{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Erfaring med BMW"
Bmw 316 erfaring
Hej BG Min lillesøster står til at skal have bil nu, og har kigget en del på nogle e46 316, hvad er jeres erfaring med de modeller? hun er ikke så interesseret hvor mange HK bilen har, Så kom med al...
Hej BG Min lillesøster står til at skal have bil nu, og har kigget en del på nogle e46 316, hvad er jeres erfaring med de modeller? hun er ikke så interesseret hvor mange HK bilen har, Så kom med al...
Skrevet af: Niklas S - 18. mar 2021
Erfaring med BMW E60 530D
Hej, Jeg er ved at købe en BMW E60 530D :) vil derfor høre om nogle af jer herinde som har erfaring med denne bil? :)
Hej, Jeg er ved at købe en BMW E60 530D :) vil derfor høre om nogle af jer herinde som har erfaring med denne bil? :)
Skrevet af: Andreas P - 14. mar 2016
erfaring med bmw diesel?
går og overvejer at købe en gammel 524 td men er der nogen der kender noget til denne motor/bil altså ulemper osv?
går og overvejer at købe en gammel 524 td men er der nogen der kender noget til denne motor/bil altså ulemper osv?
Skrevet af: * Rasmussen * - 12. nov 2006
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Erfaring med BMW Eivind Nielsen Hobro