{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afmontering e36 320 gearkasse
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   18. feb 2016 De 2-3 øverste bolte på gearkassen/starteren kan være noget lort at få fat på, fik mine med en lang forlænger og en til at holde på møtrikken i modsatte ende smiley
    Resten er lige ud af landevejen.. Du skal bare have udst af, enten hvor den er skilt normalt (Sikkert ikke muligt da de ruster sammen) Ellers tager du den bare helt af topstykket, så er der ingen problemer..
    Så det er bare igang, det er en af de lettere biler at lave det på

• #3   18. feb 2016 Det var nu mere om når jeg har taget ophæng af gearkasse om den skal sænkes ned så man kan tage de øverste bolte af

• #5   18. feb 2016 Filippas jeg tror nu ikke at man kan sammenligne de to karosser

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   18. feb 2016 Du skal løsne de 2 ophæng ja, der er ingen genveje desværre.. Desuden er der rigeligt plads til det.. Jeg tog min af uden at fjerne blæser eller noget på motoren, og den kom ellers til at få en fin vinkel.. Men intet knækkede.. Men de skal pilles af for at få de øverste.. Ellers har du minus 5cm at gøre godt med, når den er pillet af, og gear peger ned imod baghjulene/jorden, så har du vel 5cm til at få løsnet de øverste bolte smiley

• #7   18. feb 2016 Se BG piraten det var sq et godt svar og noget jeg kunne bruge

Kommentér på:
afmontering e36 320 gearkasse

Annonce