{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Niklas S
Niklas S
Tilmeldt:
22. feb 2016
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 1

Bmw 316 erfaring {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Min lillesøster står til at skal have bil nu, og har kigget en del på nogle e46 316, hvad er jeres erfaring med de modeller? hun er ikke så interesseret hvor mange HK bilen har, Så kom med alt godt om ondt i har om den
Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw 316 erfaring
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #1   18. mar 2021 Gammel spand, dyr at holde kørende, ruster rigtig meget, dyr i vægtafgift og forsikring, dyr i benzin, de fleste på markedet er virkelig nogle udkneppede spande, Jeg ville ikke købe sådan en...Så hellere en brugt aygo....De e46 kan og vil fejle alt mellem nummerpladerne....Jeg ville hellere bruge pengene på et elektrisk løbehjul fremfor en e46 316...Absolut eneste plus de har, er de har god komfort...

  • #2   18. mar 2021 Lyder som om det er en bil du synes hun skal ha og ikke en hun godt kan tænke sig

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #3   18. mar 2021 Man skal være hardcore bmw fan og bedøvende ligeglad med hvad det koster, for at køre i sådan en...

  • Niklas S
    Niklas S Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 1
    #4   18. mar 2021 Overhovedet ikke, har vist hende et par fine corolla'er men de er åbenbart ikke ligeså pæne smiley


  • Yagiz K
    Yagiz K Tilmeldt:
    dec 2019

    Følger: 11 Emner: 2 Svar: 2
    #5   18. mar 2021 Du nævner ikke noget budget, men Rio, i20, Corsa osv. kunne være et fint bud, de ser nogenlunde ud samtidig med okay-god benzinøkonomi, billig forsikring og vægtafgift



  • #6   18. mar 2021 Der er vel kun en prøjser der ruster mere end en E46 , og det er en Mercedes W210 ?

    Jeg synes i skal bruge en weekend på at køre rundt til de autohandlere i byen der stadig sælger biler der er + 15 år og få prøvet nogle af dem af .

    Man skal dog nok være heldig hvis man finder noget i den aldersklasse der er nogenlunde driftsikker.?

    Corollaens storesøster hedder iøvrigt Avensis, men selv sådan en 20 år gammel svend kan være en sur gammel bør !






  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.864
    #7   18. mar 2021 Corolla er også en gammel spand efterhånden......Hvis man køber en 20 år gammel bil til 15000kr så har den efter 1 år som regel kostet 50000kr....Men hvis man køber en aygo til 35000kr, så kan den måske køre 4 år før den har kostet 50.....Gamle biler er bare noget lort, til dels fordi de er slidte og tildels fordi ved nogle biler kan det være et problem at skaffe dele....Jeg kører selv fiat panda fra 2005, MEN jeg laver den selv og derfor er udgifter til service og reperation kun nede på en fjerdedel i forhold til at køre på værksted....Med 15+ år gamle biler, der skal man selv kunne lave dem, ellers er det dødens pølse.....Hellere ligge de 15 i udbetaling på en helt ny kia, som købe en gammel bmw

  • Christoffer P
    Christoffer P Tilmeldt:
    feb 2021

    Emner: 1 Svar: 2
    #8   19. mar 2021 De kører super godt, men som nævnt, skal man være forberedt på at der kommer et par små reparationer i løbet af et år. Der er dog massere billige reservedele udbudt på markedet, så hvis man kan lave meget selv er det kun afgift og forsikring, samt som er lidt dyrt.

Kommentér på:
Bmw 316 erfaring

Annonce