{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Michael F
Michael F
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 42

Ridsede ruder m.m. {{forumTopicSubject}}

Ups... jeg synes at mine ruder er blevet ridset af isskraberen. Er der nogle som er bedre end andre, eller har jeg bare trykket for hårdt ?

I den forbindelse så jeg at T Hansen fx, har sådan noget is spray.
Er det noget som er godt at bruge ? eller kan det skade ? jeg har hørt noget om at metal har lettere ved at ruste.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridsede ruder m.m.
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #1   16. feb 2016 Hvis man har rent metal på ens bil, og ikke beskytter det på nogen måder, så har man fortjent at det ruster smiley
    Har selv brugt sonax flydende isfjerner i år, og har været fint tilfreds med det..
    Sidste sæson brugte jeg vidst det fra thansen, eller hvad der lige var billigst
    Men hvis du bruger skraber, så kun brug nogen med plastik/gummi skraber, og ikke metal.. Men du kan prøve at få dine ruder poleret, det burde kunne tage evt. skrabe ridser..

• Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    maj 2015

#2   16. feb 2016 Jeg tænkte mest på forruden... der løber det ved ned mod motorrummet.

Det er bare en alm. isskraber som jeg har.

Her på fredag skal bilen vaskes hos en lille klargørings firma, der må jeg huske at spørge til ridserne.

Tak for svar.

profilbillede
  • #3   16. feb 2016 jeg bruger den samme syntes ikke den ridser men jeg bruger også de icer og det virker upåklageligt dog er jeg også bange for det skader lakken ??

• #4   16. feb 2016 Det løber jo ikke ned i motorrummet, medmindre du hælder flere liter på ruden. Det løber jo fra smiley

Mht. ridserne, så trykker du nok for hårdt smiley

• Michael F
    Michael F Tilmeldt:
    maj 2015

#5   16. feb 2016 Jeg skal nok bare lade være med at presse så meget på ruderne...

• #6   16. feb 2016 Køb et dækken til forruden som du smider på konsekvent hver dag efter sidste tur eller senest kl. 18, så skulle du være hjulpet godt på vej.

Kommentér på:
Ridsede ruder m.m.

Annonce