en dårlig bil, når den får 4,9 stjerne ud af 5 hos carbuyer? Og er blevet kåret som bedste mikrobil af adskillige magasiner? smiley

• #8   3. jan 2016 så hellere suzuki celerio. eller den nye baleno når den kommer lige om lidt.. det er 2 øv biler i har kig på. alene det at i10 har skivebremser bagpå er no go i den lille bil. og c3..... tja den er bare fransk... dobbelt no go

• #9   3. jan 2016 Det er BG.... i10 er en fin bil i sin klasse, også er den slut der....

• #10   3. jan 2016 Men Skoda Fabiaen er da en anelse dyrere end C3´eren? smiley Vi snakker om ny bil, og i det tilfælde er C3'eren det dyreste vi kan betale. smiley

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #11   3. jan 2016 Hvis man køber suzuki er man da først fortabt...

• #12   3. jan 2016 Oh, kan godt se den C3´er faldet noget i pris siden jeg sidst så dem. smiley

Dacia Snadaro er også en fair bil for prisen. Hvad med sådan en istedet?

• #13   3. jan 2016 fordi de 4,9 er givet af folk der selv har de små biler.. Det ville aldrig ske hvis det var folk der var vante til bedre..

Skal vi forholde os til hvad du rent faktisk ønsker i en bil.. det kunne jo være der var nogle der havde meget bedre alternativer til netop din kørestil eller dine behov..

Skal du bare fra a til b uden for meget motorvej kan sådan et par trillebøre som i har kig på nok gå an..

Men skriv hvad du har af ønsker til bil og udstyr... har i børn? har brug for bagagerums plads eller ikke?

Hvad er dit behov Pi L

• #14   3. jan 2016 #8 Så man nævner en Suzuki som en bil der skulle være bedre end en øv-bil............ flot...den lader vi lige stå stille der

• #15   3. jan 2016 ja. set ud fra et driftsikkerheds udgangspunkt JA. jeg har været mekaniker på begge de nævnte mærker så har skruet i dem dag ind og dag ud.. går ikke ud fra trådstarter går så meget op i charmen og sexappelen ud fra de modeller hun har nævnt. men regner med at det er driftomkostningerne osv der er gældende her. og der er de 2 suzukier 2 MEGET gode bud. hvis der stadig skal være bare LIDT plads

• #16   3. jan 2016 Det lyder godt med at tage udgangspunkt i vores behov.

Vi er ligenu 2 personer, min kæreste og jeg. Han er forholdsvis høj, så der skal både være plads til benene og hovedet. Jeg er ret lav, så derfor skal vi kunne højdejustere sædet - men det kan man jo i de fleste biler med lidt ekstraudstyr.
    Vi ønsker 5 døre og mindst 4 sæder, samt et bagagerum der er plads til at pakke i - da vi i perioder skal fragte både brænde og vand til vores hus, hvilket jo fylder.
    Vi er ikke interesserede i en gammel bil, da vi simpelthen er trætte af at gå i uvished om hvad der egenligt er gjort med bilen før og om det er gjort godt.
    Vi er begge meget opmærksomme på støj, og generelt skal bilen køre godt, nogelunde lydfrit og uden for meget bumpen.
    Uh! Og så er garantien ved en hyundai (5 år) også noget der tiltaler os. Vi vil gerne have en bil med færrest muligt reparationer. Som også gerne køre om 5 års tid og skal have plads til små-mennesker.

Var det tilfredsstillende? smiley

• #17   3. jan 2016 Vi er altså interesserede i en bil vi kan køre i 10 år, mindst. Altså levetiden ud. smiley

• #18   3. jan 2016 Super.. hvis i skal transportere noget som helst skal i jo ikke have en så lille bil.. Selvfølgelig hvis i køber med jydekrog.. smiley

• #19   3. jan 2016 Vores nuværende er en fiat punto fra 98, den kan godt indeholde det vi transportere. smiley

• #20   3. jan 2016 Må man spørge, hvor de typiske biler som UP og co. er udelukket? smiley

• #21   3. jan 2016 jeg holder stadig på de 2 suzukier. tag da i det mindste ud og prøv dem.

• #22   3. jan 2016 oki.. jamen så er valget vel faktisk ikke så svært... i sidste ende er det også lige meget hvad vi syntes...

