{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

VW golf IV centrallås driller. {{forumTopicSubject}}

Har haft en del golf 4 nu og synes snart ik der har været en som har virket 100% i centrallås.

Problemet på den jeg har nu er at når jeg låser den med central (ikke fjernbetjent) så låser den alt men begge bagdører åbner igen med det samme. Er det bare de mikroswitch i dørlåsen som er defekt??

Så et link engang til en side hvor man kunne købe de mikroswitch, nogen der evt ved hvor man kan det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW golf IV centrallås driller.
  • #1   22. jan 2016 Kan også være selve låsen i dørene, de går tit i stykker på 4erne

• #2   22. jan 2016 Okay:)
    Har købt ny lås til venstre side. Den driller altid, den højre er først begyndt på det sidste.

• #3   22. jan 2016 Du har ikke for nyligt haft dørbeklædningen af højre bagdør?

For bliver låsepinden ikke ført ordentlig i gennem, vil den sidde en smule i klemme og låse sig selv op når du låser bilen.
    Fik nemlig det problem efter jeg havde mine af bagdørene, og det var bare at den sad en smule i klemme og gik stramt.

• #4   23. jan 2016 Havde dem af i dag for at skifte højtalere. Problemet er det samme som inden. Men kan snart heller ik se hvordan den kan sidde stramt der i smiley

• #5   23. jan 2016 Du kan hurtigt mærke det, hvis du prøver at trykke den i højre side ned med fingeren. Men hvordan de kan fandt jeg ikke ud af, men fik det løst ved at tage beklædningen af og på igen.

Men hvis det var der før så er det nok ikke det. =)

• #6   23. jan 2016 Jeg har på et tidspunkt fået at vide at det var en styreboks. Den skal sidde i højre side. Jeg har faktisk en helt ny liggende i kælderen, men har ikke fået den skiftet på konen golf.

• #7   23. jan 2016 Du kan altid tage stikket af til døren, og på den måde bruge udelukkelses metoden til at finde ud af hvilken lås den er gal med..

Engang imellem kan selve låsecylinderen også drille på dem, de knækker inden i, og tror at bilen låser op.. T20 så har du dem ude.

Men lyder som centrallåsen i dørene..

Kommentér på:
VW golf IV centrallås driller.

Annonce