{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Fra 7A-FE til 4A-GE {{forumTopicSubject}}

Hej bg jeg har en Toyota celica t20 med standard 7afe men den er begyndt at blive træt og kan se at den trænger til en ny toppakning men har kigget på en 4age motor fra celica t16 eller Mr2 og ville høre nu hvor det er en A blok og passer i mit motorrum om det er lovligt og om ledninger og andre ting passer i min t20
Håber i kan hjælpe mig
Hilsen Johann.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra 7A-FE til 4A-GE
  • #1   1. feb 2016 den passer lige i. og den går også under 20% regel. men om der er noget forurenings krav der skal holdes ved jeg ikke. Den forurener nok mere end din 7afe gør. desuden skal du lave nyt ledningsnet og anden ecu. du skal ihvertfald være nørd indenfor biler, hvis du skal bruge 4age ecu på celicaen. men spørg din synsmand til råds. så får du det rigtige svar.

• #2   1. feb 2016 Jeg tænkte nok ledningsnettet ikke passet men synes bare ikke den er det vær at køre til en elektromekaniker og betale en krig for et nyt ledningsnet og programmering af ECU smiley synes bare den 7a-fe er så sløv smiley

• #4   2. feb 2016 Smid et 20v 4age tostykke på din motor smiley = 7age smiley

• #5   2. feb 2016 Så skal du tilpasses det passer ikke bare lige på en 7afe og og det koster så ville jeg hellere spare op til dele til en 4age

• #6   2. feb 2016 Madsen. Hvor skal de sidste 4 ventiler være det kræver vel at man få skiftet stempler. Og så er der bøvlet med tandrem osv.

Ville hellere renovere en 7A-FE og smide den i. Eller sælge den lidt billigere med de defekter den har og finde Celica der født med en 3S-GE motor eller GTE motor hvis man har pengene til den.
    Det.
    Ville være det kloge valg frem for at køre med ulovlig motor.

• #7   2. feb 2016 Har hørt om før at folk bygger en 7'er om til age..

Ja det kræver squ nok andre stempler smiley men ved at det ka lade sig gøre smiley

Kommentér på:
Fra 7A-FE til 4A-GE

Annonce