• #23   3. jan 2016 #21

Enig

• #24   3. jan 2016 Hvad er co? smiley
    Uppen er udelukket fordi vi begge har kørt min kærestes mormors Up, og ingen af os er særligt begejstrede. Dernæst synes vi at startprisen på Uppen er ret høj ift. bilen. smiley

• #25   3. jan 2016 co er aygo, c1, 108, mii og citigo

• #26   3. jan 2016 Går lidt tid før man kan bestille en Baleno og tror prisen ryger lidt op, kontra budget. smiley

• #27   3. jan 2016 Vi tager helt klart jeres bud og ord med i vores overvejelser, og vi tager meget gerne ud og prøver de biler i har forslået! smiley

• #28   3. jan 2016 Jeg har da virkelig aldrig nogen sinde kørt i så ringe biler som Swift, Vitara og SX4, alle 3 forholdsvis nye. Det er muligt at de mekanisk er i orden og holdbare, men for dælen hvor de dog bare kører som en sæk kartofler

• #29   3. jan 2016 co. = Company? Seat Mii og Citigo...

Tjo, tvivler I10 følges meget anerledes, men den har dog mere plads. Den største i klassen er Suzuki Cleiro (Staves...)

Efter det kommer de næste, såsom den C3´er, Dacia Sandaero (Mit valg med en 0,9 motor!) og Mitubishi Space Star, som i øvrigt kommer med en ny model her i år.

• #30   3. jan 2016 Jørgensen, min far har en gammel grand vitara, den kan jeg nu meget godt lide at køre i. smiley Men den er lige lovlig dyr for os - og så har vi nogle mekaniker venner der siger no go for den smiley

• #31   3. jan 2016 #28 det kan vi godt blive enige om. men dem er der også en kundegruppe til. man kan ikke få det hele når budgettet er stramt. men de er fornuftige biler om ikke andet.. sådan relativt smiley

• #32   3. jan 2016 Men til trådstarter.

Jeg ved godt du har sagt at den skal være HELT ny. Men har i overvejet at købe en bil der bare er 1-2 år gamle med få km, og så måske have råd til en bil i en klasse eller to højere?

• #33   3. jan 2016 Jørgensen, ja det har vi, men jeg synes desværre at brugtbilmarkedet er noget rod. Kan slet ikke finde rundt i det - og vi er bange for at bilen ikke er i lovet stand - eller blevet kørt ordenligt.

• #34   3. jan 2016 Imellen de to havde jeg også taget i10.

Jeg har en veninde der har sådan en, den kører og kører og kører og kører....
    Jeg bryder mig ikke om citroen! Uholdbare, og meget, meget grimme...

Jeg tror at sådan en Hyundai er perfekt til folk på jeres alder smiley

• #35   3. jan 2016 Ok, helt i orden, men så tilbage til dit spørgsmål, så vil jeg tage en i10. Har selv været ude at prøvekøre en, og jeg synes den kører ret fornuftigt, det var en 1,25 med 4 cylindre og alt i udstyr. Den var ret kvik og lå udmærket på motorvejen i forhold til en mikrobil.

Den kørte hvertfald bedre en den Seat mii og mitsubishi spacestar vi prøvede i samme omgang

• #36   3. jan 2016 Ja, jeg havde fanme købt en Aygo! baseret på du formentlig skal have den længere tid en 2-3 år, tør jeg væde med, det er den der holder færrest timer på værksted over 10år.

Hvis en Aygo er for lille, så en Yaris!

Men hvad ved jeg.

• #37   3. jan 2016 jeg er så glad for min i10! den er billig at køre i , billig i forsikring osv. skide god lille bil..
    du er velkommen til at skrive hvis du vil høre mere. smiley

• #39   3. jan 2016 I10 er et udmærket valg. Har selv en Hyundai Getz og er meget tilfreds med den.
    Kender nogle stykker inden på arbejde, som har I10. De er alle tilfredse med bilen.

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #40   3. jan 2016 hvad får motor størrelse har i kig på. benzin/diesel? jeg ville nok vælge en c3. nu har jeg arbejdet ved peugeot i 9 år og har stadig ikke fundet ud af hvad der er så slemt ved franske biler. de går ligeså meget i stykker som alle andre

• #41   3. jan 2016 Haha en Q7 er en kørende affaldscontainer smiley havde hellere fundet en brugt Mondeo istedet for i10 og C3, skulle jeg dog vælge mellem de to havde jeg taget C3 pga. Det mere plads

• Mick H
    Mick H Tilmeldt:
    apr 2005

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 507
    #42   3. jan 2016 hvad med en peugeot 208 dem kører de vidst kampange på lige nu

• #43   3. jan 2016 Nr8. Hvorfor er det en no go med skrivebremser på en mikrobil?

