{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Biler uden Tandrem???
  • #2   25. jan 2016 Skoda Felicia 1,3 fx.

• #4   25. jan 2016 #3, BMW har også bøvlet med deres, så de kan jo følges med VW smiley smiley

• #6   25. jan 2016 Tror bare generelt at kvalitetskontrollen fejler når de får nye produkter i sortimentet.

Det må trods alt også være en massiv udgiftspost, og hvis man benytter samme leverandør gennem mange år, så opstår der vel også en tillid til at varen er i orden.

Så er det bare mega surt når produktet svigter og tilliden ryger.

I sidste ende er det altid billigst at gøre det rigtigt første gang, men desværre sidder der altid en ledelse, bestyrelse og aktionærer der fokusere på 'her og nu' besparelser, og dermed ikke ser bagsiden og de langsigtede forhold

• #7   25. jan 2016 Der er masser
    Langt de fleste nye biler er med kæde smiley

• #8   25. jan 2016 fords duratec køre med kæde! fantastisk motor!

• #9   25. jan 2016 Toyota Avensis 1.8 , T22 , T25

• #10   25. jan 2016 Opel corsa D(og sikkert også andre) kører med kæde.

Jeg synes det virker lidt belastende, for når den "tikker" kan det så åbenbart være både kæde og ventiler....jeg har ikke en selv, men har hørt det er et problem.

• #12   25. jan 2016 Den kører med kæde det ligger helt fast.
    ¨
    Til info har jeg har aldrig oplevet en Japanerbil med kædeproblemer, og jeg mener virkelig ALDRIG.

Min erfaring med kædetræk er svagheder især på VAG-Bilerne altså Seat, Skoda, Audi & VW og særligt på 1,2 Tsi motorer.
    Bmw & Opel har også haft nogle problemer.

Fælles for dem alle er at bilmærket oplyser at motoren ikke har noget udskiftningsinterval på kæden MEN alligevel bliver kæderne for lange, samt kædeskinner der ikke kan holde og kæden og hopper af osv osv osv.

Ihvertfald i langt de fleste tilfælde kommer der nogle "advarsler" i form af "kædelyd" særligt ved koldstart af motoren. Er lyden der stadig når motoren er varm er det kritisk og jeg ville skynde mig at slukke for den og få det repareret i en fart for at undgå motorhavari.

Uanset hvad bilmærket anbefaler ville jeg udskifte kæden for hver eks. hver 200.000 km alt efter temperament og kørselsmønster.

• #13   25. jan 2016 Ford har brugt Kæde træk i mange af deres, både Duratec fra 01 og frem, og deres tidligere DOHC, som lå i bla Sierra..

og så er der jo alle de stødstangsmotere som Ford Faktisk var lang tid om at slippe

• #14   25. jan 2016 Ja, der er ikke noget i vejen med en knastkæde. Det er mere de ingeniører, som skal designe motoren der har sovet i timen hos enkelte fabrikker. ( læs : primært Tyske fabrikker )

Selve konstruktionen med kæde er super sund, hvis det er lavet ordentligt. ....... Og det er man jo ikke meget for at gøre her i Europa smiley

.......... Siger manden, som kører VW Up smiley smiley

• #15   25. jan 2016 haha

Kommentér på:
Biler uden Tandrem???

Annonce