{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2 dårlig til at varme
  • JMN
    JMN Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 51
    #1   16. feb 2016 Skyld og skift kølervæske smiley

• #2   16. feb 2016 Luft systemet ud ved på polo 86c er det som regl det og der sidder et lille Hvid kan man kan dreje og det burde hjælpe smiley kan godt tag et Billede af det i morgen smiley

• #3   16. feb 2016 Jeg vil vædde med det er nede i din blandekasse du skal finde fejlen. Der sidder et par spjæld, med noget skumgummi lignende halløj på. Når det bliver gammelt smuldre det, og dermed blander bilen selv som den vil. Jeg vil næsten vædde med det er det fejlen er. Har du prøvet at lukke helt op for spjældene i instrument bordet, og sætte blæseren til max hastighed? Hvis der så kommer noget skumgummi lignende stads ud, er det sikkert de spjæld der er galt med.

• #4   17. feb 2016 Der sidder nogle tryk ventiler lige inden topedo pladen, de kan være defekte men vil tro det er de spjæld som claus beskriver. Det er overskueligt at lave. Jeg pakkede dem bare med gaffatape.
    Nogle siger det kan gøres ved at afmontere kanalen fra blæseren hen til fordeleren, hvor spjældet sidder,. Jeg vil dog foretrække at afmontere det hele med varme apperat også rense det ordenligt.

• #5   17. feb 2016 På nogle golf 2 sidder der en lille termostat på tilgangen til varmelegeme ude i motorrum som jeg før har fjernet.

Kommentér på:
golf 2 dårlig til at varme

Annonce