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #44   3. jan 2016 Af de to som trådstarter har nævnt ville jeg tage en C3. Jeg havde sådan en i en uge som lånebil. Det var sgu en fin lille bil!

• #45   3. jan 2016 #43

de tærer simpelthen med det samme. og caliprene gror totalt sammen. man skal HVERT år give dem en ordentlig omgang rens, afdrejning, udskiftning af det ene eller andet. og som minimum udskifte dem ved hvert syn (2år) det er ihvertfald min erfaring med skivebremser bagpå minibiler.

• DisConFlubberated

#46   3. jan 2016 Og alle andre bilmærker holder på værksted lige så meget som de franske...

• #47   3. jan 2016 #46

Arrrrm mon dog.

• #48   3. jan 2016 #47
    det er da ikke helt forkert, at alle mærker er lige meget på værksted.. selvfølgelig kan man være uheldig med enkelte biler, men hvis man ser over hele rækken af biler på markedet passer det vel rimelig godt.
    tilbage til tråden, køb den i føler jer bedst tilpas i, er jo langt fra sikkert i har samme oplevelse som andre har.

• DisConFlubberated

#49   3. jan 2016 Jeg ville helt sikkert også tage ud og prøve bilerne, og så stille det hele på spidsen med hvad i selv syntes der var godt og skidt med de biler i nu har har valgt.

• #50   5. jan 2016 Vi har næsten lige selv købt en C3 1,0, 5 dørs med en røvfuld udstyr frem for en mikrobil, da pladsen udstyr etc. vejede op da vi også har en datter som sidder i autostol.

Jeg er selv 1,88 og sad generelt bedre i C3 end i10.

Men igen en smagssag.

• #51   5. jan 2016 Min hverdags bil er en i10 ville aldrig vælge en c3, svigermor har en c3 og den er altid på værksted. Min i10 er 3,5 år gammel og har nu kørt 50000+km, og der har aldrig været noget galt, den er kun på værkstedet når den er til service.
    Jeg er sgu glad for min i10! Vi har to autostole på bagsædet og det er nogle af de største på markedet, samtidigt kan der være en rottweilere i bagagerummet. Jeg er en høj mand på over 1.95m og der er masser plads til mine ben.

• #52   5. jan 2016 Du behøver ikke blive skræmte af at c3'en er fransk, hvad vi har af problemer med dem er få, og kigger man reklamationshylde ved de 2 mærker der er nævnt ligger der meget mere ved hyundai, end ved Citroën (arbejder med begge mærker), kører selv i den gamle model c3, og har været meget glad for det at man kommer lidt højere op at sidde, og så er det et plus at man selvom man er 195 ikke føler man sidder med hovedet gennem taget.
    Følelsen, i en c3 i forhold til en i10 er meget forskellig, syntes i10en virker meget billig, både i følelsen ved et gearskifte og udkobling.
    Men helt sikkert også en driftsikker bil.
    Men tag da ud og prøv begge biler, og vælg efter hvilken i syntes bedst om?

• paul s
    paul s Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Svar: 28
    #53   5. jan 2016 i10 er ud fra en økonomisk betragtning det rigtige valg. Den kører også godt og er et driftsikkert køretøj. i10 er mindre end c3 - i20 ligger tættere på. Med en i20 får du en solid bil, hvor der også er plads til køreglæde. Personligt ville jeg vælge en Hyundai pga. fem års garantien. Prismæssigt ligger c3 og i20 på samme niveau, blot skal du sammenligne udstyrslisten. Hyundai ha også en god gensalgsværdi. Overvej privatleasing!

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 2 Svar: 36
    #54   5. jan 2016 jeg ville vælge en i10.
    har kørt brugt hyundai getz 1.3 i 3 år og ingen udgifter end dæk og service.
    så blev det en i30 crdi igen 3 år absolut ingen problemer .
    sidst en i20 classic (grøn) super bil havde den i 2 år .
    alle 3 hyundai var gode driftssikre biler også ved minus 15* , billig i vægtafgift og forsikring, så jeg ville gå efter hyundai hvis jeg skulle have ny bil idag.
    meget udstyr for pengene og god garanti.
    og så er den bygget i Tjekkiet.

