{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.941 visninger | Oprettet:

Emil  J
Emil J
Følger: 11 Emner: 10 Svar: 19

Støddæmper manchet defekt, kan det synes? {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg har lige kigget støddæmper på min corolla e10, og fundet ud af at begge bagerste manchetter i støddæmperen er godt slidte, nærmere ikke eksisterende.

Men er det påbudt at have dem på?

Og så lige et hurtigt andet spørgsmål.

http://www.randersautodele.dk/img/38455/h300/Reservedele__bagskaerm---karrosseriside_Hoejre_TOYOTA_COROLLA_1_3_XLI_EE101_C_4E_FE_09_1995_04_1997_75hp-_1995_1996_1997.jpg

Er der nogen der har erfaring med at købe færdige skærme og svejse på?
Er det noget der dur?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støddæmper manchet defekt, kan det synes?
  • #1   19. feb 2016 Den kan sagtens synes uden manchetter... eller defekte.. smiley

OG jeg køber færdige skærme til de biler jeg laver, og svejser dem i.. det fungere oki.. men du skal lige have styr på lineup... smiley

• #2   19. feb 2016 Ved jo ikke hvor meget du kan selv og hvad du har prøvet.

Ang. Støddæmpere, så er det ikke alle synsmænd der kasserer en bil på det, men nogen gør selvfølgelig, men det er jo ikke det sværeste at skifte, hvis du kan få nye manchetter.

Ang. Skærme, så er det egentlig ligetil, men hvis du har meget rust i dine skærmkanter, skal du nok bero dig på at inderskærmen også skal repareres i samme omgang, men igen, ved jo ikke hvad du selv har erfaringer i.

• Emil  J
    Emil J Tilmeldt:
    feb 2016

#3   19. feb 2016 Tvivler på det er gået i inderskærmene, men du kan lige få et billede at vurdere ud fra..

Mht manchetter så kan det godt være jeg bare skal få dem skiftet, kan se de ikke koster mere end 250-300kr..

profilbillede
  • #4   19. feb 2016 Du kan være helt sikker på at du også skal have nyt blik i inderskærmene, da du jo skal have noget at sætte den nye skærmkant fast i, og der ser ud til at det mangler på dit billede.

• Emil  J
    Emil J Tilmeldt:
    feb 2016

#5   19. feb 2016 kan godt være det måske er en lidt større opgave end først ventet, det altid godt at få nogle andres øjne på sagen smiley

Jeg takker mange gange smiley

• #6   19. feb 2016 Ja, men så meget større er problemet jo egentligt ikke, men man ved det aldrig før man har fået det demonteret. smiley

• Emil  J
    Emil J Tilmeldt:
    feb 2016

#7   19. feb 2016 Det må tiden vise så, der går lige en uge eller 2 før jeg skal igang med at svejse.
    Men mon ikke det er til at lave alligevel smiley

• #8   19. feb 2016 Jo selvfølgelig. har selv skiftet utallige skærmkanter. Men god fornøjelse smiley

Kommentér på:
Støddæmper manchet defekt, kan det synes?

Annonce