{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.795 visninger | Oprettet:

Valg af Demo bil eller ej??? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen,

jeg har købt et nyt bil for 2 mdr siden. og er mere end tilfreds med min bil.

Jeg var meget i tvivl om jeg skulle have en demo bil eller ej. tror under forløbet med at lede efter en ny bil har jeg nok besøgt ca 14-15 forhandler, så som VW, Audi, Kia, Hyndai, Mazda, Mercedes. Demo biler som har kørt mellem 2000-5000 km er selvfølgelig billigere, samt kan have flere ekstra udstyr. jeg har spurgt alle forhandler om hvor mange der har kørt i lige præcis den demo bil. jeg fik svar mellem 200-700 mennesker som har kør bilen/bilerne.

wow sagde jeg bare, jeg skulle simpelthen ikke have en demo bil. så jeg købte et bil som kun har kørt 5 km.

alle ved hvordan man køre en Demo-bil. Det er ikke sikkert alle men der er rigtig mange som vold-boller demobilerne. Da jeg kørte flere demobiler har jeg også givet den en skalle for at se hvordan bilen yder, motorstøj, kabine-støj osv.

hvad synes i om Demobiler??? hvad er jeres erfaringer???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af Demo bil eller ej???
  • #1   15. jan 2016 Ville ikke være bekymret, der er jo garanti på bilen. Har ikke hørt om nogle biler der har "taget" skade dengang jeg var hos Ford

• #3   15. jan 2016 altså på godt jysk må det være træls at købe et helt nyt bil hvor gearkassen er røget efter ekspl. halvt år. eller noget andet.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #5   15. jan 2016 Hvis gearkassen går efter et halvt år, så ville de få bilen tilbage igen...

• #6   15. jan 2016 Da vi købte ny bil sidst Golf 6'eren vi har nu..
    valgt vi at gå efter en Demobil.... man spare altså rigtig mange penge smiley

den vi købte havde på det tidspunkt gået ca 8000km og var 2 år
    fik en VW total trygheds pakke med hvor alle service og rep er med i prisen de næste 2 år eller 40.000km kostede os 2000kr smiley

En Golf 6 1.6tdi med det udstyr havde en listepris på 315.000kr og vi gav
    214.000kr. så kan du sige hvad du vil men at spare 100.000kr på at købe en demobil er mange penge i min verden....
    og jeg gøre det gerne igen smiley

• #7   15. jan 2016 Funky
    Hvor meget var der sparet på sådan en bil?

• #9   15. jan 2016 Bare husk at fabriks garantien er startet fra første dag bilen blev indregistreret.. Så er bilen f.eks 1 år gamle og fabrikanten giver 2 år, har du kun 1 år tilbage af den... Alt andet garanti du for ved købet er op til den givende sælger

• #10   15. jan 2016 Jeg er i hvert fald en af dem der ikke køre demobiler helt så pænt. Skal jeg købe en ny bil så vil jeg da se hvad den kan, altså det er nu ikke hele turen der bliver kørt hårdt. Men en bremseprøve hvor jeg bremser hårde end man normalt ville gøre (finder en vej hvor der ingen biler er så man ikke genere nogen!) .
    Så skal jeg også lige se hvad den kan presses til i nogen af gearene. Ved fx en fiesta 100hk ecoboost går i begrænseren ved 105-110 km/t i 2 gear hehe .
    Med tanke på hvordan jeg tester bil og andre nok gør det endnu hårdere end mig, så ville jeg også være lidt bekymret for køb af demo bil........ Men det ender nok med jeg prøver det alligevel. For som du selv siger. Så er der penge og spare smiley .

• #11   15. jan 2016 #9

Vores havde aldrig været indregistreret da vi købte den, det ved jeg, da den fik registrerings syn da forhandler skulle have nr.plader til den... smiley
    ellers kunne han ikke få plader til den...

• #13   15. jan 2016 Fy for en skefuld!

• #14   17. jan 2016 Demo bil kan også bare betyde at det er en sælger der har kørt i den, vores sælgere køre i den nyeste bil og skifter for hver 4-5 mdr.. Og derefter solgt som demo (VW-Skoda)

• #15   17. jan 2016 Kender en som havde en ny bil 3-4 mdr af gangen, den skulle hele tiden være klar til at en kunde kunne få en prøvetur i den, fra 8.00-16.30, mener de gav 1.000 om måneden for den, men er ikke klar over om det var en skatteteknisk fidus. Det var VW.

• #16   17. jan 2016 VW=fusk

Kommentér på:
Valg af Demo bil eller ej???

Annonce