• #55   5. jan 2016 Hold dig for guds skyld fra de franske biler de går i stykker for et godt ord eller så har de en fejl som koster flere tusinde kroner at få lavet, plus de er skruet sammen med bolte og skruere dansk værktøj ikke passer på, bare et godt råd her fra smiley

• #56   5. jan 2016 Kia Picanto eller en lidt dyrere Rio.
    7 års garanti.

• #58   5. jan 2016 Hmm tja jeg har kørt fransk indtil nu og har altid været godt tilfreds..... Men det kan da godt være jeg bare har været heldig (8 gange i streg.....) konen har en 307 sw fra 03 der har rundet 410000 og er lige blevet synet..... Pris på syn 4500

• #59   5. jan 2016 helt klar en I10 efter min mening smiley der bliver solgt en del af dem på mit arbejde smiley

• #60   5. jan 2016 Der er ingen garanti for at en ny bil vil holde mindre på værksted end en nyere brugt bil..
    Jeg ville kigge noget Mazda 2 eller Honda Jazz.. - så MEGET mere bil for pengene smiley

• #61   5. jan 2016 Mærkværdigt, absolut ingen der har nævnt Opel Karl , nyeste på markedet og klart den bedste til prisen også kåret til bedste mikro i 2015.. Jeg vil garantere jer hvis i prøver den, blir det den i vælger!

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

#62   5. jan 2016 der er utroligt mange biler i den prisklasse, der er bare ud og prøve dem en efter én.

• #63   5. jan 2016 Så har du været virkelig heldig Kim A, du er den først jeg har hørt om der ikke har haft problemer med de franske spilledåser

• #64   5. jan 2016 Kim A

gætter på du selv kunne lave den til syn? tror sku ikke på den har været på værksted til den pris smiley

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 22
    #65   5. jan 2016 i10 Absolut. hvis i skal ha driftsikker billig bil. hva med andre bilmærker

• DanB
    DanB Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 10 Følgere: 8 Svar: 3
    #66   5. jan 2016 Jeg har selv en i10 som jeg bruger nærmest udelukkende til at køre motorvej. Jylland/Sjælland. Og har derfor også en del baggage med, det fungerer. Specielt med en 1.25 motor frem for den standard 1.0.

Baggagerummet har en fin størrelse, overraskende meget plads og man kan jo altid slå sæderne ned.
    Normalt er vi to, nogle gange tre, voksne mænd og jeg har ikke hørt en brokke sig om benplads bagi. Er selv 184cm-ish og sidder rigtigt godt.

Dog kan jeg godt overveje om jeg skulle have gået op til en i20 da den alligevel har det mere plads, og den er nok mere sammenlignelig med en C3er.

Før jeg købte min i10 kørte jeg ofte i mine svigerforældres Ford Focus og Fiesta og jeg må indrømme at i10 er sjovere at køre i end de to i byer og på landeveje, men Focusen tager selvfølgelig en samlet sejr da det er en helt anden klasse.
    Ikke at de helt kan sammenlignes, men alligevel.

• Mads E
    Mads E Tilmeldt:
    sep 2014

Svar: 1
    #67   5. jan 2016 Var det mig, så ville valget være nemt. i10 helt afgjort. C3 står efter min overbevisning for crap, crap og crap (engelsk). Jeg kører ikke selv i nogen af bilerne, men har prøvet at være passager i begge. Franskmændene bør holde sig til at fabrikere gastronomiske oplevelser.

Vh. Mads

• Claus A
    Claus A Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #68   5. jan 2016 1. Jeg har haft en C3 fra 2012, som jeg byttede, fordi der blev brug for mere plads. Bilen var jeg utrolig glad for, og det eneste minus ved den var, at jeg tog den lille 1,4 HDI motor i stedet for 1,6 HDI'eren - det er dumt, hvis du skal køre meget motorvej! smiley Udover det får du masser af plads og udstyr til billige penge.. Jeg kan kun anbefale en C3.

2. Overvej en demobil hos en forhandler. Da jeg købte min C3 var den 10 måneder gammel og havde kørt 10.000. Det sparede jeg 40.000 på! Og garantien fik jeg forhandlet med, så den dækkede som en ny.

