{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

yo s
yo s
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 62

Ventildækselpakning - køb af korrekt model {{forumTopicSubject}}

Hej BG brugere.

Jeg har en golf 4 fra 2000 som skal have skiftet ventildækselpakning. Det er noget som jeg skifter selv og skal derfor have købt pakningen. Jeg er kommet lidt i tvivl om hvilken model, pakningen skal købes til. Der skal siges at bilen har fået skiftet motor og jeg har intet info omkring den nye motoren. Kan jeg med sikkerhed vide om ventildækselpakningen som er lavet til en golf 4 vil passe til min motor?

Der er en lab i bagage rummet som beskriver motorkoden som bilen er født med. Men betyder det så at den nye motoren har samme motorkode eller kan det være meget andet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventildækselpakning - køb af korrekt model
  • #2   30. jan 2016 De kører alle med samme pakning, både 1,6 td 1,9 TDI 1,8 1,8 t det er ikke alle forhandlere der ved det. Du skal være meget obs på at få en i gummi fremfor kork. Hvis ikke de har en i gummi så spørg efter en til en 1,9 tdi

• yo s
    yo s Tilmeldt:
    apr 2006

#3   30. jan 2016 Jeg fik ikke lige skrevet at det er en 1,6 benzin motor 4 ventiler.

• #4   30. jan 2016 1,6 4v det må næsten være en 1,6 8v?

• yo s
    yo s Tilmeldt:
    apr 2006

#5   30. jan 2016 Nå var lige nede og kigge og der står 16v på motoren. Men hvordan finder jeg ud af hvilken ventildækselpakning jeg skal bruge?

Kender stadig ikke motorkoden på den nye motor så er i tvivl om jeg bare kan købe en ventildækselpakning som passer til golf 4 1,6 16v benzin?

Kommentér på:
Ventildækselpakning - køb af korrekt model

Annonce