{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.677 visninger | Oprettet:

Flyforbi
Flyforbi
Følger: 2 Emner: 20 Svar: 38

Ny bil på værksted {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har lige købt en helt ny VW polo for 1 mdr siden den har kørt 2000km også kommer der en fejl i kørercomputerne så den skal på værksted og værkstedet koster ikke noget men skal betale 400kr om dagen for en låne bil, kan det virkelige passe ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil på værksted
  • #2   17. jan 2016 Seriøst? jaja... 400 om dagen for en lånebil, er at pisse på folk.. Men nemt tjente penge. Hvilken kunde service... vil da ikke håbe de er 14 dage om at finde fejlen da..

• #3   17. jan 2016 Du har juridisk set ikke krav på fri lånebil i nogle tilfælde. De fleste fabrikanter yder dog lånebil hvis bilen er brudt sammen midt på landevejen. Ellers anses det for, at være noget man kan planlægge sig ud af.
    Det er dog god skik at yde fri lånebil. Da jeg sad som værkfører for to mærker, ydede jeg fri lånebil ved garantireparationer til dem, som havde købt bilen i samme filial.

• #4   17. jan 2016 Du har ikke krav på en låne bil så ja det styre de selv.
    Men nå du har valgt VW som har daarks værste eller måske anden værste kundeservice så undre det mig du rent faktisk piver over det. Største delen af VW ejere men er nemlig ikke der så dyrt og at deres bil er en go bil. Selvom den har holdt på værksted uden for serviceperioderne.

• #5   17. jan 2016 De få gange jeg har haft Skoda, Honda til service, opdatering eller garanti rep. har jeg fået gratis lånebil uden dikkedarer.

• #6   17. jan 2016 tsk. endnu en grund til at købe Toyota. Ved Louis Lund er der gratis lånebil uanset hva fanden du skal.

• #7   17. jan 2016 Vw checkliste inden køb

If you are considering buying a Volkswagon, make sure:

You live near the dealer for those constant repairs
    You don't mind major and constant car problems
    Repeat repairs of the same problem doesn't make you upset
    You have a second non-Volkswagon to rely on (or multiple Volkswagons to swap in/out of the repair shop)
    The high risk of a car fire doesn't bother you
    You have plenty of time to argue with the car manufacturer
    You don't mind wasting time and money.
    What ever happened to quality? And what happened to standing by the quality of your product?

• Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

#9   17. jan 2016 Har lige fundet ud af min forhandler har ydligere snydt mig for 3000kr så nok noget så træt at at have købt den bil lige nu -.-

• Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

#11   17. jan 2016 Det er en længere forklaring men grundig gennemgang af mine papir sammen med FDM har vist sig at jeg blevet sundt for 20000kr så det ikke små penge
    Nu der bare lige dukket en extra ting om på 3000 plus leje bil allerede efter 1 mdr

• Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.712
    #13   17. jan 2016 Hvordan er du blevet snydt for 20.000 og 3.000 kr. ?

• Flyforbi
    Flyforbi Tilmeldt:
    dec 2014

#14   17. jan 2016 Forhandlerne snød mig med prisen på min byttebil og rabat på den nye da der kom ny reg. Afgift

• #15   17. jan 2016 Der må jo være mobilitets service på den når alle service er overholdt ved vw. Ved godt den ik hsr fået service endu. Men det varden vinkel jeg havde prøvet. Ellers brug et andet vw værksted. Du er ik bundet til der hvor du har købt bilen

• #16   18. jan 2016 Bilen er ikke brudt sammen, hvorfor mobilitetsservice ikke bliver aktuelt. Bilen kan køre til- og fra værkstedet.

Kommentér på:
Ny bil på værksted

Annonce