• #69   5. jan 2016 svaret er: Ingen af DELENE!

• #70   5. jan 2016 Jeg har ligeledes haft en c3'er med en 1,6 ehdi motor i, den kørte fint og lavede ingen nummere, men hvis jeg i dag igen skulle købe ny bil i den klasse ville jeg nok se efter en Ford Fiesta 1,0 ecoboost med enten 100 eller 125 HK. den er altså lidt sjovere at køre i, samme indvendige mål osv.

• #71   5. jan 2016 På den anden side kan man nu sige: Den gang jeg var dreng, var mænd, mænd.

• #72   5. jan 2016 Og bøsser var noget man skød med smiley

• #73   5. jan 2016 OPDATERING

Vi har bestilt en Hyundai i10 Go Sport i passion red hjem i dag, og vi glæder os som små børn til at modtage den i næste uge. smiley

Ved I om det er normalt at få prisen ned hvis bilen har været en udstillingsbil (ikke kørt prøveture)?

• Bjarke O
    Bjarke O Online Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 26 Følgere: 146 Emner: 286 Svar: 4.892
    #74   5. jan 2016 Tillykke med den smiley fin bil!

• #75   5. jan 2016 Nu sælger jeg biler til daglig, og sidder lidt og tænker lidt at der er lidt i har glemt at tænke på/tage højde for.

1: det undrer mig at I står og vipper mellem en I10 og en C3, da det er 2 forskellige klasser. Det bør være C1 eller i10 eller mellem C3 og i20.

2: hvis i vil beholde bilen så længe som du nævner, og der så samtidig skal være tænkt på plads til 2 børn med tiden, så vil jeg mene at en i10 er for lille, og i derfor vil fortryde. Her tænker jeg på det at skulle have 2 barnestole i bilen og hvis din kæreste er høj og dermed skal have sædet langt tilbage, så skal barnet ikke være særlig gammel efter at være begyndt sidde i fremadrettet barnestol, hvor barnet vil komme til at sidde klemt, eller din kæreste skal have sædet længere fremme end normalt, og dermed sidder han dårligt på turen.
    Derudover tænker jeg også på at skulle proppe en barnevogn ned i bagagerummet på en i10 vil være problematisk selv om man køber en barnevogn der kan foldes meget sammen, så er selve liften stadig stor (taler af erfaring). Derudover kommer så alt det andet man skal have med til barnet/børnene + evt. Sig selv. Det fylder hurtigt en del mere end man regner med. Samtidig er der mange af de helt små biler man ikke kan få anhængertræk til, og man så derfor ikke kan montere en af de her ekstra bagagerum bagpå bilen til de gange man skal have det hele med. Men i længden bliver man træt af at skulle hænge noget bagpå bilen for at have det nødvendige med.

Så derfor spring de mindste modeller fra når i planlægger at beholde bilen så længe.

Hyundai er generelt nogle rigtig gode og driftsikre biler, så det går man sjældent galt i byen af.

Nu nævner du ikke noget om Max pris i kan købe for, det ville hjælpe til med at komme med eksempler på mulige biler, samt om det skal være benzin eller diesel ?

• #76   5. jan 2016 Det er helt normalt at forhandlerne piller af prisen, det ser godt ud, og folk kører derfra med fornemmelsen af god service og at de har gjort en rigtig god handel smiley

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

#77   5. jan 2016 tillykke med købet , i kommer ikke til at fortryde den.??????

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #79   6. jan 2016 Det skal da helt klart være en Citroën C3

• #80   6. jan 2016 Mht. at alle bilmærker går lige meget i stykker.. tror i også på julemanden og påskeharen?

