{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.249 visninger | Oprettet:

Husk selen :-) den reddede mig i aftes. {{forumTopicSubject}}

var i aftes involveret i et uheld hvor en modkørende kom stærkt rundt i et sving og var helt ovre i min vejbane. Jeg undveg han ved at trække ud i rabatten, men kunne herefter ikke få bilen tilbage på vejen, så det resulterede i at jeg ramte en skrå beton væg ved en tunnel hvor man kører under en motorvej med 55 - 60 km/t. som så sendte mig og bilen op i luften og rundt så den landede på taget og kurede ca. 10 - 15 meter.
Jeg kom selv ud af bilens ene bagdør da ingen af fordørene kunne åbnes. Jeg blev efterfølgende kørte med ambulance med fuld udrykning og blev grundig tjekket og ct scannet.
Jeg slap fra det hele med en hudafskrabning på højre knæ og en meget lille rift på næsen, og en krop der føltes fuldstændig mørbanket. Men i dag er jeg helt på toppen igen, og er kun lidt øm ved et ribben hvor selen sad.

Kombinationen af at jeg havde sele på og at jeg kørte i en Volvo har uden tvivl reddet mit liv.

Så kære alle, husk selen uanset om du synes den er irriterende eller du synes det er sejere at køre uden.
Jeg ved godt at I få tilfælde har folk overlevet fordi de ikke havde sele på, men den chance er vist kun 1 - 1.000.

Er i dag mest træt af at min Volvo 850 R er blevet totalskadet, da jeg lige havde brugt en masse penge på den med bla. helt nye Bridgestone vinterdæk, ny udstødning, renoveret turbo osv.
Jeg finder vist ikke en R model igen, så nu må jeg afvente taksator og se hvad jeg kan få for den, og hvad jeg så har til køb af "ny" bil..

God weekend til alle, og kør forsigtig ?


Kommentarer på:  Husk selen :-) den reddede mig i aftes.
Kommentér på:
Husk selen :-) den reddede mig i aftes.

Annonce