{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.929 visninger | Oprettet:

Dorte  D
Dorte D
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Løvblæser til tørring af bil {{forumTopicSubject}}

Hej. . . .
Nogle herinde der har erfaring med at bruge løvblæser eller kompressor til at tørre bilen for vand efter at have vasket den, kunne godt tænke mig at efterligne bilvasken lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løvblæser til tørring af bil
  • #1   11. jan 2016 Burde fungere fint. Det drejer sig jo bare om at fjerne vanddråberne så ikke de efterlader spor af kalk

• #2   11. jan 2016 ikke som sådan erfaring med det men mon ikke løvblæser er bedst til det, men bortset fra det lyder det et lettere underligt/sjovt foretagende smiley god fornøjelse

• #3   11. jan 2016 Min kammerat købte en korntøre med varm luft brugt for 2500 på gul og gratis.. den er nu bygget om til tørelanse.. smiley skøre mennesker..

• #5   11. jan 2016 Ole E, svært at hælde eddike og salmiak i vndhanen smiley Jeg benytter højtryksrenser når jeg vasker min

• #6   11. jan 2016 5#

Det gør jeg også, men det er jo ikke alle der gør det.. smiley
    Der er faktisk mange som stadig køre spand og knofedt... smiley
    Det gør jeg kun på konens bil.

• Dorte  D
    Dorte D Tilmeldt:
    jan 2016

#7   11. jan 2016 Tak skal i have alle sammen smiley Det var for at undgå kalken, gider ikke samle regnvand og for ikke at lave unødige ridser i lakken ved brug af vaskeskind, det hænder jo man lige for tabt det på jorden etc. Må jo bare kaste mig ud i det og se hvad der sker smiley

• #9   11. jan 2016 Bruger altid kluden efter vask med lidt vinduesrens fra turtle wax smiley da jeg alligevel renser mine vinduer altid til sidst efter vask også når vasker bilen i vaskehallen, så tager jeg bare alt med

• #10   11. jan 2016 Jeg vil anbefale du blæser omkring kanter/håndtag/sidespejle og der efter, bruger en silikone skraber til resten af bilen og tørrer efter med en microfiber klud.. Det gi'r klart det bedste resultat.. smiley held og lykke med vasken..

• #11   11. jan 2016 Jeg bruger altid luft efter bil vask, og har bilen fået forsegler/voks er det hurtig klaret.
    Vil tro det tager mig ca. 5 min at blæse den over og de sidste dråber tager jeg med et microfiber håndklæde.
    Fordelen ved at bruge luft er at der bagefter ikke løber vand ud ved håndtag spejle mm. og så går der længer tid imellem jeg skal gi min forsegler/voks.
    Men husk at montere et stykke gummislange på din luftpistol så du ikke ridser bilen hvis du skulle komme til at remme den.

• Dorte  D
    Dorte D Tilmeldt:
    jan 2016

#12   12. jan 2016 Morten B. du skriver du bruger luftpistol så jeg antager det er en kompresser du bruger. Hvis det er hvor " stor " er den så ? tak for kommentar smiley

• Dorte  D
    Dorte D Tilmeldt:
    jan 2016

#13   12. jan 2016 Lasse Bech.
    Er det en løvsuger du bruger til kanter, håndtag plus diverse ? smiley

• #14   12. jan 2016 Dorte D. Det er en industri kompresser jeg bruger så har rigeligt med luft, men vil tro du skal have en med 4-5 hk og 50 l tank for at den kan følge med.

• #15   12. jan 2016 Det er det samme vi bruger her i firmaet.. smiley altså kompressor..

Kommentér på:
Løvblæser til tørring af bil

Annonce