{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW E30 320i
  • #1   1. feb 2016 De er nået til det som nogle kalder for "Kult-status". Det er istedet for "Liebhaver", da "Kult-status" istedet dækker over at bilen er cool nok, men kneppet som ind i helved..

    De er blevet dyre fordi nogle mener de skal være det, også følger andre trop. Man kan dog finde nogen der virkelig er flotte, og endda nogle gange ved folk der ikke har nået at opfange de absurde priser.. Men det tager tid at finde den rette! smiley


  • #2   1. feb 2016 Fordi folk tror de guld værd, men de bliver sku aldrig solgt alligevel.. Ligesom de fleste Golf IV og Audi A3'ere ..

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   1. feb 2016 Thomas
    Det kunne ikke siges meget bedre!
    Der findes alt for mange, især herinde som tror at deres 500.000km gamle 320ér med gennemtærede paneler og bunde er langt over 30.000kr værd..
    Men der findes stadig nogen fornuftige mennesker derude, men der bliver længere og længere i mellem dem, så det er bare at holde følerne ude, og have oprettet annoncer rundt omkring, så folk kan se du søger.. smiley


  • #4   1. feb 2016 Prisen i dk afspejler jo bare prisen i vores nabolande. Men du burde dog kunne finde en 320'er til en fornuftig pris. Det bliver svært med en 325'er - især i 2-dørs.

    Held og lykke med jagten. smiley


  • #5   1. feb 2016 Det er da ikke så lang tid siden der var en fin 318 til 18K herinde, og den var meget fin.

    Men jo det er blevet voldkneppet alle sammen, så de fine originale er tilsvarende dyrere. Det er helt normalt når biler er på vej til at blive klassikere. Det samme skete for Manta B for nogle år siden, og de hænger stadig i til nogle forholdsvis høje priser.


  • #6   1. feb 2016 Det var også en 318.. Ingen ved sine fulde fem køber en E30 med 4 ben i..:)

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #7   1. feb 2016 thomas
    Ville da nok selv hellere eje en 318isér end en 320.. Ellers 320is.. Men så er vi også oppe i en pris, der på ingen måder er sjov.. Der har vidst lige været en til salg..


  • #8   1. feb 2016 Thomas M -> det er fordi du er amerikaner-wannebe og tror at "there´s no replacement for displacement" og alt det crap. smiley En 320 er DØØØØØD som en i helvede, og så håndterer den som en mursten. Der er en grund til at de seriøse E30´ere kun har 4 cylindre (M3´erne), og det er fordi du ikke får halvt så mange køreegenskaber ud af en 6 bener som en 4 bener.

    Der er iøvrigt nogle ret fede ting man kan gøre med sådan en 318 hvis man vil have lidt flere muskler. En mulighed som er meget brugt i USA og England på 2002´erne er en N46B20 ombygning fra en E46 så har man 150 hk hjemme og helt fantastiske køreegenskaber grundet den lave vægt i næsen, og kan til hver en tid køre om cirkler om en 320´er smiley


  • #9   1. feb 2016 Nu får du da godt nok blandet pærer og bananer må man sige.. Nej jeg er alt andet end Amerikaner-wannabee - hader sågar de fleste amerikaner biler der er lavet og kan ikke se det romantiske i den.

    Men vi taler om en 318i - der stod intet om IS. Hvis det var en IS, jep så er snakken en anden. Jeg har, om du gider søge eller ej, også altid talt for at have en 318is E36 fremfor en 320i hvis vi taler perfomance. Men nu begynder du at snakke om en motor fra en E46 som så ville gøre bilen umulig at syne og BMW 2002´ere.. Cirklen bliver ikke rund for mig i det tilfælde..


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #10   1. feb 2016 Thomas
    Ingen ved sine fulde fem køber en E30 med 4 ben i..:)

    Det var det jeg kommenterede på.. Intet andet smiley


  • #11   1. feb 2016 Haha ja jeg ser det godt nu! Havde nok lige glemt at is´eren også fandtes.. En imponerende motor der kan hives vilde sugeheste og masser af omdrejninger ud af.. Jeg sad bare med billet af 316´ere og 18´ere og så bliver det ikke mere fesent. Hverken lyd eller moment har de..:)

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   2. feb 2016 Hehe man kan hurtigt glemme de små is modeller, sgu sjældent man ser dem efterhånden smiley

  • #13   2. feb 2016 Ja de findes ikke mange steder mere desværre.. E36´eren med en IS´er, dbilas spjæld, skarpere knaster, bananskrald, sportskat og en trim-tur på rulletfelt.. Lyd for alle pengene..


  • #14   17. apr 2016 Kig priserne i feks Norge, så bliver du noget overrasket.
    Men ja, priserne er steget og de fine eksemplarer koster.
    Jeg synes det er så sjovt når folk hyler over prisen på E30'erne, for priserne følger som regel efterspørgsel og udbud, og de fleste E30'ere er blevet slået ihjel af Brian, rust og drift.
    Hvilket så betyder at prisen ryger op på de tilbageværende biler.


Kommentér på:
BMW E30 320i

Annonce