{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

BMW Navigation {{forumTopicSubject}}

smiley smiley smiley

Halløj bilgalleri.dk og alle jer bil-nørd'er ;).

Jeg er igang med et projekt på min BMW 318i (2007). Det som pt. er projektet er at jeg skal have skiftet hele mit instrumentbord ud så jeg kan få indbygget navigation 8,8'' inklusiv alt dertil.
Det som jeg gerne vil høre om, er om der er en person derude som har prøvet det her før. Det som jeg er meget i tvivl omkring er hvordan ledninger osv. passer fra det jeg har nu, til det nye jeg putter i, da min bil hverken har navigation eller lign. Jeg har læst lidt omkring og jeg kan forstå på mange at det hele skulle være "Plug in play", som de kalder det altså at ledninger osv. er det samme og passer lige ind. Men det som undrer mig er bare om det også er sandt. I det jeg skifter mit instrumentbord, så ryger midterkonsolen med osv. hvilket er noget helt andet i forhold til det jeg har i min bil nu. I det jeg har i min bil nu, kan jeg ikke styrer graderne på mit klima, men det er blot det gode gammeldags, med "blå-hvid-rød" hvad angår temperatur. I det nye instrumentbord og midterkonsol er det lidt anderledes, der kan man nemlig se graderne og nogle af knapperne er ikke ens, og nu tænker i straks, det er jo bare fordi det er klima i det nye instrumentbord, men vil det spille en rolle når jeg smider det over i min bil??. Vil kablerne passe ligeover, eller vil der være meget bøvl frem og tilbage, med at halvdelen af knapperne ikke vil virke, og vil det være muligt at få det hele til at spille som om det var standard i bilen :). Det skal siges at det nye instrumentbord jeg har købt er fra en bmw 330d, st.car. og kan det have noget at sige, hvad angår mål osv. Bilerne er fra samme årgang, bare ikke samme motor i dem.
Mange tak på forhånd, håber nogen kan hjælpe mig inden lørdag, da det er der jeg regner med at skifte hele molevitten.
God dag derude!
I kan lige se billeder af hvordan mit ser ud nu, i forhold til hvordan det nye skal se ud, hvad angår midterkonsol, og instrumentbord.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW Navigation
Kommentér på:
BMW Navigation

Annonce