1.099 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvilken minibil kan"
Hvilken minibil...?
Hej bg. Da vi til trods for at vi har 2 små børn, overvejer vi at købe en minibil, da vi stort set kun bruger bilen til og fra børnehave med ungerne og ud og handle, og når jeg skal bruge bilen i for...
Hej bg. Da vi til trods for at vi har 2 små børn, overvejer vi at købe en minibil, da vi stort set kun bruger bilen til og fra børnehave med ungerne og ud og handle, og når jeg skal bruge bilen i for...
Skrevet af: engang CRX ALTID CRX . - 29. jul 2017
sikreste minibil
Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den sikreste minibil. konen har i dag en peugeot 107 som hun egentlig er glad for, da hun ofte parkerer i p- hus og lign. men efter at have set en ...
Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den sikreste minibil. konen har i dag en peugeot 107 som hun egentlig er glad for, da hun ofte parkerer i p- hus og lign. men efter at have set en ...
Skrevet af: Holger B - 8. feb 2021
Spar penge på din forsikring
maj 2007
Følger: 46 Følgere: 45 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.643
Ford Ka i den årgang.. ikke min kop te. Af flere årsager. (så hellere en fiat panda da det er samme bund)
Er personligt mere til yaris og fiesta da jeg kan lave meget selv, men de er ældre og risiko for fejl er større.
Jeg vil dog mene at med et budget på 30K skal du nok søge i det private marked. Vi sælger aygo'er hos os, men ikke til de priser desværre. Yaris'er er også ret gamle hvis de skal koste 30 eller mindre.
Vil dog nævne at hvis du har 30K så kan du faktisk købe en sprit ny aygo til et ret billigt månedligt beløb hvis du smider 25 i udbetaling. VI ligger nok omkring ca. 1000 kr/md (jeg tænker, 25 i udbetaling, og så har du de næste 5 mdr. klar allerede) Bare en tanke
mar 2011
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 28
maj 2007
en Yaris i den årgang, hvis den har fået service, er et godt køb. Også nem at komme af med igen hvis man ønsker det senere.
mar 2011
maj 2007
Servoen er træls hvis den den går i en fiat men mam behøver ikke skifte det hele da. Og så er det ikke alle det sker ved. De andre mærker har også fejl
mar 2007
Følger: 10 Følgere: 12 Biler: 5 Emner: 24 Svar: 317
mar 2011
Hvilken minibil kan anbefales