{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

BMW 118d {{forumTopicSubject}}

Hej alle I kløgtige brugere...
Går og kigger anden bil... Nu er det pt en 118d fra 2005-2007 med ca. 200-240.000 på uret.
Er der noget man skal være specielt opmærksom på..?
Syntes jeg læste et sted de havde noget med kæden..!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 118d
  • #1   23. jan 2016 Jeg havde en 116d fra 2010 den fejlede aldrig noget, jeg kørte ikke pænt i den - kørte 40000 og det eneste var bremser og skiver men det satme os flot som jeg køre - god solid bil efter min mening

  • #2   23. jan 2016 Nu har jeg haft 1 eller 2 forskellige lejebiler om måneden, de sidste par år og kørt lange ture imellem Holland/Tyskland og København, og BMW 1 og 3 serien, de går bare godt, aldrig nogen problemer og så den oplevelse på lange ture, er helt enorm god, havde også en Mercedes CLA, syntes jeg ikke var nær så god, eller havde samme bundtræk, men er selvfølgelig en smags sag.
    Når jeg smækkede til den på autobahn, kørte BMW´en 17-18 i følge computeren ved en hastighed på 200 km/t.. Så den tog 3/4 tank til Amsterdam..


  • #3   23. jan 2016 2007 er en facelift, 143 hk - Her skal der holdes øje med kæden. BMW har indkaldt en stak af dem, men ikke alle (endnu?).
    2005-2006 er med 122 hk - Swirlflaps skal vist blændes af på denne, ellers risikere man de knækker og ryger ned i motoren.

    Ellers er der ikke så meget med dem. Husk at finde en med masser af udstyr, evt. hent en i Tyskland.


Kommentér på:
BMW 118d

Annonce