{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Jesper T
Jesper T
Tilmeldt:
15. nov 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Garage søges {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Der skulle vel ikke tilfældigvis være nogen (der kender nogen) der har en ledig garage som de lejer ud?

Det skal være i københavns området.
Der skal være plads til en stor amerikanerbil dvs minimum 6m lang og 3m bred.
Det er en veteranbil, så den skal være opvarmet eller som minimum MEGET tør og frostfri.
Penge har jeg ikke mange af, så den skal også være billig!

Men det er vel sådan en garage vi alle leder efter!?

Mange hilsner, Jesper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garage søges
  • #1   21. jan 2016 Skal det være et sted du kan skrue eller bare opbevaring

  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   21. jan 2016 Kun opbevaring, ellers bliver det nok for mange kvadratmeter og dermed en højere pris. Men det ville da være dejligt at kunne skrue også, men ikke noget krav

  • #3   21. jan 2016 Du skal ikke søge efter garage men vinter opbevaring til campingvogne, mange nedlagte landbrug lejer plads ud til den slags, folk bruger det også til både mv.
    Hvis der er korn eller foder i nærheden så tjek om der også er rottekasser, hvis der er heste og høns eller andre dyr så er der også foder til dem, og det tiltrækker mus og rotter.


  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   21. jan 2016 Hmm...det vil jeg da prøve, men vil jo helst have noget i København så jeg kan bruge den hele året...

  • #5   21. jan 2016 Bare en parkeringsplads i kbh er latterligt dyr, så jeg tør slet ikke tænke på hvad en garage så koster, jeg er ret sikker på at du kan få en hel lade udenfor byen til samme pris.

  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #6   21. jan 2016 Jo det er rigtigt, men det er jo nok prisen for at have bilen tæt på, så man ikke skal køre så langt efter den når man skal på Cruise tur smiley

  • #7   22. jan 2016 Har min stående på Amagerstrand i noget nybyggeri til 750 om måneden , det er knas tørt, men ikke opvarmet ,med fjernbetjening til kælderport

  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   22. jan 2016 Det er også en mulighed jeg har i bagtankerne, hvis jeg ikke kan finde en garage til rimelige penge. Men igen, sådan en amerikaner er sgu bred, så en almindelig parkeringsplads er faktisk ikke nok. Den kommer næsten til at holde med hjulene på hver streg, og så kan hverken jeg selv eller ham der holder ved siden af komme ud af bilen! Er det faste pladser man får i de der garageanlæg? for så kunne man jo godt aftale med ham der holder ved siden af, at man bakker ind og holder lidt tæt op af hans højre dør, det ville jo lige give det der skal til for at komme ind og ud af bilen uden at skramme dørene på hinandens biler!

  • #9   22. jan 2016 Har du et billede af den amerikaner ? Det et stort anlæg der holder også en Mustang halvdelen af garagen er Tom , det en stor bås man får

  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   22. jan 2016 bilen er præcis 5.18m lang og 1.93m bred. Oldsmobile Cutlass fra 1967. Hvis det er en af de første årgange af Mustangen, så er de ikke så store igen, det er først i 69 de bliver lidt større. Hvad hedder det anlæg, for jeg vil da godt lige se på det?

  • #11   23. jan 2016 den burde godt kunne være der , det er datea som har det

  • Jesper T
    Jesper T Tilmeldt:
    nov 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #12   23. jan 2016 Det kigger jeg lige på, tak smiley

Kommentér på:
Garage søges

Annonce