{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken minibil kan anbefales
  • #2   24. jan 2016 Med dit primære fokus i mente, Aygo'en. ikke alt for køn og har en speciel lyd, men super stabil og billig.

Ford Ka i den årgang.. ikke min kop te. Af flere årsager. (så hellere en fiat panda da det er samme bund)

Er personligt mere til yaris og fiesta da jeg kan lave meget selv, men de er ældre og risiko for fejl er større.

Jeg vil dog mene at med et budget på 30K skal du nok søge i det private marked. Vi sælger aygo'er hos os, men ikke til de priser desværre. Yaris'er er også ret gamle hvis de skal koste 30 eller mindre.

Vil dog nævne at hvis du har 30K så kan du faktisk købe en sprit ny aygo til et ret billigt månedligt beløb hvis du smider 25 i udbetaling. VI ligger nok omkring ca. 1000 kr/md (jeg tænker, 25 i udbetaling, og så har du de næste 5 mdr. klar allerede) Bare en tanke smiley

• #3   24. jan 2016 Har fået tilbudt en Yaris fra 05 1,3 kørt 135000 til 27000 nemlig, så tænkte det var en okay pris. Jeg kan is vælge grande Punto fra 06 kørt lidt over 100.000, men er lidt bange for at hoppe ud i Fiat!!! Jeg vil helst bare købe kontant, i det vi ikke kører så tit i bilen, primært i weekenderne kun smiley

• #4   24. jan 2016 Fiat er skam helt i orden og ved IF ved jeg de er billigere at forsikre. Ingen grund til at være bange for dem da. Er selv ret glad for min.

en Yaris i den årgang, hvis den har fået service, er et godt køb. Også nem at komme af med igen hvis man ønsker det senere.

• #5   24. jan 2016 Jeg har bare haft en Fiat, men de kan have problemer med servostyringen ( hvor hele ratstammen skal udskiftes, hvilket er pisse dyrt). Men en Yaris fra 05 er nok bedre at foretrække end en Aygo fra 06-08 Med ca samme antal km?

• #6   25. jan 2016 Jeps.

Servoen er træls hvis den den går i en fiat men mam behøver ikke skifte det hele da. Og så er det ikke alle det sker ved. De andre mærker har også fejl smiley

• #7   25. jan 2016 Synes det er en god pris på den Yaris. Mine forældre har lige solgt deres til forhandler, til 43K. Cirka samme data. De har aldrig haft problemer med deres Yaris.

• #8   25. jan 2016 Tak for hjælpen Guys smiley

Kommentér på:
Hvilken minibil kan anbefales

Annonce