(Ikke alle "lister" er enige, men de fleste ligger tæt på denne)
    Listen over bilmærker og deres fejlrate:
    Skodâ: 4,7
    Suzuki: 4,8
    Toyota: 4,9
    Audi: 5,0
    Mazda: 5,1
    Saab: 5,1
    Peugeot: 5,3
    Honda: 5,4
    Seat: 5,4
    Opel: 5,5
    VW: 5,7
    Hyundai: 5,8
    BMW: 5,9
    Ford: 6,0
    Volvo: 6,0
    Citroën: 6,2
    Nissan: 6,3
    Mitsubishi: 6,4
    Renault: 6,4
    Fiat: 7,2
    Mercedes-Benz: 7,5
    Alfa Romeo: 8,3
    )

• leif g
    leif g Tilmeldt:
    okt 2011

Biler: 2 Svar: 29
    #82   6. jan 2016 ingen af dem men hvis det endeligt skal være så I10

• leif g
    leif g Tilmeldt:
    okt 2011

#83   6. jan 2016 se om i ikke kan få et godt tilbud på en fabia der går i ikke forkert holder også prisen godt. eller vente lidt de kommermed en 1.0 tsi den er helt genial motor best i klassen. men der er lge så mange meninger som der er biler eller flere smiley

• DisConFlubberated

#85   6. jan 2016 Der står længere oppe i tråden, at der er købt en i10'er

• #86   6. jan 2016 Ole E, check link nummer 2.

• #87   6. jan 2016 Lidt hjælp, hvis du ikke selv kan klare 2 tryk på siden...
    http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/AvgRep

• #89   6. jan 2016 Kia Rio?

• DisConFlubberated

#90   6. jan 2016 De har købt en bil!

• #91   7. jan 2016 @#88- He He, dem med humor vinder hver gang smiley

• #92   7. jan 2016 Vælg nu en rigtig C3!

profilbillede
  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #93   7. jan 2016 75#
    Hva han sagde.
    Kan slet ikke forstå jeres valg, når der senere skal være plads til børn.

• #94   7. jan 2016 Så godt nok en del økobiler hænge i sneen i dag. De vejer jo heller ikke noget..

• lasse e
    lasse e Tilmeldt:
    apr 2007

#95   7. jan 2016 kæft noget pis at lukke ud .hvor herre bevares.

• #96   7. jan 2016 Vor herre bevares.

• #97   7. jan 2016 Vor herre til hest

• #98   7. jan 2016 Jeg forstår ikke spørgsmålet.?

• #99   7. jan 2016 Hvorfor gør du ikke det?

• #100   7. jan 2016 Fordi.. Det ved jeg ikke.

• #101   7. jan 2016 citigo eller up

• leif g
    leif g Tilmeldt:
    okt 2011

#102   8. jan 2016 ha ha ha ha hahaaaa uragh haaa ha argh brækker mig

• #103   9. jan 2016 Grunden til at vi stod mellem i10 og c3 var fordi jeg godt kunne lide c3'eren, ikke pga. En evt. Lighed mellem dem (andet end prisen).

Vi var inde og se på i10'eren igen i dag og satte os begge på bagsædet med lukkede døre, for at vurdere størrelsen, og vi blev enige om at der godt kan være småbørn - og også ældre, på det bagsæde, da vi (inkl min kæreste) sagtens kunne sidde der med fin benplads
    Derudover ender vi jo nok også engang med en ekstra bil, med lidt mere størrelse. om flere år..

Og jo, jeg har skam nævnt pris længere oppe, c3'eren er det højeste vi vil betale.

Og til spørgsmålet om vi kommer til at fortryde; nej, absolut ikke. Vi kiggede også på bilen for et halvt år siden og vi har lavet en meget grundig baggrundsundersøgelse på bilen. Derudover gik vi et par varianter op i udstyr for at gøre den lidt mere komfortabel at køre i. vi er glade for vores valg.

Man må godt nok sige at der er en masse modne mænd herinde. Er det ikke muligt at holde en pæn tone, uden hånelige kommentarer, på et forum for voksne mennesker?

• #105   9. jan 2016 Ja, desværre. Vi er ellers rigtigt glade for alle de positive og gode kommentarer.

• #106   9. jan 2016 Min niece har i10 og kender nogen som har de andre, i10 er bedre synes alle, også dem som har købt andet, fordi de købte med hjertet og først bagefter fandt ud af svaghederne i deres bil.

• #107   11. jan 2016 Det er et godt valg i har taget. smiley Hvis i gerne vil beholde bilen i mange år, og ved et evt salg, få en bedre pris, så vil jeg klart anbefale en god dinitrol eller suvo undervognsbehandling inden der bliver kørt for meget i salt og vand.... Det er altid fornuftigt i vores land, da bilerne ikke helt er forberedt på at vi salter... En god undervognbehandling kan fås fra 3600-5000 kr.

Kommentér på:
I10 eller C3?

Annonce